۹۲۶۷۸۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سناریو تکراری برای استقلال رخ می‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مشکل آندره استراماچونی شخصی نیست، گفت: این خیلی بد است که تیمی مثل استقلال حالا که به شرایط مطلوب رسیده وارد بحران‌های جدید مالی بشود.

خبرگزاری مهر: درست دقایقی بعد از بهترین پیروزی آبی پوشان در لیگ برتر (برد ۵ بر صفر مقابل صنعت نفت در هفته دهم) صحبتهای آندره استراماچونی و پس از آن وریا غفوری استقلال را وارد فاز تازه‌ای از بحران کرد و زنگ خطری تازه برای این تیم به صدا در آمد. درست در لحظاتی که هنوز هواداران این تیم غرق در شادی از پیروزی با ارزش تیم شان بودند، صحبت‌های سرمربی توجه آنها را به سمت و سوی مشکلات مالی برد که می‌تواند بحران تازه‌ای برای این تیم ایجاد کند.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی ها در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه یک سناریوی تکراری باز هم برای استقلال در حال رخ دادن است. یعنی درست زمانی که تیم راه می‌افتد و بارقه‌های امید در آن ایجاد می‌شود، یک مشکل بزرگ تیم را به هم می‌ریزد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: صبر هواداران استقلال لبریز شده و آنها دیگر طاقت تکرار این سناریو را ندارند. این تیم تازه راه افتاده و هم می‌توان از بازیهای آن لذت برد و هم به نتیجه گرفتن آن امیدوار بود.

وی افزود: بالاترین رکن مدیریت این باشگاه هر نهاد، ارگان، فرد یا گروهی باشد باید به فکر حل اساسی مشکل این تیم باشد. میلیون ها آدم با استقلال زندگی می‌کنند، با آن شاد و غمگین می‌شوند. چرا در این سه چهار سال اخیر هر زمان این تیم سر و سامان گرفت باید یک مشکل جدید برای آن ایجاد شود.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: اگر استراماچونی اعتراض می‌کند مشکل او شخصی نیست و مشکل کل تیم را بیان می‌کند که مشکل خودش هم جزئی از آن است. بعید می‌دانم هواداران استقلال این بار به سادگی با این بحران کنار بیایند و در صورتی که مشکل مالی تیم حل نشود چه بسا واکنش‌های شدیدی از سوی هواداران شاهد باشیم.

صاحب جمعی گفت: فصل فشرده‌ای را پیش رو داریم که تیم‌های زیادی برای قهرمانی رقابت می‌کنند و منِ پیشکسوت به جرات می‌گویم در این بازارِ گرم رقابت، اگر مشکلی برای استقلال پیش نیاید شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر از سایر رقبا می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اصلا شک نکنید اگه دستهای پشت پرده گذاشتن استقلال جون بگیره ،اخه هرکسیکه ی کم فوتبال بفهمه درک خواهد کرد تغییر شاکله اصلی هر تیم هر فصل ، تغییر سرمربی ،و...فقط بخاطر تضعیف تیمه .تا اینا هستن استقلال رنگ خوشی نخواهد دید

    • پورسنایی

      وای به حال ورا ت ورزش ودست نشانده اش فتحی که اگر کوچکترین تعللی در ادامه راه تاج کبیر به وجود آید این دفعه دیگر نخواهیم گذاشت مسئولان رنگی ورزش کشور به خاطر هوا خواهی از یک تیم حیف نون استقلال کبیر را قربانی کند این یک هشدار از 40 میلیون استقلالی در سراسر جهان است

      پاسخ ها

      • محسن

        هان۴۰میلیون ضریب چند کردی کیسه کسش

      • بدون نام

        کاج صغیر و ۴۰ میلیون هوادار؟ طبق گفته کاج صغیر و ترتری ها جمعیت ایران با هند براربری میکنه و اگه زردک های شله زردی هم بیان ادعا کنن به جمعیت چین میرسیم. کاج صغیر، اسباب خنده است با ترتری های بی افتخار

    • بدون نام

      سناریوی تکراری برای استقلال رقم می زنتد.
      این مشکلیه که وزیر با همکاری دست نشانده اش فتحی بوجود آورده.

    • بدون نام

      البته تعداد طرفدارای کیسه زیر میلیونه ولی حیوونیا گناه دارن بعد چند وقت به لطف داوری و دروازه بانای حریف چندتا بازی بردن حالا دوباره قراره باختاشون شروع بشه چون دیگه گندش دراومده

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        لنگیهای حقیر زر مفت نمیزنند وخفه خون میگیرند....

    • بدون نام

      آقای فتحی بهتره به فکر تیم باشی اگرتیم استقلال به حاشیه بره اینبار گذشتی درکارنخواهد بودپدرما رودرآوردین تاتیم نتیجه میگیره کلی حاشیه درست میشه نمیتونی بسمالله بروکنار

    • بدون نام

      لنگی های حسود... از مرز 1000 امتیاز رد شدیم... دو بار قهرمان آسیا شدیم... و بهترین خط حمله ی لیگ رو داریم... . دیگه هم بگم...

    • خان

      خداوندتودنیاداخرت ذلیلتون کنه،اخه لُنگی های کثیف دیگه بَستون،نیست،تاکی میخوان استقلالوضعیف کنید،هرچندشیر،شیرِضعیف میشه ولی اصالتشوازدست نمید،البته درسته میگن گاوسیرنمیشه،مکتب گاوداری عبده هم پرازگاوه .درودبرتاج کبیر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورش شیر سماوره که جاشم مشخصه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج