جاباما
۹۲۶۸۱۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ: پوتین من را به یک جشن مهم دعوت کرد

دونالد ترامپ گفته که در نظر دارد دعوت ولادیمیر پوتین برای شرکت در مراسم رژه نظامی ماه مه را بپذیرد اما فصل کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ ممکن است مانعی برای حضورش در این مراسم باشد.

ایسنا نوشت: دونالد ترامپ گفته که در نظر دارد دعوت ولادیمیر پوتین برای شرکت در مراسم رژه نظامی ماه مه را بپذیرد اما فصل کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ ممکن است مانعی برای حضورش در این مراسم باشد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه من را دعوت کرده است. جشن پایان جنگ مساله بسیار مهمی است. من از این دعوت متشکرم.

به گزارش پایگاه خبری پولیتیکو، ترامپ افزود، تنها تردیدش برای شرکت در این مراسم تداخل آن با بازه‌ای مهم در چرخه انتخابات است.

او در این باره گفت: این مراسم در "فصل سیاسی" ما برگزار می‌شود، بنابراین امکان حضورم در آن را بررسی خواهم کرد اما بسیار دوست دارم اگر بتوانم، در این مراسم شرکت کنم.

پوتین اوایل سال جاری میلادی ترامپ را برای شرکت در جشن‌های "روز پیروزی" روسیه که به مناسبت یادبود پیروزی اتحاد شوروی در جنگ جهانی دوم برگزار می‌شوند، دعوت کرد.

ترامپ مدت‌ها است برای داشتن رابطه‌ای دوستانه با پوتین مورد انتقاد قرار گرفته ، چرا که این رویه با رویکرد دولت‌ها پیشین آمریکا در تضاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریلیا

      بدبخت مثل نوکیسه های چیز ندیده رفتار میکنه !!!؟؟ واقعا این میلیاردره ؟ وقتی انسانیت و ایمان نباشه پول دار بودن یعنی این . ترامپ نابغه پولدار سیاستمدار تاریخیه امریکا و جهان مدرن در گینس بعنوان منگل ترین رییس جمهور جهان قدیم و فعلی و اینده هست . ابهت رهبرمون در اعتنانکردن به این مردک حالی داد بخدا . سیدعلی کجا ترامپ هوس باز دمدمی کجا ؟؟!! پاشو از گلیمش درازتر کرد مردک نفهم خوب خورد طوری که هنوز سرش گیج میره (گلوبال هوک میگم )

    • بدون نام

      تو هم مثل خانوما کمبود توجه داری؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج