جاباما
۹۲۷۴۷۳
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شکوری: به فتاحی اتهام نزنید

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که گفته شده فتاحی با یک متهمی که اکنون در زندان است مراودات مالی داشته و برکناری او به این مسئله ارتباط دارد، اظهار داشت: اتهام نزنید و باید با سند و مدرک صحبت کنید.

خبرورزشی: ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم جوانان مقابل امارات و صعود این تیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا گفت: خدا را شکر که تیم جوانان بدون گل خورده و فقط با یک کارت زرد به مرحله بعدی صعود کرد. مهم‌تر از همه، میزبانی خوب ما در این مسابقات بود که یکی از سیاست‌های ریاست محترم فدراسیون و هیئت رئیسه بود.

وی افزود: پنج میزبانی آسیایی را از ابتدای سال داشتیم که جای تقدیر از تمام آن‌هایی دارد که ما را همراهی کردند. سه بار هم از سمت کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت میزبانی مورد تقدیر قرار گرفتیم و این بار هم با میزبانی خوب، تیم جوانان ما صعود کرد. شب گذشته هم فوتبال ساحلی ما قهرمان جام بین قاره‌ای شد که همه‌ی مردم خوشحال شدند و امروز هم تیم جوانان صعود کرد. امیدوارم که تیم ملی هم پنجشنبه مقابل عراق به پیروزی برسد تا هفته‌ای طلایی داشته باشیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا مشکل پرداخت مارک ویلموتس حل شده است و پول او به حسابش منتقل شد یا نه، اظهار داشت: آن چیزی که اکنون وجود دارد، ویلموتس در تمرین حاضر شده و همه از این موضوع مطلع هستید. تمرین تیم ملی هم امروز برگزار شد و این اتفاق هم شفاف و مشخص است.

به‌هرحال هر قراردادی یک بحث مالی دارد و ما هم با تلاش‌های فدراسیون و کمک وزارت ورزش و جوانان پرداختی ویلموتس را حل کردیم. با توجه به مسائل تحریمی که کشورمان دچار آن است، توانسته‌ایم از تحریم عبور کنیم.

شکوری: به فتاحی اتهام نزنید

شکوری ادامه داد: ۱۸ تیم ما در بالاترین سطح حضور دارند و تیم‌های فوتسال، فوتبال نوجوانان و اکنون هم تیم فوتبال جوانان به مسابقات نهایی قهرمانی آسیا صعود کردند که در هر سه رویداد میزبان بودیم. این‌ها جای خوشحالی دارد و امیدوارم بتوانیم همچنان در این شرایط سخت به کارمان ادامه بدهیم. در این شرایط سخت ما بیشتر و سخت‌تر کار می‌کنیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

وی درباره تغییرات گسترده در فدراسیون فوتبال در یک هفته اخیر از جمله استعفای اسماعیل حسن‌زاده و مرتضی تورک، گفت: در این رابطه یک بار صحبت کردم. حق طبیعی هر مدیری است که نفرات سازمانش را خودش انتخاب کند. باید از تمام آن‌هایی که برای فدراسیون تلاش کردند، تشکر کنیم. آن‌هایی که امروز کنار ما نیستند، شاید از مدیران بزرگ کشور ما هستند و خواهید دید که آن‌ها به زودی در پست‌های بزرگ‌تر فعالیت خواهند کرد.

همه جا تغییرات وجود دارد و در سازمان صداوسیما و سازمان‌های مختلف هم تغییرات را می‌بینیم که باید مثبت نگاه کنیم. در فوتبال هم باید نگاه مثبت داشته باشیم. در جا‌های مختلف شاید معاون‌ها تغییر می‌کنند، اما تا این حد حساسیت وجود ندارد. امیدوارم که دوستان هم ما را همراهی کنند تا به فدراسیون کمک شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم امید و اینکه آیا شرایط امید‌ها برای صعود به المپیک خوب است یا نه، خاطرنشان کرد: ما تیم‌های مختلفی داریم که تیم‌های مختلف بانوان، فوتسال، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حال پشتیبانی هستند. تیم امید هم بازی‌های خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته و استرالیا را در قطر شکست دادیم.

با اندونزی و قطر هم بازی دوستانه داریم. در این مدت سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی برای امید‌ها داشته باشیم و امکانات و پشتیبانی از تیم امید مانند تیم بزرگسالان باشد تا بتوانیم طلسم عدم صعود به المپیک را بشکنیم.

شکوری در مورد برکناری سعید فتاحی و اینکه رفتن او از سازمان لیگ چه دلیلی داشته است، گفت: همان‌طور که گفتم تغییرات طبیعی است. اینکه توضیح بدهیم اشخاص به چه دلیل تغییر می‌کنند، در هیچ سازمانی وجود ندارد. مدیر شما هم نمی‌آید درباره تغییرات توضیح بدهد. این مسئله طبیعی است و این سؤالات حاشیه به دنبال دارد.

وی در واکنش به این مسئله که گفته شده فتاحی با یک متهمی که اکنون در زندان است مراودات مالی داشته و برکناری او به این مسئله ارتباط دارد، اظهار داشت: اتهام نزنید و باید با سند و مدرک صحبت کنیم. شما رسانه هستید و وظیفه شما این است که مستند و شفاف صحبت و اطلاع‌رسانی کنید و باید مستند صحبت کرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد تعویق چند باره هیئت فوتبال استان تهران و اینکه انتخابات این هیئت چه زمانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ان‌شاءالله انتخابات هیئت فوتبال هم انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوادار تیفوسی

      چون از جنس خودشه

    • بدون نام

      در فوتبال که دبیر کلش این باشد باید گل بگیرید

    • بدون نام

      علت برکناری دادن پول هدایتی گزارش شده

    • بدون نام

      باید گریه کرد به حال این مملکت،گاز ال پی جی رو با ترفند نایاب جلوه دادن اونوقت اولین اتفاقی که افتاد این بود که مردم به ناچار سمت بنزین رفتن و این الودگیه این چند روزه پیش اومده بعد با سیاست اعلام میکنن مصرف بنزین بالا رفته! باید گرونش کنیم،خیلی خیلی .....هستن

    • بدون نام

      آی خداانقدردوست دارم وقتی دست فتاحی روشداین لنگی بیخاصیت ببینم میادبگه الکی تهمت نزنید..‌ولی بازم تکذیب می‌کنه چون مکتبتون علی عبده آیه ..اختلاسیا

    • بدون نام

      فتاحی و همتون دزدید مخصوصا اون تاج که یک زمین صد میلیاردی کنار مصلا خریده ،حتما صد میلیارد حقوق گرفته درسته

    • بدون نام

      شاهد روباه، دمشه خخخ!

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      ارگانهای فوتبالی رو دادن دست لنگیا و درقبضه لنگیاس جهت ساپورت کردن لنگ . حسن زاده و فتاحی و شکوری و تورک و شخص وزیر ک بامدرک ثابت شد لنگیه و باحمایتهای علنیش از لنگ بارها ثابت شد . شخص بهتر و بزرگتری از شکوری نبود ک این پستو بهش بدن؟ ب فتاحی تهمت نزنیم؟ آره آقای شکوری هم خودت درستی هم فتاحی وهم حسن زاده و تورک و وزیر. گندزدن ب فوتبال. فتاحی ک علنی بود لنگیه. حسن زاده ک طی چهارسال محال بود یه لنگی رومحروم کنه درحالی ک این تیم با اختلاف متخلف ترین تیم تاریخه. وزیر هم ک ب موقع پول میرسونه ب لنگ و هم با رقم های کلان تمام لنگیا رو تمدید کرد درجهت حفظ ثبات و شاکله تیم لنگ. اینومیگن خدمت به لنگ .اما دوران حمایت ب سراومده دست همه رو شده گندش دراومده. همه اخراج شدن فتاحی و حسن زاده و تورک. مونده وزیر کفتار فقط. باند لنگ از هم پاشیده شد

    • بدون نام

      اقای سرپرست انشاء الله میبینیم تو چقدر درگفتارت صداقت داری

    • x

      تو خودت در رأس اتهامی لنگی

    • Meysam Molaei

      ۲ فاسد

    • CR7

      بیخیال بابا . اونقدر تابلو حرف زدی که حتی مرغ پخته هم میفهمه داری ماست مالی میکنی .

    • بدون نام

      اتهام کدومه خجالت نمیکشین شماها ؟؟ شماها بایستی ازهمدیگه حمایت کنید چرا که دستتان با هم تو جیب مردم هستش شماها خودتان نادان هستید مردم تمام شماها را شناخته اند به یاری خدا به همین زودی ها رسواترخواهید شد همه شماها آلوده هستین همون آقایی که الان تو زندانه یک روزی مثل شماها خودش را پاک ومبرا میدونست اما خداوند جای حقی نشسته وطولی نکشید که ماهیتش برای ملت مشخص شد ،

    • بدون نام

      شکوری خودش هم متهم است ودارد فرافکنی میکند درقضیه فروش اسپره های بی حس کننده با آقای پیروانی شریک بوده شرم برکسانی که دست درجیب این مردم میکنند امیدوارم ازگلوتون پایین نره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج