۹۲۷۳۲۹
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده میانه: به داد زلزله‌زدگان برسید

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به وضعیت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان میانه تاکید کرد: به داد زلزله زدگان میانه برسید.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به وضعیت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان میانه تاکید کرد: به داد زلزله زدگان میانه برسید.

فردین فرمند، نماینده مردم میانه در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تیتر روزنامه‌های خارجی را بخوانید ببینید که آمریکایی‌ها چگونه از منافع خود دفاع می‌کنند. پامپئو از ارعاب برای اخراج بازرس می‌گوید و این موضوع را ظالمانه می‌داند از آنها به خاطر اتخاذ این مواضع تشکر می‌کنیم چرا که با این کار باعث بیداری ملت ایران شدند. کار آمریکایی‌ها به فکر خودشان درست است؛ فکر می‌کنند از منافع خود دفاع می‌کنند، اما ما چه می‌کنیم؟ وزیر امور خارجه را به مجلس شورای اسلامی می‌آوریم و اعصاب او را به هم می‌ریزیم.

نماینده مردم میانه گفت: خدا را شکر می‌کنم که اگر عشق او نبود جوانان و بسیجی‌ها به داد مردم میانه نمی‌رسیدند، چرا که دولتی‌ها کاری نمی‌کنند. روزنامه کیهان نوشته است بسیج سریع امکانات بومی و کشوری برای کمک به زلزله‌زدگان میانه. از زلزله بم، ورزقان و کرمانشاه چه یاد گرفته‌ایم؟ آقایان برای بازدید رفتند سلفی گرفتند و بازگشتند.

فرمند بیان کرد: از وزیر جوان گله کردم که چرا موضوع تلفن همراه را در روستاهای میانه مورد توجه قرار نمی‌دهند. مردم میانه بلد نیستند همچون سرخپوستان با دود به یکدیگر علامت دهند. ایشان با این موضوع شوخی کردند و موضوع تلفن حل نشد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بسیاری از خانه‌ها در این زلزله ویران شده و از بین رفته که سال پیش زهرا عابدی دختر کوچکی در مصاحبه‌ای از وضعیت مدارس گله کرد و هنگامی که مصاحبه کننده دلیل گله کردن او را پرسید که می‌خواهد مشکل کشور خود را حل کند، اما او اولین کسی بود که از زیر آوار بیرون آوردند. به داد میانه برسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      این همون نماینده خربزه به دست نبود تو مجلس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مال ارومیه است مجید جان

    • بدون نام

      هزارتومان ازحقوقت بگذارکم بشه بده زلزله زدگان

    • بدون نام

      تونماینده مردم نیستی فقط ...

    • بدون نام

      شعار نده

    • بدون نام

      حرف مفت. بدبخت شدن رفت زلزله زده ها. تا یه ماه بعد آقایون یادشون نمیاد حتی چی شده

    • بدون نام

      اگه شما نماینده به زلزله زده ای قبلی رسیدگی کردین بعدش به میانه رسیدگی کنین.نمایندها همشون مشغول فکر تصویب قانونهای تجارت به نفع خودشون هست.کدومشون حوصله داره به مردم رسیدگی کنن

    • بدون نام

      شوخی میکنی؟مگه قراره دولت کمک کنه.؟؟؟دولت هزارنوع بدبختی داره اخه بیکار نمیشه وصبح تا مغرب گرفتار دزدی وغارت مملکت است مگه دستش بیکاره کمک زلزله زده کند..

    • بدون نام

      کدوم زلزله زدگان.بم یا کرمانشاه یا ورزقان؟یا سیل زدگان پلدختر یا گلستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج