۹۲۶۸۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امری: ژاکا خودش نخواست به ترکیب تیم برگردد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال دلیل عدم حضور کاپیتان سابق این تیم در فهرست ۱۸ نفره توپچی‌ها برای مصاف با لسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: ماجرای قهر گرانیت ژاکا بازیکن سوئیسی تیم فوتبال آرسنال با هواداران همچنان ادامه داد. او که بعد از واکنش توهین‌آمیز به هو شدنش از سوی هواداران در بازی قبلی آرسنال مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه امارات از کاپیتانی توپچی‌ها خلع شد، دیگر برای تیم قرمزپوش لندن به میدان نرفته است و امروز (شنبه) هم مقابل لسترسیتی بازی نخواهد کرد. اونای امری، سرمربی آرسنالی‌ها اما می‌گوید که دلیل عدم حضور ملی‌پوش سوئیسی تیمش فنی نیست.

امری گفت: من سه‌شنبه با او حرف زدم تا ببینم که از نظر روحی و روانی در چه وضعیتی است، چون در تمرینات که عملکردش خوب بوده است. او اما به من گفت که هنوز آمادگی بازی ندارد.

امری قصد ندارد ژاکا را برخلاف میلش در ترکیب قرار دهد و می‌خواهد صبر کند تا او از نظر روانی آمادگی این کار را به دست آورد. او افزود: ما به بازیکنی مانند ژاکا نیاز داریم اما من نمی‌دانم که او چه زمانی آماده دوباره بازی کردن می‌شود.

سرمربی آرسنال در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، ژاکا توپچی‌ها را ترک کند، عنوان کرد: ما در ماه‌های نوامبر و دسامبر کلی بازی داریم. در عرض دو ماه نمی‌شود کسی را عوض کرد. باشگاه دارد با ژاکا مذاکره می‌کند و باید دید که وضعیتش چطور پیش می‌رود اما من فکر می‌کنم که ما باز هم او را در اختیار خواهم داشت.

ژاکا چند روز پس از ماجرایی که در بازی مقابل کریستال پالاس برای او رخ داد، بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن گفت که طاقتش از شدت توهین‌ها و بی‌احترامی‌ هواداران در سکوها و فضای مجازی به نقطه جوش رسیده است. گرفته شدن بازوبند کاپیتانی تیم از او و تحویل آن به پیر امریک اوبامیانگ هم مزید بر علت شده تا نارضایتی هافبک سوئیسی از وضعیتش در ورزشگاه امارات دوچندان شود.

جنجال درگیری ژاکا و هواداران آرسنال در حالی شکل گرفته که این تیم در هیچ یک از ۴ بازی قبلی‌اش در تمامی رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج