جاباما
۹۲۷۰۴۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بعید است تیم ملی ایران ببازد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مارک ویلموتس مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی خود را به عنوان سرمربی تیم ملی مقابل عراق پشت سر خواهد گذاشت.

خبرگزاری مهر: جلال طالبی در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با عراق گفت: مارک ویلموتس همچنان قصد دارد روی فعالیت های فعلی بازیکنان در باشگاه هایشان تمرکز کند. او قصد دارد به تمام فوتبالیست های ایران نشان دهد اسم مهم نیست و باید برای هر اردو جزو بهترین ها باشند.

بعید است تیم ملی ایران ببازد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه درباره بازی با عراق اظهار داشت: قطعا سخت ترین و مهم ترین بازی تیم ملی از زمان حضور مارک ویلموتس همین دیدار است. قطعا بازی با عراق می تواند نکات فنی زیادی را درباره تاکتیک های ویلموتس در شرایط فعلی نشان دهد.

وی درباره برگزاری این بازی در اردن به عنوان کشور ثالث تاکید کرد: فیفا در این باره تصمیم گیری کرده است و نمی توان دخل و تصرفی هم داشت. به هر حال بازی در کشور سوم به سود تیم میهمان است. من فکر می کنم فوتبال ایران از این امتیاز بهره لازم را می برد. توانایی فنی بازیکنان هم به اندازه ای است که عراق را بتوانیم شکست دهیم.

طالبی در پایان درباره شانس تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر یادآور شد: سه امتیاز این بازی می تواند باخت تیم ملی به بحرین را تا حدی جبران کند تا شانس خود را افزایش دهیم. من خیلی بعید می دانم مقابل عراق بازنده باشیم و به همین خاطر امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستم. امیدوارم تیم ملی با خط حمله بسیار خوبی که دارد بتواند عراق را با چند گل شکست دهد. این موضوع نیاز به ادامه خود باوری بازیکنان و ایجاد هماهنگی بین آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقآ به نفع عراقه چون عرب ها همیشه پشت هم هستند و همه شون عرب هستند اردنی ها با تمام وجود عراق رو تشویق میکنند مضاف به این که عراقی ها ی زیادی هم در اردن زندگی میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم عراق همیشه برای ایران دردسر درست کرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج