جاباما
۹۲۷۴۸۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

طعنه‌های بی‌پایان گواردیولا درباره اشتباهات داوری

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد در پایان بازی تنها از داور تشکر کرده است.

ورزش سه: سیتی امشب در دیداری جنجالی در خانه لیورپول با نتیجه ۱-۳ مغلوب شد تا شانس های این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی کاهش یابد. پپ گواردیولا که در جریان بازی به شدت به داوری معترض بود، در پایان این مسابقه به شکل طعنه آمیزی چندین بار تاکید کرد که باید از بالا دستی ها در مورد اشتباهات داوری سوال کرد.

پپ گواردیولا گفت: "من به عملکرد تیم خودم در دشوارترین استادیوم جهان افتخار می کنم و از بازیکنان می خواهم در ادامه فصل نیز با همین ذهنیت در دیگر بازی ها حاضر شوند. در مورد اتفاقات داوری نیز باید از مایک رایلی و دیگر روسا در اتحادیه فوتبال سوال کنید. من بعد از بازی تنها به داور گفتم از تو ممنونم و قصد نداشتم به وی طعنه بزنم. در مورد داوری از من سوال نکنید و از داور میدان بپرسید. از بازیکنانم خواستم در شبکه های اجتماعی در مورد بازی اظهارنظر نکنند.

طعنه‌های بی‌پایان گواردیولا درباره اشتباهات داوری

بعد از دریافت گل اول ما به مبارزه کردن ادامه داده و عملکرد خوبی مقابل لیورپول ارائه دادیم. من می دانم که سال گذشته با چه سبکی موفق به کسب قهرمانی شدیم و همه کار را کردیم. من به این موضوع افتخار می کنم، اما صحبت کردن در مورد VAR برای من آسان نیست و نمی خواهم اینگونه به نظر برسد که می خواهم شکایت و گله کنم. به لیورپول نیز برای این پیروزی تبریک می گویم.

فردا برای جلسه مربیان به مقر یوفا خواهیم رفت و در مورد این موارد بحث خواهیم کرد. ما در 10 سال گذشته کاری را شروع کرده ایم اما هیچ سازمانی به ما کمک نمی کند. این بازی بخشی از زندگی است. بعضی اوقات اتفاقات به سود ما و گاهی علیه ما رخ می دهد. این تصمیمات؟ از روسای بزرگ بپرسید.

لیورپول در نواختن ضربات ایستگاهی فوق العاده عمل می کند و وقتی شما قصد دارید عمقی دفاع کنید، آنها با بازیکنان آماده خود و با ریتم مناسب به سمت دروازه شما می آیند. وقتی شما حمله می کنید آنها در انتقال توپ بسیار خوب عمل می کنند و گل دوم لیورپول نیز اینگونه به ثمر رسید.

نه امتیاز اختلاف برای تیمی که فصل گذشته فقط یک بازی مغلوب شد زیاد است. اما نوامبر است و شما همیشه نمی توانید قهرمان شوید. ما در مقابل بهترین تیم حال حاضر جهان بازی کردیم و واکنش ما بعد از دریافت دو گل امیدوار کننده بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جام رو از همین حالا دادن به لیورپول کثیف

    • بدون نام

      درود بر شرف گواردیولا عشقی بهترین مربی تاریخ

    • محمد جعفری

      دوستان عزیز پیش بینی های رایگان،میکس های ضریب بالا و بازیهای تبانی تو کانال تلگرام @bet_tr

    • بدون نام

      داوری خریدی ؟؟؟کاش داوری رو عدالت حالیشون میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج