جاباما
۹۲۶۹۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیح بغداد درباره حمله موشکی به «القیاره»

فرماندهی عملیات نینوی، حمله موشکی روز گذشته به یک پایگاه نظامی در جنوب این استان را تلاش داعش برای یافتن منفذی به منظور بالابردن روحیه عناصرش توصیف کرد.

فرماندهی عملیات نینوی، حمله موشکی روز گذشته به یک پایگاه نظامی در جنوب این استان را تلاش داعش برای یافتن منفذی به منظور بالابردن روحیه عناصرش توصیف کرد.

توضیح بغداد درباره حمله موشکی به پایگاه «القیاره»
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «نومان الزوبعی» فرماندهی عملیات نینوی (به مرکزیت موصل) امروز (شنبه ۹ نوامبر) درباره حمله موشکی روز گذشته (جمعه ۸ نوامبر) به سوی پایگاه نظامی «القیارة» در جنوب موصل، توضیحات جدیدی ارائه کرد.

وی گفت، سه خودرویی که از آنها ۱۷ موشک به سوی پایگاه القیاره شلیک شده بود، هدف قرار گرفته و از بین رفته است.

فرماندهی عملیات نینوی تصریح کرد: شلیک موشکی به سوی پایگاه نظامی القیاره، اتفاقی بود و تهدیدی برای وضعیت امنیتی استان نینوی به شمار نمی‌آید. نیروهای امنیتی نیز به تروریست‌های عامل این حمله پاسخ دادند و علاوه بر از بین بردن سه خودرویی که از آنها این موشکها شلیک شده، یک موشک آماده شلیک را نابود کردند و سه عضو داعش را کشتند.

سرتیپ الزوبعی افزود: نیروهای امنیتی همچنان در حال پیگرد بقایای گروه‌های تروریستی برای نابود کامل و نهایی آنها و پاکسازی کامل استان نینوی هستند. داعش تلاش دارد تا منفذی برای بالا بردن روحیه جنگجویانش بیابد اما واقعیت این است که داعش به پایان رسیده است و دیگر تهدیدی برای امنیت استان نینوی به شمار نمی‌رود.

فرماندهی عملیات استان نینوی، شب گذشته به شبکه سومریه با تایید خبر شلیک 17 فروند موشک به سوی پایگاه القیاره گفته بود که چهار موشک از این تعداد داخل پایگاه مذکور اصابت کرده اما تلفاتی نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج