۹۲۷۳۸۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم «توران خانم»

نمایشگاهی به مناسبت چهاردهمین سالگرد مرتضی ممیز، هنرمند گرافیست روز جمعه (۲۴ آبان ماه) در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، به مناسبت چهاردهمین سالگرد مرتضی ممیز، هنرمند گرافیست روز جمعه (۲۴ آبان ماه) نمایشگاهی از گزیده‌ای از پوستر‌های این هنرمند فقید در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

روزنامه اعتماد: نمايشگاهي به مناسبت چهاردهمين سالگرد مرتضي مميز، هنرمند گرافيست روز جمعه (۲۴ آبان ماه) در خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود. به گزارش ايسنا، به مناسبت چهاردهمين سالگرد مرتضي مميز، هنرمند گرافيست روز جمعه (۲۴ آبان ماه) نمايشگاهي از گزيده‌اي از پوسترهاي اين هنرمند فقيد در خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود.

انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم «توران خانم»

«توران‌ خانم» در شبكه نمايش خانگي

نسخه DVD فيلم «توران‌خانم»(هفتمين فيلم از مجموعه فيلم‌هاي مستند كارستان) به كارگرداني «رخشان بني‌اعتماد» و «مجتبي ميرتهماسب» همزمان با سومين سال درگذشت توران ميرهادي و برگزاري مراسم «چهلمين سال فعاليت فرهنگنامه‌ كودكان و نوجوان» وارد شبكه‌ نمايش خانگي خواهد شد.اين برنامه امروز ۱۹ آبان‌ ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار قلم كتابخانه‌ ملي برگزار مي‌شود و ورود براي علاقه‌مندان آزاد است.آخرين كارگاه آموزشي توران ميرهادي-كارگاه آشنايي با ادبيات كودك و نوجوان- ضميمه‌ DVD فيلم «توران‌خانم» است كه براي اولين ‌بار منتشر مي‌شود.

توران ميرهادي(خُمارلو) بنيان‌گذار «مدرسه فرهاد»، «شوراي كتاب كودك» و «فرهنگنامه كودكان و نوجوانان» بود كه در راه‌اندازي نزديك به ۲۰ نهاد كودكي نقش مستقيم داشت و از شكل‌گيري ده‌ها نهاد كودكي ديگر حمايت كرد؛ تا جايي كه از او به عنوان معمار نهاد كودكي و مادر علم تعليم و تربيت نوين در ايران ياد مي‌شود. در اين فيلم، تلاش‌ها و نگراني‌هاي توران‌خانم در 4 سال آخر زندگي‌اش براي تداوم كارها و انديشه‌ها در جهت رشد كودكان اين سرزمين به تصوير كشيده شده است.

تمامي درآمد حاصل از فروش اين فيلم از سوي تهيه‌كننده و كارگردانان اثر در اختيار «شوراي كتاب كودك» و «فرهنگنامه‌ كودكان و نوجوان» قرار گرفته است.نسخه‌ نمايش خانگي فيلم «توران‌خانم» كه توسط شركت «شهر فرنگ» منتشر و توزيع شده از تاريخ ۱۹ آبان ‌ماه در فروشگاه‌هاي فرهنگي معتبر در سراسر كشور قابل تهيه است.

ادعايي ديگر عليه رومن پولانسكي

يك بازيگر فرانسوي ادعا كرده رومن پولانسكي در سال ۱۹۷۵ به او تعرض كرده است. والنتين مونيه به لوپاريزين گفته است كه رومن پولانسكي كارگردان سرشناس سال ۱۹۷۵ و در حالي كه او ۱۸ سال داشت به او تعرض كرده است. در گفت‌وگو با اين نشريه چندين نفر تاييد كرده‌اند كه اين زن، مدت كمي بعد از اين رويداد اين حرف را به آنها گفته بود. پولانسكي با توجه به قانون فرانسه كه با گذشت ۲۰ سال از يك ماجرا ادعايي درباره آن در محاكم قضايي قابل طرح نيست، نمي‌تواند نگراني از تعقيب قضايي اين ماجرا داشته باشد، اما مونيه گفته اين موضوع را مطرح كرد چون آخرين فيلم اين كارگردان با عنوان «يك افسر و يك جاسوس» هفته آينده در سينماهاي فرانسه اكران مي‌شود.

اين زن گفت: مي‌دانم هيچ مجازاتي پيش روي او نيست، ولي تلاش دارم تا به استثناها پايان دهم، چون چهره‌هاي شناخته شده مدل‌هاي اجتماع محسوب مي‌شوند و ما وقتي به عنوان بت به آنها نگاه مي‌كنيم، آنها را از عواقب جدي رفتارهاي‌شان مصون نگه مي‌داريم. اين زن گفت وقتي در زمستان ۱۹۷۵ با دوستانش براي اسكي رفته بود هيچ شناختي از پولانسكي نداشت. او گفت: اين تعرض كاملا خشونت‌آميز و بدون رضايت از سوي او صورت گرفته و پولانسكي سعي كرده بود تا با خوراندن قرص به او مانع مقاومتش شود. او افزود نگراني شديدش اين بود كه پولانسكي براي مطرح شدن اين ماجرا او را بكشد. وكيل فرانسوي پولانسكي از سوي كارگردان به ‌شدت اين ادعا را تكذيب كرده و گفته اين ادعا در آستانه اكران فيلم كارگردان، واقعا تاسف‌برانگيز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج