جاباما
۹۲۷۵۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاری‌فرد: حتما با برانکو توافق می‌کنیم

پرسپولیس هرچند شروع رویایی فصل‌های گذشته خود را در فوتبال ایران نداشته، اما با توجه به رقابت سخت تیم‌های بالای جدول توانسته خود را در کورس قهرمانی حفظ کند.

فرهیختگان: پرسپولیس هرچند شروع رویایی فصل‌های گذشته خود را در فوتبال ایران نداشته، اما با توجه به رقابت سخت تیم‌های بالای جدول توانسته خود را در کورس قهرمانی حفظ کند. شاید یک باخت برای تیم‌های شهرخودرو و سپاهان و برد سرخ‌ها در بازی‌های بعدی بتواند امیدهای این تیم را برای رسیدن به صدر جدول بیشتر کند.

با اینکه بازی‌های این تیم تا روز اول آذرماه تعطیل است، اما اخبار زیادی از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که بد نیست نگاهی به این اخبار بیندازیم. آنچه در ادامه می‌خوانید گزارش «فرهیختگان» از آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس است.

آغاز مذاکره با علیپور و بیرانوند

باشگاه پرسپولیس در تلاش است قرارداد برخی بازیکنان اصلی خود را برای مدتی دیگر تمدید کند. یکی از این بازیکنان علی علیپور، مهاجم سرخ‌های پایتخت است که در ابتدای فصل حاضر نشد قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. او در پایان این فصل قراردادش به اتمام می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد شد، همین مساله باعث شده باشگاه پرسپولیس تمایل زیادی به تمدید قرارداد این بازیکن از خود نشان دهد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد دور جدید مذاکرات با این بازیکن آغاز شده و مدیریت باشگاه امیدوار است تا نیم‌فصل قرارداد این بازیکن را تمدید کند. البته علیپور امیدوار است به تیم‌های خارجی ترانسفر شود و همین مساله روند مذاکرات را با دشواری روبه‌رو کرده است.

قرار است قرارداد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم نیز تمدید شود. با اینکه این بازیکن ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، باشگاه تمایل خود را برای تمدید قرارداد این بازیکن اعلام کرده و با او به توافق اولیه هم رسیده است. مذاکرات با این بازیکن تا حصول توافق نهایی ادامه خواهد داشت.

4 مهاجم خارجی منتظر اوکی کالدرون

قبلا گفته بودیم باشگاه پرسپولیس بررسی رزومه ۱۵ مهاجم خارجی را آغاز کرده است. شنیده‌ایم رزومه ۵ مهاجم خارجی دیگر را هم به باشگاه تحویل داده‌اند و بررسی عملکرد این ۲۰ بازیکن نهایی شده و از میان آنها ۴ بازیکن مورد تایید فنی قرار گرفته‌اند. ظاهرا با مدیربرنامه‌های ۳ بازیکن هم تماس گرفته شده تا مطمئن شوند این مهاجمان مشکلی برای انتقال در زمان نقل‌وانتقالات زمستانی ندارند.

حال قرار است رزومه عملکرد این ۴ بازیکن در اختیار گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس قرار بگیرد تا او درمورد عملکرد این بازیکنان نظر نهایی را بدهد. گفته می‌شود کالدرون هم گزینه‌هایی را در نظر دارد که هنوز به باشگاه معرفی نکرده است. ملیت این بازیکنان برزیلی، آرژانتینی و البته اروپایی است. نام یک بازیکن آفریقایی- اروپایی که در لیگ فرانسه حضور دارد نیز در این لیست دیده می‌شود. پیش‌تر در «فرهیختگان» رزومه دو مهاجم برزیلی و صرب مدنظر باشگاه را منتشر کردیم.

قول انصاری‌فرد برای توافق با برانکو

دور جدید مذاکره با برانکو آغاز شده است. برانکو که از باشگاه پرسپولیس طلب دارد، شکایتی را برای ارسال به فیفا تنظیم کرده، اما محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اصرار ویژه دارد که با این مربی توافق مستقیم کرده و سایه شکایت او را از سر پرسپولیس بردارد. انصاری‌فرد قبل از این، پیشنهادی را برای توافق ارائه کرد که مورد پذیرش برانکو قرار نگرفت.

حال انصاری‌فرد دوباره تلاش خود را آغاز کرده تا با برانکو حتما به توافق برسد. او در این رابطه به «فرهیختگان» گفت: «به هواداران پرسپولیس اطمینان می‌دهم که برانکو را برای توافق راضی خواهم کرد و نمی‌گذارم این پرونده به فیفا کشیده شود. خیال هواداران راحت باشد. به‌زودی در این مورد اخبار خوبی به آنها خواهم داد.»

جونیور فعلا در تمرینات

باشگاه همچنان دنبال خلاص شدن از مهاجم ناکارآمد برزیلی است. حسین قدوسی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه درمورد جونیور گفت: «هنوز هیچ‌چیز در این مورد قطعی نیست و این بازیکن همچنان به‌عنوان عضو تیم در تمرینات حضور دارد.»

گفتنی است قرارداد جونیور با پرسپولیس ۵۰۰ هزار یورو یا ۵۷۰ هزار دلار است و این بازیکن به شکل قرضی به پرسپولیس آمده و باشگاه قبلی‌اش مبلغی را از پرسپولیس دریافت نکرده است. آنها امیدوار بودند این بازیکن با درخشش در فوتبال آسیا شرایط بهتری برای ترانسفر پیدا کند که از شانس آنها این اتفاق اصلا رخ نداده است.

واریز بخش دیگری از مطالبات قبل از بازی با نفت

از باشگاه پرسپولیس خبر رسید بخش دیگری از مبلغ قرارداد این فصل بازیکنان به‌زودی پرداخت می‌شود. قرار بود اسپانسر جدید مبلغی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد تا بین بازیکنان تقسیم شود که ظاهرا این اتفاق در شرف وقوع است. گفته می‌شود قبل از بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان این پول به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

پرسپولیس با بشار توافق می‌کند؟

بشار رسن طلبکارترین بازیکن پرسپولیس است. او ۱۳۰ هـــــــزار دلار از فـــــــصل قبــــل طلب دارد و۱۲۵ هزار دلار از این فصل که موقع تمدید باید به او می‌دادند که پرداخت نشده! یک حقوق ۵۰ هزار دلاری را هم به این طلب اضافه کنید. حالا گفته می‌شود باشگاه باید با این بازیکن عراقی توافق کند تا به شکلی این طلب پرداخت شود و مشکلی از این بابت برای باشگاه پیش نیاید. معلوم نیست صبر رسن کی به سر برسد.

پاداش آسیایی پرسپولیس هنوز طلبکار دارد

جالب است بدانید با اینکه مدت‌هاست از نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گذشته و پاداش این قهرمانی هم به باشگاه پرداخت شده، اما برخی اعضای باشگاه هنوز پاداش قهرمانی‌ای را که به آنها وعده پرداختش داده شده بود، دریافت نکرده‌اند. برخی بازیکنان جوان‌تر و البته برخی اعضای کادر تیم و باشگاه فقط نیمی از پاداش خود را گرفته‌اند و همچنان منتظرند تا بقیه پاداش را بگیرند.

دفاعیه برای بودیمیر هفته بعد ارسال می‌شود

باشگاه پرسپولیس بعد از دریافت شکایت ماریو بودیمیر از فیفا درحال تنظیم یک دفاعیه برای کاهش اثرات منفی این شکایت از خود است. با اینکه می‌دانند در این پرونده شانس کمی برای رهایی از پرداخت طلب ۵۰۰ هزار یورویی به این بازیکن دارند، اما این دفاعیه را آماده کرده‌اند و گفته می‌شود تا اوایل هفته بعد این دفاعیه به فیفا ارسال خواهد شد. البته شنیده‌ایم که باشگاه شانس چندانی ندارد و باید پول را کامل بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      ازاین بشر دروغگوتر و هوچیگر پیدانمیشه. حقا ک جز مکتب لنگه و عادیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج