۹۲۷۴۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی تیم فوتبال جوانان: آبرومندانه صعود کردیم

سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که هر ۲۳ بازیکن این تیم استحقاق حضور در زمین را داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: سیداکبر پورموسوی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال جوانان امارات گفت: به تمام مردم ایران این صعود را تبریک می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم که با تمام حرف و حدیث‌هایی که بود، آبرومندانه صعود کردیم.

به تمام مربیانی که در رده سنی جوانان کار می‌کنند، صعودمان را تبریک می‌گویم، آنهایی که بدون امکانات و با عشق و علاقه کار می‌کنند. این موفقیت برای مربیان پایه و محلات است. از خانواده‌های‌مان که ۱۱ ماه دوری ما را تحمل کردند، هم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان: آبرومندانه صعود کردیم

وی درباره عملکرد تیم جوانان در این مرحله از مسابقات، اظهار داشت: ما می‌دانستیم که هر دو تیم قرقیزستان و نپال دفاعی بازی می‌کنند و روی این موضوع برنامه‌ریزی کرده بودیم. جا دارد از حیدر شریفی، مارکو، فرشاد بختیاری، خطیب، شیخ‌الاسلامی، خرسندی و کادر تدارکات و پزشکی تیم تشکر کنم که شبانه‌روز برای تیم ما زحمت کشیدند. ما در دوره قبل در همین مرحله حذف شده بودیم و بازیکنان تیم جوانان مستحق کسب این امتیازات بودند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان همچنین تصریح کرد: عقیده دارم که فوتبال مثل شطرنج است. ما دو بازی کرده بودیم و اماراتی‌ها هم ما را آنالیز کرده بودند و مجبور بودیم که تغییر سیستم بدهیم. بعد از تعویض‌هایی هم که داشتیم توانستیم گل بزنیم و می‌دانستیم که نقطه ضعف امارات توپ‌های بلند است. واقعاً 23 بازیکنی که در تیم جوانان بودند، مستحق بودند که بازی کنند، ولی ما مجبور بودیم که در هر بازی از 11 بازیکن استفاده کنیم.

پورموسوی درباره برنامه‌های تیم جوانان گفت:‌ جا دارد از فدراسیون فوتبال، کمیته فنی، کمیته جوانان و سازمان‌ تیم‌های ملی و همچنین مهمانسرای کمپ تیم ملی تشکر کنم. ما دو سه روز استراحت می‌کنیم. البته من فردا برای حضور در همایشی به مالزی سفر خواهم کرد. اگر بخواهیم به جام جهانی برویم باید با امکانات بیشتری کار کنیم.

وی همچنین در نشست خبری پس از بازی با امارات خاطر نشان کرد: بازیکنان ما 11 ماه تلاش کردند و از خانواده آنها تشکر می‌کنم که این شرایط را فراهم کردند که با انگیزه حضور داشته باشند. خدا را شکر می‌کنیم که شادی را به مردم ایران دادیم و این پیروزی مبارک آنها باشد. ما دو بازی از تیم امارات دیده بودیم و نقطه ضعف آنها را می‌شناختیم.

«ما در هر سه بازی نشان دادیم که قابلیت کسب امتیاز را داشته باشیم.»، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان با بیان این جمله اظهار کرد: من به داور چهارم گفتم که اماراتی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کنند. آنها به محض اینکه دریبل می‌خوردند مربی‌شان می‌گفت که خطا کنند!

پورموسوی ادامه داد: تمام بازیکنان سخت تلاش کردند تا تیم به کیفیت امروز برسد. مطمئناً کیفیت امکانات تا امروز خوب بوده است، ولی اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید امکانات بیشتری داشته باشیم. ان‌شاءالله وقتی از مالزی برگردم برنامه‌های مدون‌مان را به فدراسیون ارائه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان در پایان گفت: امروز بازی مستقیم نتیجه را مشخص می‌کرد. ما توانستیم در نیمه اول با تغییر تاکتیک به گل برسیم و این روی روندمان تأثیر داشت. بچه‌های ما با قلب‌شان بازی کردند و از همه‌ی آنها تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج