۹۲۷۴۵۴
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

اعلام شرط ثبت‌نام مجردها در طرح ملی مسکن

چهار شرط اصلی برای متقاضیان دریافت مسکن ملی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام شد. این خبر را می توان مهمترین خبر روز لابلای انبوه خبرهای اقتصادی اعلام شده دانست.

خبرآنلاین: بازار مسکن طی یک ماه اخیر تحت تاثیر اخبار منتشره در خصوص طرح ملی مسکن قرار دارد. پیش از این نیز قیمت مسکن با رسیدن به سقف، روندی کاهشی را آغاز کرده و تعدیل قیمت ها در دستور کار بازار قرار گرفته بود. در قالب طرح ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی به واجدین شرایط تحویل داده شود. شروط چهارگانه لازم برای ثبت نام در این طرح از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی شده است.

اعلام شرط ثبت‌نام مجردها در طرح ملی مسکن

متقاضیان از اول فروردین ۸۴ فاقد مالکیت مسکونی باشند که این شرط علاوه بر فرد متقاضی به افراد تحت تکفل هم اضافه می‌شود، شرط دوم این است که از ابتدای انقلاب از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه‌دار استفاده نکرده باشند. شرط سوم تاهل و سرپرست خانواده بودن و شرط چهارم این است که حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند.

در این میان تبصره ای وجود دارد. محمودزاده در خصوص شرایط تاهل دراین طرح و وجود متقاضیان مجرد گفت: خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و نیز زنان مجرد سرپرست خانوار هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس با این وضع فقط مردان مجرد در این طرح هیچ سهمی ندارند . و باید گفت شما دولت مردان هم هیچ انتظاری از مجرد ها نداشته باشید حتی رای

    • بدون نام

      چرانباید جایی که دوست داریم ثبت نام بکنیم

    • بدون نام

      شایدکسی دوست نداشته باشه داخل شهری که ۵الی ۲۰سال زندگی کرده باشه

    • بدون نام

      حق هرکسی داشتن یک سر پناه است حالا اینقدر تبصره وماده به این طرح میزنند که تمام این مسکن ها به واسطه ها ودلالان میرسد وکسی که بر اثر گرفتاری ومشکلات وتحصیل فرزند وبیماری منزلش را 5سال پیش فروخته شامل حالش نمی شود بنا زم این بی عدالتی را اند تفکر وخدمت به ملت است زکی

    • بدون نام

      پس مردان مجرد که ۴۰سالشونم گذشته و نه پول دارن خونه بخرن نه کسی بهشون زن میده چکار کنن؟؟میشه یکی توضیح بده

      پاسخ ها

      • saba

        بیا من زنت شم

      • بدون نام

        خخخ مبارکت

      • بدون نام

        خخخ مبارکت

    • بدون نام

      ما مردای مجرد اول باید مشکل خانه را حل کنیم بعد فکر ازدواج باشیم این چه وضعشه لااقل اسم بنویسید به شرط ازدواج تحویل بدید مسکن مهر هرکی خونه داشت رفت یدونه دیگه خرید چند برابر فروخت

    • دهه شصتی

      همه شرط هاش خوبه بجز این شرط خانم های مجردبالای ۳۵سال باور کنید با همین یک استثنا اکثرواحدها توسط پولدارها خریداری میشه آقای وزیر ازتون خواهش دارم این شرط آخر رو بردارید مطمئن باشید هیچ زنی بی سرپرست نمی مونه خودمن تو تا خواهر مجرد دارم که بختشون باز نشده و الان پیش من زندگی میکنن واز مستمری کمیته به من کمک کرایه میکنند.

    • بدون نام

      شرطی که برای مجردها گذاشتید یک شرطی هست که میشه به راحتی باهاش قانون رو دور زد من بشخصه خانواده بلدم که به جای یک مجرد سه مجرد تازه بالای ۴۰سال تو خونه دارن و مثلا چهاردهم برادر مجرد دارن با این حساب راحت میشه سه تا خونه از این طرح بگیرن تازه اگر هم برفرض مثال برادرها متاهل باشن اوضاع بدتر میشه و ممکنه متاهل ها علاوه بر خونه ای که خودشون ثبت نام میکنند یکی هم برا اجاره دادن به اسم خواهراشون بگیرن.

    • مهدی

      با امتیازطرح ثبت نام مسکن برای دخترهای مجرد، باید انتظار داشت که دیگر این دختران سراغ ازدواج نمی روند چون تمام امکانات تجردی برای آنان تسهیل شده است. و دولت عملاً مخالف افزایش باروری که دستور رهبری است ،می باشد .

    • بدون نام

      بزارید در کوزه ابشو بخورید

    • حمزه

      حالا کجا و چطوری ثبت نام بکنیم؟

    • بدون نام

      شوهرکیلوچنده دیگه گذشت اون دوره کارمیکنیم سرمون هم بلنده خوب هم زندگی میکنیم

    • بدون نام

      شرطم میزارن برامون خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج