جاباما
۹۲۷۱۱۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پرداخت پول به جایِ کانکس، رفع تکلیف است

دادستان تبریز با بیان اینکه پرداخت پول به جای تامین کانکس برای زلزله زدگان، رفع تکلیف از خود است، گفت‌: به عنوان مدعی‌العموم و حافظ حقوق مردم نمی‌توانم بپذیرم که پولی برای همه چیز به مردم پرداخت کرده و از خودمان رفع تکلیف کنیم.

ایسنا: دادستان تبریز با بیان اینکه پرداخت پول به جای تامین کانکس برای زلزله زدگان، رفع تکلیف از خود است، گفت‌: به عنوان مدعی‌العموم و حافظ حقوق مردم نمی‌توانم بپذیرم که پولی برای همه چیز به مردم پرداخت کرده و از خودمان رفع تکلیف کنیم.

بابک محبوب علیلو در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در اختیار مردم قرار دادن تمامی پول‌ها اتلاف سرمایه بوده و مردم نمی‌توانند با آن میزان پولی که رئیس بنیاد مسکن فرمودند، برای خودشان مسکن تهیه کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حوادث باید درس عبرتی برای ما باشد تا بتوانیم با استفاده از تجربیات حاصل از آن در جهت پیشگیری و پیش بینی موارد مشابه آینده اقدام کنیم.

وی گفت: پس از تجربه زلزله‌های ورزقان، اهر و هریس، انتظار می‌رفت بر اساس آسیب شناسی در مناطق روستایی، برنامه عملیاتی قابل اجرا و مشخص داشته باشیم که این امر با توجه به محدودیت و محذوریت محقق نشد.

دادستان تبریز با اشاره به اصلاح قانون تشکیل سازمان مدیریت پسماند بیان کرد: قانونگذار توجه ویژه‌ای به این امر داشته و استدعا می‌کنیم بر مبنای این قانون پیش بینی شده، برنامه عملیاتی قابل اجرایی برای بازسازی مساکن روستایی داشته باشیم.

وی در ادامه به بیمه اجباری روستاییان اشاره کرد و متذکر شد: بعد از حادثه به قدری هزینه می‌کنیم که در برخی موارد شایسته و پاسخگو نیست، ای کاش قبل از وقوع، برنامه داشته باشیم تا دولت برای پرداخت بخش قابل توجهی از بیمه روستاییان شامل دام، مسکن و سایر موارد اقدام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره مردم...

    • نصیری

      در روستا های زلزله زده قبل از بارش برف وسرما کانکس به مردم بدهند اگر صنعت خانه متحرک که پشت ماشین بسته میشود وجود داشت به انها قبل سرما میدادند وبرا ی دامهایشان سوله میزدند

    • بدون نام

      آبادان و خرمشهر هنوز ویران است چرا ؟ دولت چندر غاز می دهد و خود را کنار می کشد ، همه جا همین گونه است فقط رفع تکلیف .

    • عبدالرحمن

      باز اینکارتون رفع تکلیفه ، بقیه کارهاتون که بلاتکلیفه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج