۹۲۷۱۳۹
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

فروتن: پشت ویلموتس خالی است

فهرست تیم‌ملی فوتبال کشورمان برای جدال برابر عراق اعلام شد تا پس از کش‌و‌قوس‌ها و حاشیه‌های فراوان، تیم مارک ویلموتس ‌ آماده نبرد حساس برابر عراق شود.

فرهیختگان: فهرست تیم‌ملی فوتبال کشورمان برای جدال برابر عراق اعلام شد تا پس از کش‌و‌قوس‌ها و حاشیه‌های فراوان، تیم مارک ویلموتس ‌ آماده نبرد حساس برابر عراق شود. درخصوص حاشیه‌های اخیر تیم‌ملی و فهرست نفرات تیم‌ملی و بازی برابر عراق فرصتی دست داد تا با یکی از کارشناس‌های فوتبال تماس بگیریم. گفت‌وگو با بهمن فروتن را در زیر می‌خوانید.

در روزهای اخیر بحث قهر کردن ویلموتس به‌دلیل عدم پرداخت مبلغ قراردادش حسابی خطرساز شد، فکر نمی‌کنید در آستانه بازی حساس برابر عراق، این موضوع کمی غیرحرفه‌ای بود؟

موضوع اولی که باید به آن توجه کنیم این است که کار ما چقدر درست است. واقعیت این است که فوتبال ما به سر گردنه تبدیل شده است. هر بازیکن و مربی خارجی را می‌آوریم و با گردن‌کلفتی پولش را نمی‌دهیم و تازه از آن بدتر اینکه در آخر طلبکار هم می‌شویم. از اتفاقاتی که این روزها در فوتبال ما می‌افتد را حتی نمی‌توان به‌عنوان آبروریزی یاد کرد چراکه واقعا آبرویی برای ما نمانده که بخواهد بریزد. شما هرکس که به‌عنوان یک خارجی به فوتبال ما آمده ببینید، ما پولش را خورده‌ایم.

بحث ما این است که بدقولی‌ها به ویلموتس برای امروز و دیروز نبوده و چند ماه است که این مسائل در جریان است.

شما از کجا می‌دانید که ویلموتس هر روز از مسئولان فدراسیون پولش را طلب نمی‌کند؟ شاید دیگر کارد به استخوانش رسیده که مجبور شده به تهدید روی بیاورد. ویلموتس در جایی فوتبالیست شده و مربیگری کرده که با یک قول‌مردانه کارشان را شروع می‌کنند و اصلا نیازی به قرارداد هم نیست.

اما ما اینجا قراردادهای چند صفحه‌ای می‌نویسیم و همه‌چیز را به چهارمیخ می‌کشیم و درنهایت همه چیز را زیر پا می‌گذاریم. از طرفی هم باید بگویم برخی از این رفتارها هم به‌خاطر ترس از باخت است و ویلموتس هم با این اقدام فرار رو به جلو کرده تا شاید ناکامی‌های احتمالی را به گردن این و آن بیندازد.

ظاهرا شما چندان به موفقیت تیم ملی امیدوار نیستید!

من نه برای تیم‌ملی و نه برای مارک ویلموتس روزهای خوبی را در پیش رو نمی‌بینم و احساسم بر این است که با این روندی که طرفین در پیش گرفته‌اند، موفقیتی برای ما حاصل نخواهد شد و دود این مشکلات مستقیم به چشم تیم‌ملی و مردم فوتبالدوست کشورمان می‌رود.

نظر من بر این است که با این اتفاقات و روند جاری، ما به جام‌جهانی نمی‌رسیم. ما اگر با کی‌روش راحت به جام‌جهانی رسیدیم به این خاطر بود که پشت کی‌روش پر بود. کی‌روش از یک مافیای بین‌المللی و داخلی سود می‌برد که نمی‌گذاشتند پوست موز زیر پایش برود، اما ویلموتس تنهاست و اگر این‌طور نبود در بازی برابر بحرین به او مشاوره می‌دادند که به آن شکل به دروازه بحرین هجوم نمی‌برد.

شاید خیلی بدبین هستید! بازی با عراق را برای ما از دست رفته می‌دانید؟

متاسفانه بله، من احساس می‌کنم ما به عراق می‌بازیم و بعد از آن تنها شانس‌مان بردن تمام بازی‌های دور برگشت است که سه‌تای آن در خانه برگزار می‌شود، آن‌هم با تفاضل گل بالا. باور کنید من از باخت فوتبال کشورم خوشحال نمی‌شوم و دوست دارم تیم‌ملی هر دوره در جام‌جهانی حضور داشته باشد، اما باید واقع‌بین باشیم.

درخصوص لیست تیم‌ملی نظری ندارید؟ جای کسی را در لیست خالی نمی‌بینید؟

من شنیدم که به دروازه‌بانان تیم‌ملی و حضور مظاهری ایراد گرفته‌اند، اما واقعیت این است که تیم‌ملی یک دروازه‌بان اول دارد و در همه جای دنیا نفرات دوم و سوم را طوری انتخاب می‌کنند که آن شخص تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشد و مثل فلان تیم مطرح کشور جنگ بین دو دروازه‌بان به‌وجود نیاید و آخر سر هم یک دروازه‌بان آن یکی را دک کند.

ترابی هم به‌عنوان ستاره پرسپولیس دعوت نشده!

از نظر من او بازیکن با‌کیفیتی است و به کار ویلموتس هم می‌آید، اما بازی با عراق یک جنگ تن به تن است و بازیکنانی به کار سرمربی می‌آید که بتواند در این جنگ‌ها موفق باشد. ترابی یک بازیکن ظریف و فانتزی است و ویلموتس در این بازی مهره‌هایی می‌خواهد که بیشتر زمخت باشند.

حرف آخر؟

حرف من این است که کی‌روش هشت سال فوتبال این مملکت را نابود کرد و حالا یکی مثل ویلموتس که در فوتبال سالم کار کرده آمده تا فوتبال ناب اروپایی را در تیم‌ملی جاری کند. ما مقابل کامبوج فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و نشانه‌هایی از تبدیل شدن به یک تیم باکلاس را داشتیم. باید همه به این مربی کمک کنیم که بتواند اهدافش را در تیم‌ملی پیاده کند. البته مطمئنا آن مافیای کی‌روشی دل‌شان نمی‌خواهد تیم‌ملی به جام‌جهانی برود و ما باید مانع آنها شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مغزمداذ

      از اول بگو برای کوبیدن کی‌روش اراجیف میبافی، تو اگه چیزی بارت بود الان توی طویله بسته بودنت.

    • بدون نام

      مرتیکه خرفت !طلابی ترین دوران فوتبال ایران حضور کی روش بود اینهمه لژیونر به فوتبال اروپا رفتند صعودهای بدون شکست وگل خورده به جام جهانی و رقابت پایاپای بابزرگان فوتبال اروپا و جهان در جام جهانی

    • بدون نام

      خجالت اوره زحمات کی روش اینجوری یک کسی که حتی تیم شموشک و نتونست موفق کنمه در مورد مافیا حرف میزنه برو ابگوشتت و بار بزار و باید از خبر نگاری که این مصاحبه رو گرفته و پخش میکنند پرسید بازی به این مهمی تو اجنبی هستنی یا عربها واقعنکه تیم ملی با هر مربی متعلق به هیرانه و همه برای تیم ملی ارزوی موفقیت میکنند هر ایرانی در هر شریطی برای هر موضعی برای کشورش ارزوی موفقیت میکنه ...

    • بدون نام

      چرا از حرف حق دارید ابنجوری میسوزید؟؟تمام حرفاش درسته کیروش فوتبال ایران و نابود کرد،با ی فوتبال کثیف که ۱۱نفر تو هیحده قدم بودن مگه میشه گفت فوتبال،کیروش ی دلال بود که الان تو کلمبیا هم گندش در اومده،اینای که ادعا دارن کیروش شق القمر کرده و ما تیم اول اسیاییم،چرا نتونستیم قهرمان اسیا بشیم؟؟هر کس دیگه جای کیروش بود جام جهانی از گروهمون صعود میکردیم

      پاسخ ها

      • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

        لنگی متوهم ازرو حسادت و سوزش راجع ب کی روش میگید چون ب چشم دیده بود و علنی مصاحبه کرد گفت لنگ حکومتیه و پشت پرده حمایت میشه. واس همون رسانه ها و برانگوه ب ریاست باباتون هدایتی افتادین پی کی روش و تیم ملی بدترین خیانت رو ب تیم ملی کردین. وگرن آمارثابت میکنه زمان کی روش یکی از طلایی ترین دوران بود و تیم ملی توآسیا حریفی نداشت توآسیا واس بقیه تیمها آرزو شده بود یه گل بزنن ب ایران. لنگی برو آمار رو بخون

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اومده فقط بازی ایران با تیم دره پیت کامبوج رو فقط ملاک قرارداده و گفته زیبا بازی کردیم خخخخخخخ . لنگی بی سواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج