۹۲۷۲۰۳
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

مدارس و حمل و نقل عمومی تحت‌ تاثیر آلودگی هوا

معاون استانداری تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا از افزایش عوارض محدوده طرح ترافیک و نیم بها شدن بلیت حمل و نقل عمومی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون استانداری تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا از افزایش عوارض محدوده طرح ترافیک و نیم بها شدن بلیت حمل و نقل عمومی خبر داد.

مدارس و حمل و نقل عمومی تحت‌ تاثیر آلودگی هوا

محمد تقی‌زاده صبح امروز در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: از فردا بلیت وسایل حمل و نقل عمومی به مدت چند روز نیم بها خواهد شد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک نیز تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: اگر شاخص کیفیت هوای تهران بالاتر از عدد ۱۵۰ رفت و در شرایط ناسالم برای همه افراد قرار گرفت، احتمال تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان طی سه روز آینده وجود دارد.

به گفته تقی‌زاده، برای جلوگیری از آلودگی بیشتر هوا در تهران از فردا شب، ورود کامیون‌ها به شهر ممنوع می‌شود و پلیس برخورد جدی‌تری با خودروهای دودزا و موتورسیکلت‌ها خواهد داشت.

معاون استانداری استان تهران تصریح کرد: توصیه ما به مدارس این است که از امروز تا پایان هفته از فعالیت‌های بدنی و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه آلودگی هوا در جنوب و غرب استان تهران بیش از سایر مناطق است، از فردا تا پایان هفته محدودیت‌هایی برای فعالیت صنایع و معادن در این استان خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید جلو آلودگی گرفته شود...

    • AAAAAAAAAA

      خخخخخخخخخخ
      حنا چی طرح زوج و فرد را برداشتی تیشه به ریشه خود زدی
      چرا مردم باید هزینه گند کاری شما را پرداخت کنند
      تو فقط برای پول جمع کردن آمدی طرح زوج و فرد را باز گردان و نظم را برقرار کن

    • بدون نام

      واقعا خسته نباشند چشم نخورند با این کنترل طرح آلودگی شون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی شد تمام استانهارا گردوخاک بخوره چیزی نیست حالا به تهران رسیده داریدخودتونو جرمیدید؟!!

      • بدون نام

        فرقی نداره تهران و جای دیگه خانه از پایه ویرانه است شما هم ناراحت نباش برای تهران کاری انجام نمیشه چه ما خودمونو جر بدیم چه ندیم

    • بدون نام

      تعطیلی برای مهد و دبستانی ها؟ عجب راهکار جالبی . یعنی دبیرستانی ها با دوچرخه یا پای پیاده تشریف می برند مدرسه؟ یعنی آلودگی مال اون دو قشر جامعه است و بس؟

    • حیدر

      بنزین های غیر استاندارد و تولید ماشینهای غیر استاندارد واقعا که دولت فقط فکر جریمه کردن و مالیاتهای سنگینه جای تاسف داره

    • بدون نام

      مسیر منزل تا محل کار من جوریه که اگر ماشین نبرم باید فقط نیم ساعت منتظر تاکسی وایستم.متاسفانه تاکسی رانی تهران فوق العاده در کنترل تاکسی ها ضعیفه

    • توکل

      واقغآ باید به معاون گرافیک جایزه داد بالین طرح آلودگی بابا اگر تو مدیر بودی اون موقع که تو راه آهن بودی مدیریت میکردی قطارها به هم نخورن بع با یک استعفای آبکی خودتو انداختی تو شهرداری خدا به داد این مردم برسه تو که سختی نمیکشی هرروز وهر ساعت از شب وروز مردم دعات میکنن چواشه

    • بدون نام

      مدیران بی تدبیر و بیشعور این شهر نمیفهمن که با پول گرفتن پول از مردم مشکل آلودگی حل نمیشه.تو دنیا این همه شهرهای صنعتی تر با تعداد خیلی بیشتر خودرو نسبت به تهران وجود داره.به جای اینکه بیان از اونا الگو بگیرن و ببینن اونا چیکار کردن همیشه میرن سراغ راحت ترین مسئله یعنی سرکیسه کردن مردم....لعنت الله علی قوم الضالمین...

    • بدون نام

      خودروهای با تکنولوژی از رده خارج.بنزین بی کیفیت و نا مرغوب.عدم ساماندهی صنایع و گازرسانی به صنایع آلاینده.عدم کارایی سیستم حمل و نقل عمومی.عدم تمرکز ساختمان ها و ادارات دولتی.فرسوده بودن و عدم تطابق معبر شهری با نیاز واقعی شهر عوامل موثر در آلودگی تهران هستن.اگه هر کدوم از اینا اصلاح بشن نتیجه رو میشه به وضوح دید.ولی امان از بی تدبیری و بی لیاقتی.فکر کردن با پول گرفتن از ملت آلودگی کم میشه

    • ششش

      من کارمند میام سر کار و پول به مهد کودک میدم که بچه رو نگهداره واونوقت مهد کودک از خدا میخواد تعطیل بشه و پول مفت بگیره حالا بعدش من با بچه چکار کنم؟

    • بدون نام

      واقعا خسته نباشد با این همه مدیرت

    • rreza

      بجای برنامه ریزی صحیح مدارس را تعطیل میکننند برررراوووووو ب این مدیریت درست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج