جاباما
۹۲۷۴۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

میلین: ایران عملکرد خوبی نداشت، ما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان امارات پس از شکست تیمش مقابل ایران تأکید کرد که تیم ایران عملکرد خوبی نداشته و آنها نیز روی بدشانسی گل اول را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: فردو میلین، سرمربی تیم فوتبال جوانان امارات پس از شکست مقابل تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم. در پایان نیمه اول بدشانسی آوردیم و گل خوردیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را در دست بگیریم که نشد. بازیکنان من سن و سال کمی دارند و برخی مشکلات برای آنها پیش می‌آید.

وی افزود: ما خوب بازی کردیم، اما تیم ایران بازی خوبی انجام نداد. آنها من تو من می‌کردند و زیر توپ می‌زدند. با این حال اگر به خاطر داشته باشید، در دوره گذشته تیم ایران خوب بازی می‌کرد. با این حال خوشحالم که هنوز سرمربی امارات هستم، چون در این حوزه جغرافیایی کمتر پیش می‌آید یک مربی سه سال سرمربی یک تیم باشد.

میلین: ایران عملکرد خوبی نداشت، ما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال امارات در خصوص اینکه احتمال دارد او از سوی فدراسیون فوتبال امارات با نتایج کسب شده از کار برکنار شود، اظهار داشت: در این منطقه وقتی یک تیم شکست می‌خورد، مربی اخراج می‌شود، اما من هنوز با امارات قرارداد دارم. بازیکنان من کم سن و سال بودند، اما خیلی خوب بازی می‌کردند و از عملکرد آنها رضایت دارم. من قرارداد دارم و به امارات برمی‌گردم و باید ببینم سرنوشتم چگونه رقم خواهد خورد. پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم و امیدوارم از اینجا به بعد هم خداوند کمکم کند و وضعیتم خوب باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج