جاباما
۹۲۷۲۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استکی: علی‌اکبری نیازی به دوپینگ ندارد

علیرضا استکی مربی سابق امیر علی‌اکبری گفت: پتانسیل امیر در حدی است که نیاز به دوپینگ ندارد و با تلاش به اهدافش می‌رسد.

خبرگزاری میزان: علیرضا استکی در خصوص شایعاتی که در خصوص دوپینگ امیر علی‌اکبری مطرح شده اظهار داشت: در مدتی که با امیر کار کردم او برای ۹ مبارزه حدود ۵ بار تست دوپینگ داد که تمام آنها منفی بود و امیر برای احتیاط حتی آب معدنی هم نمی‌خورد و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد. پتانسیل علی‌اکبری به گونه‌ای است که نیاز به دوپینگ ندارد و با تلاش به چیزی که می‌خواهد، می‌رسد.

وی افزود: امیر در دوران جوانی چوب کاری که در کشتی کرد را خورد، اما شما به من بگوئید کدام ورزشکار است که از مکمل استفاده نکند؟ خیلی از ورزشکاران خوش شانس بوده و به مشکل نمی‌خورند، اما در مجموع گذشته هر کسی به خودش مربوط است و مطمئن هستم شایعات دوپینگ امیر دروغ است و برخی‌ها این وسط شیطنت می‌کنند.

مربی سابق علی‌اکبری در خصوص شایعه اختلافش با این ورزشکار تصریح کرد: هیچ اختلافی نداریم و عده‌ای می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. من در خصوص دشمنان خودم هم بد حرف نمی‌زنم چه برسد به امیر که ۳ سال بسیار موفق را با هم داشتیم. فکر می‌کنم دلیل اختلاف امیر با سازمان ufc مسائل مالی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان باشد، اما بهتر است خودش در این خصوص صحبت کند.

مدیر سابق تیم‌های ملی بوکس در واکنش به این سوال که چه نظری در خصوص حضور رضا مهدی‌پور در این سمت دارد گفت: مهدی‌پور دوست خوب من است و مسئولان فدراسیون صلاح دانستند که رضا مدیر تیم‌های ملی باشد. مدیریت تیم‌های ملی یک چارت مشخص دارد و من نه تنها مشکلی با رضا ندارم بلکه از آمدن او استقبال هم می‌کنم و معتقدم روز‌های خوبی در انتظار بوکس ایران خواهد بود.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه از این پس تمام تمرکزم روی مسائل فنی است ادامه داد: در این مدت بدون کوچکترین حاشیه کار کردم و هیچگاه چیزی برای خودم نخواستم و از این پس هم هرچه در توان دارم برای موفقیت تیم ملی به کار می‌گیرم. باید از زحمات حسین ثوری که برای تمام رده‌های ملی برنامه دارد و همچنین سیامک صالحی که همیشه محبتش شامل حال ما بوده و نگاه ویژه‌ای به تیم ملی بزرگسالان دارد، تشکر کنم.

استکی در واکنش به این پرسش که چه نظری در خصوص ابقای خود تا المپیک ۲۰۲۰ دارد گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و این موضوع مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند و باید با جدیت بیشتری کار کنم تا در راه کسب سهمیه و همچنین حضور پرقدرت در المپیک موفق باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بار‌ها تاکید کردم بوکسور‌هایی که در قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنند، باید سر وزن باشند تا وقتی به اردو دعوت شدند مشکلی بابت این موضوع وجود نداشته باشد. از بوکسور‌های باتجربه گرفته تا جوانتر‌ها باید بدانند که هیچ بهانه‌ای در خصوص اضافه وزن زیاد قابل قبول نیست. پیراهن تیم ملی مقدس است و مطمئن باشید با ورزشکار سالاری مقابله خواهم کرد، اما جانم را برای ورزشکارانی که در چارچوب سیاست فدراسیون و تیم ملی باشند، می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج