جاباما
۹۲۶۹۸۵
۱۹ نظر
۵۰۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
پ

مهاجری: لاریجانی نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا با بیان اینکه اصولگرایان با خیال راحت در حال تهیه لیست‌های انتخاباتی خود هستند، گفت: اگر میزان مشارکت مردم به ۶۰ درصد برسد، این جریان در مجلس یازدهم مسلط نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال رسانه‌ای اصولگرا با بیان اینکه اصولگرایان با خیال راحت در حال تهیه لیست‌های انتخاباتی خود هستند، گفت: اگر میزان مشارکت مردم به ۶۰ درصد برسد، این جریان در مجلس یازدهم مسلط نخواهد بود.

محمد مهاجری با اشاره به اینکه مهم‌ترین مساله این روزهای اصولگرایان دستیابی به لیست مشترک برای انتخابات مجلس یازدهم است، اظهار کرد: آنها خیلی علاقه ندارند که اطلاعات مربوط به فعالیت آنها به بیرون درز کند، اما رقابت درونی سنگینی برای سهم‌خواهی در میان این جریان وجود دارد. جبهه پایداری و اصولگرایان سنتی تلاش می کنند تا سهم بیشتری از لیست‌های انتخاباتی بدست آورند. جریان مستقل اصولگرا هم وضعیت مشخصی نداشته و اطلاعات دقیقی هم از آنها مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: جریان تندرو و بداخلاق یک تهدید برای اصولگرایان محسوب می شوند. آنها سعی می کنند با تندروی، سایر اصولگرایان را مطیع خود کرده و آنها را ساکت کنند. آنها با شعارهای به ظاهر انقلابی و ارزشی، به دیگران تهمت زده و با دروغ بستن به دیگران، خود را مطرح می کنند. این تهدید از ۲۲ سال پیش برای اصولگرایان وجود داشته است.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا همچنین درباره احتمال ارائه لیست مشترک از سوی اصولگرایان تصریح کرد: شورای نگهبان یار دوازدهم اصولگرایان است و ردصلاحیت میان آنها خیلی جدی نیست؛ بنابراین از الان با خیال راحت در حال تهیه لیست‌های خود هستند. اعتقاد من این است که تندروهای جریان اصولگرا با کمترین زحمت می‌توانند بر لیست‌های اصولگرایان مسلط شده و جریان خردگرا اصولگرایی سهم کمتری بدست می‌آورند.

مهاجری با اشاره به اینکه جبهه پایداری با حمله به دولت و مخالفان خود تلاش می‌کند که فضای سیاسی کشور را به نفع خود کند، گفت: اصولگرایان علاقه دارند انتخابات با مشارکت کمتری برگزار شود تا آنها پیروز شوند، اما اگر میزان مشارکت مردم به ۶۰ درصد برسد، این جریان در مجلس یازدهم مسلط نخواهد بود.

وی در پایان درباره احتمال سرلیست شدن قالیباف در تهران ادامه داد: اطلاع دارم که علی لاریجانی از یک سال پیش به نزدیکان خود اعلام کرده است که نامزد انتخابات مجلس یازدهم از هیچ حوزه‌ای نخواهد شد؛ بنابراین در شرایط غیبت لاریجانی، مدعیانی برای جانشینی او در مجلس پیدا شده اند. قالیباف هم از مدتی قبل فعالیت انتخاباتی و رسانه‌ای خود را آغاز کرده است و حضور او در برنامه تلویزیونی چند شب پیش یک برنامه کاملا تبلیغاتی و انتخاباتی بود که با رانت صداوسیما انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک که نمیشود

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        خخخخخخخ

      • @

        چی میگه این نفوذیه اصولگرا نما!! :)

      • AAAAAAAAAAA

        چه عجب تمام نظر ها حذف نشدن

    • محسن

      مجلسو که به گند کشیده از الان خیز برداشته برا رئیس جمهوری که کشور نابود کنه.

    • حسین پورزاد

      خبر ایسنا خیلی جالبه صد بار گفته این بابا اصولگراست و این بابا همه صد تا جمله گفته که همه اش تخریب اصولگرایان در طیفهای مختلف است. اگر مشارکت بالای 60 باشد... بداخلاق....
      دست بردارید کمی هم برای مخاطبین خودتون ارزش قائل شوید.
      البته به ایسنا برمیگرده ولی من چون از سایت شما دارم استفاده میکنم گفتم

    • بدون نام

      خیز برای ریاست جمهوری ، نیاز هست تا چند وقتی نباشه تا گند نزنه ، چه خوش خیال!!!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتخاب زیر۱۰درصدم مشارکت نددرن چون دولت ومجلس زیر۵درصدمحبوبیت ومقبولیت دارن

    • بدون نام

      خداروشکر

    • shanjani.............

      '''' مگه قرار ه. علی لاریجانی' سه باره ' کاندید مجلس شود' چرا این ' آقایان خدمتگذار ' به ملت خسته نمی شوند'? و چرا به فکر باز نشستگی خود نیستند'?

    • بدون نام

      خدا کنه شرشان بخودشان برگرده حالا چون عمومامردم اینها را نمیخوان خودشون هم نباید وارد صحنه شوند حقارت تا کی به چه قیمتی بجان میخرد تاخودی نشان دهد تاریخ مصرف لاریجانی تمام شده

    • بدون نام

      نشد که نشه بهتر اگه بشه دیگه کسی به اینها رای نمیده این چند سال چکار کرد برای مردم .

      پاسخ ها

      • امير جعفرى

        كلى بيخوابى كشيد

    • بدون نام

      نه بیاد بشه .اگر قرار بود برای مملکت کاری کنند تا حال کردند ووضعیت ما به این روز افتاده به لطف روحانی وغیره.اقا بفکر ریایت جمهوری هستش .بهش رای نمی دن خیالش راحت

    • شاهرخ

      اصولگراها از اصلاحطلبان و اصلاحطلبان از اصولگراها بدشون میاد مردم از هردوشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی هم نخواسته

    • زینب ربیعی

      ماها دیگه از دست آقای لاریجانی خسته شده ایم آقای لاریجانی ترا خدا خودت وجدانت مردم از شماها دلزده شده اند برو کنار تا لااقل محبوب باشید وگرنه نفرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو کنار تا لااقل محبوب باشید؟ خخخخ

    • بدون نام

      پس قصد دارد این بار به قوه مجریه گند بزند نه غلام؟؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج