۹۲۷۰۳۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

راه حل مدیریت ترافیکی تهران در دست پلیس راهور

استفاده از سیستم‌های هوشمند در کنترل و نظارت بر تردد خودروها در مسیرهای مختلف یکی از راهکارهای اصلی در زمینه بهبود خدمات پلیس راهور است. طبق گزارش‌های ارسالی از سمت پلیس راهور تهران بزرگ، اطلاع رسانی نرم افزارهای نقشه‌ آنلاین بر بستر تلفن همراه یکی از مسیرهای بهینه در ارتباط با رانندگان است.

خبرآنلاین: سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به ارتباط موثر پلیس راهور با نقشه و مسیریاب بلد در خصوص اطلاع رسانی های ترافیکی گفت: «گزارش مسدودیت‌های تردد در محورهای مختلف مانند پل نوروزی در بزرگراه چمران، تغییرات در مسیرهای تردد مانند خیابان الف در منطقه یک و همچنین مسدودیت‌های تردد بواسطه برگزاری رویدادها و مراسم مختلف مانند نماز جمعه بلافاصله از طریق همکاران ما به تیم نقشه بلد ارسال می‌شود.»

ارتباط دو سویه بین پلیس راهور و نقشه بلد سبب شده است که گزارش‌های ترافیکی که به صورت جمع سپاری و زنده از سمت کاربران در خصوص بروز سانحه و تصادف در مسیرهای مختلف ثبت می‌شود بلافاصله به پلیس راهور تهران ارسال شود. طبق گفته اصغری، معاون مهندسی در مسیریاب بلد، هدف از به اشتراک گذاری این موارد، بالا بردن کیفیت خدمت رسانی به مردم است. «در بسیاری مواقع کاربران بلد، در لحظه بروز سانحه گزارش را به سمت ما ارسال می کنند. باخبر شدن نیروهای راهنمایی و رانندگی و همچنین خدماتی نظیر اورژانس کمک می‌کند تا این گونه مشکلات شهری با سرعت بالاتری رسیدگی شوند.»

راه حل مدیریت ترافیکی تهران در دست پلیس راهور

به گفته اصغری، آمار و گزارش عبور و مرور از سمت نقشه و مسیریاب بلد در خصوص تغییر وضعیت ترافیکی در محدوده پل پارک وی و خیابان الف به پلیس راهور ارائه شده است». سرهنگ رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور ضمن اشاره به این آمار گفت: «مشاهدات میدانی راهور نیز در خصوص این موضوع با گزارش آماری بلد هم‌سو بوده است ونسبت به تغییر مجدد جهت این خیابان اقدام شده است. این ارتباط دوسویه، مبدا همکاری‌های آینده خواهد بود، 2.5 میلیون کاربر فعال بلد، هرکدام دوربینی هستند که به ما گزارش ترافیکی می دهند و افزایش این مشارکت از سمت مردم به مدیریت ترافیک شهری کمک شایانی خواهد کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      لطفا طرح کاسبکارانهlez رو حذف کنید .همون زوج و فرد بهتر بود

    • بدون نام

      مأموران راهنمایی ورانندگی که تو خیابون هستن اصلأ هیچ کاری برای روان شدن ترافیک نمکنن یا دارن باگوشی بازی میکنن یا دارن با هم صحبت میکنن

    • بدون نام

      اشغال دائمی محل پارک خودروها در خیابان ، توسط بازاریان "یکی" از عوامل عمده مشکلات است اول می آیند و آخر میروند ، استفاده از پارامتر و مدیریت " پارک خودرو" یکی از راه حلهاست. راه حل ترافیک ساده است .

    • بدون نام

      پلیس فقط جریمه کردن را یاد گرفته هر جا ترافیک است شما پلیس پیداش نیست فقط جای میروند که بتواند دسته قبض جریمه را تمام کنند

    • بدون نام

      زوج و فرد بهتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج