۹۲۶۸۳۷
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

در جمع خبرنگاران عنوان شد؛

ایجاد ۸۰هزار شغل تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه ۳۰ هزار طرح اشتغالزایی در دستور کار قرار دارد، گفت: قصد داریم تا پایان سال ۸۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنیم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه ۳۰ هزار طرح اشتغالزایی در دستور کار قرار دارد، گفت: قصد داریم تا پایان سال ۸۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنیم.

ایجاد ۸۰هزار شغل تا پایان سال

امیرحسین مدنی، در حاشیه سومین دوره آموزشی تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی که روز شنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران، افزود: طرح اشتغالزایی اجتماع محور یکی از طرح هایی است که در مناطق محروم اجرایی می شود و کار ویژه ای است که از سوی بنیاد برکت و ستاد فرمان امام (ره) انجام می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه مطالعات طرح اشتغال خانگی از سه سال قبل آغاز شده است، گفت: از سال گذشته این طرح اجرایی شده و تاکنون ۱۸ هزار طرح در ۲۸ استان کشور محقق شده که منجر به ایجاد ۵۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم شده است.

وی با تأکید بر اینکه زنجیره ای در حوزه توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی شکل گرفته است، ادامه داد: اشتغال های خانگی در ۲۴ بسته تعریف شده که شامل شغل هایی در حوزه های مربوط به دام، کشاورزی، تولید پوشاک، لباس، عسل و...، می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: آموزش این طرح ها برعهده تسهیلگران جوان است که ۴۳۰ نفر هستند و امروز سومین دوره آموزشی ۱۶۰ نفر از آنها برگزار می شود که آنها به مناطق محروم فرستاده می شوند و تسهیلگران تا دو سال در کنار فرد می مانند تا شغل به پایداری برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰ هزار شغل ایجاد شد، گفت: امسال قصد داریم ۳۰ هزار طرح اجرایی کنیم که منجر به ایجاد ۸۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد.

مدنی به اقدامات محرومیت زدایی بنیاد برکت اشاره کرد و افزود: ۱۲ سال است که در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقدام می کنیم و تاکنون ۱۶۴۰ مدرسه احداث شده که ۱۳۰۰ مدرسه افتتاح شده است و ۱۲ بیمارستان و بیش از هزار مسجد نیز ایجاد شده است.

وی گفت: پروژه های متعدد آبرسانی و راهسازی نیز اجرایی شده و در مجموع با کمک سازمان های ذیربط توانستیم ۴۰۰ هزار شغل طی سه سال گذشته ایجاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انننننننننننن شاالله

    • بدون نام

      و از بین رفتن 180 هزار شغل تا پایان سال

    • بدون نام

      خالی بندی روز..... ۸۰هزار تا ......چه شغلیه؟ دزدزی کلاهبرادی ...یا کار واسه فامیلهابا۶۹میلیون حقوق..

    • ir.

      شما جیب ملتو خالئ نکنید شغل پیکش

    • بدون نام

      ۸۰ هزار نفر کجا....۲۳ میلیون بیکار کجا؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خالی بندا

    • بی نام

      زرت ، بازم دروغ .

    • بدون نام

      دروغ میگین

    • بدون نام

      شغل ایجاد شده شامل دزدی رانت پولشویی رشوه اختلاس قاچاق احتکار فحشا ............میباشد .... قیمت یه تخم مرغ و نمیتونید کنترل کنید چرا ....

    • شاهرخ

      به بنیاد برکت بگید برف پارو کردن در زمستا ن و لبو فروشیو باقلافروشی شغل نیست و الله تمام شغلهای ایجاد شده در را حساب کنیم میبینیم چند شغله برای همین ایجاد شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج