۹۲۶۸۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نباید اجازه بدهند استقلال از هم بپاشد

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم ظرفیت های لازم برای موفقیت در ایران و حتی آسیا را دارد و نباید بگذارند این تیم از هم پاشیده شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابت های لیگ برتر موفق شد در تهران با ۵ گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کند که این بهترین پیروزی آنها در چند سال اخیر در رقابت های لیگ برتر بود. پس از این نتیجه آندره استراماچونی سرمربی آبی پوشان با انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه و ابراز دلخوری از وعده های تحقق نیافته به نوعی احتمال جدایی اش را از این تیم اعلام کرد.

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: استقلال به شرایطی رسیده که می توان به موفقیت آن در ایران و آسیا امیدوار بود اما متأسفانه صحبت های استراماچونی باب تازه ای در خصوص این تیم باز کرد تا مسائل پشت پرده ای باشگاه تا حدودی عیان شود.

وی افزود: تجربه تلخ هواداران استقلال در گذشته هم نشان داده وقتی این تیم شرایط آرمانی پیدا می کند برخی اتفاقات باعث از هم پاشیده شدن آن می شود به عنوان مثال دو سال پیش همین تیم همه را امیدوار کرد که حتی تا فینال آسیا هم پیش برود اما برخی رفتارها باعث شد پیکره اصلی تیم متلاشی شود و راه موفقیت منحرف شود.

کارگرجم تصریح کرد: الان نیز پیشکسوتان و هواداران نگرانند این اتفاق تلخ یک بار دیگر تکرار شود.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: استقلال بهترین عملکرد را مقابل صنعت نفت داشت و نشان داد تیم روند رو به جلوی خود را به خوبی حفظ کرده است. ما به این نتیجه رسیدیم که استراماچونی توانمندی اش را برای نشستن روی نیمکت استقلال ثابت کرده و ای کاش بشود قرارداد او را از الان برای سالهای بعد تمدید کرد نه اینکه مثل الان شرایطی ایجاد شود که هنوز ۱۰ هفته از لیگ نگذشته، او زمزمه رفتن سردهد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان کرد: استقلال مشکل فنی ندارد؛ این تیم برای تقویت در بعضی از پست ها به بازیکن باتجربه نیاز دارد که باید جذب این بازیکنان در دستور کار قرار گیرد و ما امیدواریم با رفع مشکلات مالی و جلب رضایت سرمربی و بازیکنان و پس از آن جذب بازیکنان جدید، زمینه موفقیت های آتی و راهیابی این تیم به فینال جام باشگاه های آسیا، فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چهار فينال اسيا

      چند سال استقلال رو اینجوری میکنن..و لنگ از آب گل آلود ماهی میگیره ...زمان شفر زمان منصوریان چند. ساله...خدا استقلال رو از شرم مکارین وزیر لنگ نژاد نجات بده..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاج فضول معرکه تو از سرورتون خیلی سوز داری کیسه ۶ تاییخور خخخخخخخخ

      • بدون نام

        کاج فضول معرکه تو از سرورتون خیلی سوز داری کیسه ۶ تاییخور خخخخخخخخ

      • بدون نام

        کاج فضول معرکه تو از سرورتون خیلی سوز داری کیسه ۶ تاییخور خخخخخخخخ

    • بدون نام

      هیشکی نمیتونه استقلال خراب کنه جز فتحی

    • سروره SS

      این اولین بار نیست که یک عده پرسپولیسی در فدراسیون فوتبال مانع از شکوفا شدن تیم استقلال میشن. از زمان منصوریان تابحال حدود چهار ساله که پس از پایان فصل برای تضعیف استقلال برنامه ریزی میکنند و هر سال هم موفق بودند البته این کار توسط رئیس فدراسیون و پسرش و امثال اینها که پرسپولیسی هستند انجام میشه .این موجودات خبیث و عقده ای بایستی از مدیریت فوتبال کنار بروند تا زمانی که این اشغالها وجود دارند وضع موجود همین است به امید کوری چشم دشمنان و حسودان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقده ای خبیث اون تیم کیسه کثیف با طرفداراشن که مثل زالو افتادن به جون ای فوتبال واین فوتبالو تا نابود نکنن دست بردار نیستن خود پلشتشون کم بود رفتن ی پرورش یافته مافیا هم آوردن که همه رو سر کیسه کنن

    • بدون نام

      بازم این لنگیهای آویزون بگن که ما تواین سه سال خودمون قهرمان شدیم نه اینکه سازمان تیمهای دیگه تضعیف بکنه وبهترین بازیکنان بگیرید بدون هیچ دردسر که پول داریدیا ندارید نه حاشیه ای .

      پاسخ ها

      • m.i.s

        انگار یادتون رفته که پرسپولیس یک وفصل ونیم از گرفتن بازیکن محروم بود وبا ۱۴بازیکن دوفصل قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا شد.اونوقت طبق آمار ببین استقلال چقدر بازیکن جابجا کرد تو همون دوسال کذایب

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه این وزیر لنگی بااون توله ش بافتحی آشغال که هرچی مشکلات زیر سر همین کثافتاس

    • امیر فتحی

      کیسه کشا خواهشا صنعتی و سنتی رو با هم استفاده نکنید،که اینقدر توهم نزنید......بد بختهای حقیر،فقط دنبال زیر بقل مارن....

      پاسخ ها

      • خان

        اخه کودن کیه که نمیدونه لُنگ چطورقدرت گرفته،کیه که ندونه تیم دوزاری لُنگ چطورقهرمان شده،تف توقهرمانیتون،تف توذاتتون،تف توستاره زدنتون،تف تف

    • ساتیار

      جون مادرتون حداقل پشت این تیم در بیاید دیگه، بی شرفا چند ساله تو فکر جیب خودتونید این یه بارو به فکر استقلال باشید جای دوری نمیره به مولا یه زره به این تیم برسین با این مربی دوباره آسیا رو فتح میکنه،

      پاسخ ها

      • سفیر صلح

        اخه چقدر خودتون و میزنین به کوچه علی چپ.بندگان خدارو اوردین تو ای کشور با اینکه میدونین امریکا اجازه پول دادن رو نمیده تا کی چرت وپرت میگین به هم دعوا فوتبال نیست جماعت ساده یه چیز دیگه ست بفهمین اینو نافهما.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج