۹۲۷۱۳۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

جزئیات مذاکرات سرخ‌ها برای فسخ قرارداد جونیور

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آخرین فرصت جونیور براندائو برزیلی بود تا ثابت کند روی عهدی که بسته، ایستاده و می‌خواهد برای هواداران پرسپولیس گل‌های زیادی بزند.

فرهیختگان: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آخرین فرصت جونیور براندائو برزیلی بود تا ثابت کند روی عهدی که بسته، ایستاده و می‌خواهد برای هواداران پرسپولیس گل‌های زیادی بزند. صفر شوت، صفر پاس کلیدی، صفر دریبل، ۴ بار لو دادن توپ و یک نبرد موفق هوایی خلاصه عملکرد جونیور در آخرین بازی‌ای بود که کالدرون به او اعتماد کرد. پس از این بازی بود که فریاد اعتراض سرمربی آرژانتینی و هواداران بلند و مشخص شد جونیور دیگر جایی در ترکیب پرسپولیس نخواهد داشت.

خاطره تلخ دی‌کارمو باعث شده سرخ‌پوشان هر بازیکن بنجل خارجی خصوصا برزیلی را با او مقایسه کنند و به همین دلیل به سرعت علیه بازیکنانی با سطح فنی پایین واکنش نشان می‌دهند. از نظر فنی جونیور با یک جمله قابل توصیف است؛ او از نظر دریبل موفق در زمین بازی، از بیرانوند که تنها دو دریبل موفق داشته، عقب‌تر است.مشکل حضور خارجی‌های بنجل در ایران البته محدود به جونیور و دی‌کارمو نیست، بازیکنان اوکراینی که در دوره برانکو جذب شدند همچنین شرایطی داشتند و هرگز انتظارات هواداران را برآورده نکردند.

اگر تراکتور بازیکنانی مثل فورچونه و سوگیتا را روی نیمکت می‌گذارد و دنیزلی در اواخر بازی به آنها میدان می‌دهد، پرسپولیس به بازیکنانی مثل جونیور دل‌خوش کرده، هرچند در ابتدای فصل، امیر روستایی هم مدنظر کالدرون بود، اما بی‌تجربگی او باعث شد سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان کمتر به این بازیکن میدان بدهد.

خط حمله سرخ‌پوشان درحال حاضر بزرگ‌ترین معضل این تیم است، هرچند باز شدن پای علی علیپور به گلزنی تا حدی خیال هواداران را راحت کرده است، اما او هم نشان داده با تصمیماتی مثل چیپ زدن در بازی مقابل ماشین‌سازی، بی‌تجربگی‌های خاص خود را دارد و قرمزها حداقل در این فصل از فقدان یک تمام‌کننده تمام‌عیار و باثبات رنج می‌برند.

ضرر 2 میلیاردی پرسپولیس

به هر ترتیب کالدرون به باشگاه اعلام کرده مقدمات فسخ قرارداد جونیور را فراهم کنند تا این بازیکن در نیم‌فصل راهی زادگاهش شود. نکته عجیب‌تر اما اینجا بود که تیم سابق جونیور هم علاقه‌ای به بازگشت مهاجم خود ندارد و شماره ۷ سرخ‌ها کماکان بلاتکلیف است. انتشار گفت‌وگویی از کالدرون که اعلام کرد جونیور اولویت نهم او در پست مهاجم بود هم مسئولان باشگاه را به تکاپو انداخته تا مهاجمی زهردار را بخرند و حواشی را کمتر کنند.

مشکل مالی اما طبق معمول بزرگ‌ترین مشکلی است که سرخ‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. درحال حاضر باشگاه ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری جونیور را پرداخت کرده و تصمیم دارد با پرداخت ۵۰ هزار دلار دیگر، قرارداد مهاجمش را فسخ کند (یعنی بیش از دو میلیارد برای یک خرید کاملا ناموفق). جونیور اما اصرار دارد دست‌کم نیمی از قرارداد خود را (۲۵۰ هزار دلار) دریافت کند و همین موضوع کشمکش‌هایی را بین او و باشگاه به وجود آورده است.

به همین دلیل مسئولان باشگاه سراغ مدیربرنامه‌هایش رفته‌اند تا او را راضی به جدایی کنند. این ماجرا حاوی نکات جالبی است که البته به برخی از آنها قبلا اشاره کردیم ازجمله اینکه این مدیربرنامه همانی است که پیش از این نیز با آوردن بازیکنانی مثل گولچ، سرخ‌پوشان را به دردسر انداخته بود.

بنجل به جای بنجل؟

مدیربرنامه‌های جونیور شرط عجیبی را پیش پای مدیرعامل پرسپولیس قرار داده است. شنیده‌ایم او از انصاری‌فرد خواسته درصورت راضی کردن جونیور به فسخ قرارداد، مهاجم بعدی را هم خودش به پرسپولیس بیاورد و سرخ‌پوشان اصطلاحا از غریبه بازیکن نگیرند! اگر تا اینجای مطلب تعجب نکرده‌اید این جمله آخر را بخوانید؛ ظاهرا مسئولان باشگاه با درخواست مدیربرنامه‌های جونیور موافقت کرده‌اند و به نظر می‌رسد یک بنجل خارجی در نیم‌فصل جای جونیور را خواهد گرفت مگر آنکه مدیربرنامه‌های جونیور، کمی در انتخاب‌هایش دقت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.خدا کند که هرچه زودتر این کار انجام شود و دیگر تیم پرسپولیس از این نوع خریدها انجام ندهد.بازیکنان ایرانی خودمان به مراتب از خیلی از این خارجی ها بهتر هستند.یا علی مدد.

    • پنجعلی معمولی

      کاش میدانستیم این فرد کیه ...که پولی بهش میدادیم دست از سر کچل پرسپولیس ورداره

    • بدون نام

      از غریبه بازیکن نگیرند خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      از روز اول که دیدمش گفتم سبزی فروشه .وجدانن برین تحقیق کنید اگه سبزی فروش نبود وجدانن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج