جاباما
۹۲۶۹۹۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

مقاومت مردم ایران در مقابل روس‌ها شنیدنی شد

«جاده جنگ» به‌نویسندگی منصور انوری که شامل ۱۴ جلد کتاب است، در ۷۰ قسمت برای رادیو نمایش تولید شده است. داستان این اثر از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و هجوم روس‌ها از شمال شرقی خراسان به ایران آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به پایان می‌رسد.

خبرآنلاین: مقاومت مردم ایران در مقابل هجوم روس‌ها در کتاب صوتی «جاده جنگ» از رادیو نمایش شنیدنی شد.

«جاده جنگ» نوشته منصور انوری شامل ۱۴ جلد کتاب است که در ۷۰ قسمت برای رادیو نمایش تولید می‌شود و به خاطر ارزش بالا ، تصویر مستند گونه و نمایشی و رمان گونه این اثرعلاوه براینکه رمان کاملی است، درعین حال مستندات قابل تأملی از تاریخ ایران را مطرح می کند.

مقاومت مردم ایران در مقابل روس‌ها شنیدنی شد

اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، تهیه‌کننده کتاب صوتی «جاده جنگ» ضمن اعلام این مطلب افزود: «در یک نگاه کلی، داستان این اثر از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و هجوم روس‌ها از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به پایان می‌رسد.»

وی ادامه داد: «در جلدهای میانی این اثر، واقعه پانزده خرداد سال ۴۲، فعالیت مبارزاتی گروه‌های اسلامی، تظاهرات مردمی، پیروزی انقلاب و خرابکاری گروهک‌های ضد انقلاب نیز روایت می‌شود.

این تهیه‌کننده رادیویی تأکید کرد: «این اثر آن‌چنان ارزشمند است که جایزه کتاب فصل، جایزه قلم زرین و جایزه ادبی جلال آل‌احمد را گرفته است.»

اشرف‌نژاد درپایان گفت: «امیدوارم روی کتاب‌های تاریخی بیشتر سرمایه‌گذاری شود چرا که این قبیل آثار ارزش‌های ملی ما را نشان می‌دهد. «جاده جنگ» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشر‌ نژاد، صدابرداری فرزاد شریفی و گویندگی احمد گنجی هر روز ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ورامینی

      فعلا طرح دعواهای قدیمی که نفعی برای ما نداردوموجب ایجاد کدورت بین مردم دوکشور می شود به صلاح نیست وودر اوضاع فعلی که غرب واسرائیل و کشور های مرتجع منطقه ای بوجود آورده اند دور ساختن برخی شرکای تجاری وسیاسی به نفع کشور نبوده بلکه نوعی خیانت است

    • ورامینی

      فعلا طرح دعواهای قدیمی که نفعی برای ما نداردوموجب ایجاد کدورت بین مردم دوکشور می شود به صلاح نیست وودر اوضاع فعلی که غرب واسرائیل و کشور های مرتجع منطقه ای بوجود آورده اند دور ساختن برخی شرکای تجاری وسیاسی به نفع کشور نبوده بلکه نوعی خیانت است

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      بختیاریها مقابل روسها وقزاقها واقعا ایستادگی کردن

    • بدون نام

      کاش از مقاومت ایران در مقابل ترکهای عثمانی و نسل کشی آنها در تبریز همه کتابی تحقیقاتی نوشته میشد.

    • بدون نام

      چی شده حالا روسها خوب شدن ما نمیفهمیم

    • بدون نام

      شما که صحبت از بدی‌ها میکنید همکاری‌های بی نظیر الان روسیه با ایران هم بفرمایید زمانی جنگ بین ایران و عراق طوری بود که. کسی فکر نمی‌کرد رابطه این دو کشور به این حد برادری برسد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رابطه برادری چیه ، گربه محض رضای خدا موش نمی گیره ، روسیه داره باج میگره و سود میبره ، نفت مفت تهاتری ، جایگزینی سهم نفت ایران توسط روس ها و دستمزد کلان بابت ۳۰ سال لفت دادن ساخت نیروگاه اتمی و کاهش ۱۱ درصدی سهم خزر و عقب راندن سنگرهای غرب پشت مرزهای ایران ، کم شدن هزینه چندین میلیاردی تقابلش با آمریکا به میمنت دشمنی ایران و آمریکا از جیب ملت ایران ، بازم بگم ....

    • بدون نام

      اگر برای تاریخ این مملکت ارزش قائل بودید ساعت 1 بامداد پخش نمی کردید .

    • آزاد

      حالا و در این زمان کشور را مسئولین بی کفایت دو دستی تقدیم روسها کردند

    • بی نام

      در مورد حمله با توپخانه به حرم امام رضا هم توضیح داده .؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج