۹۲۷۶۲۹
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

منصوریان: آنقدر می‌جنگیم تا از بحران عبور کنیم

علیرضا منصوریان نسبت به حواشی اخیر در گفت و گو با ورزش سه واکنش نشان داد.

ورزش سه: در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص قطع همکاری باشگاه ذوب‌آهن و علیرضا منصوریان به گوش رسیده است. اما تا به اینجا مدیرعامل جوان ذوبی‌ها با سکوت تعجب برانگیز خود هیچ واکنشی نسبت به شایعات فضای مجازی نداشته است. هم‌چنین در آخرین خبر آمده که تعیین تکلیف نهایی در جلسه امروز هیئت مدیره و با نظر قطعی مهندس یزدی زاده، مدیریت کارخانه مشخص می‌شود.

اما علیرضا منصوریان که این روزها شایعات زیادی در خصوص او به وجود آمده، در وا‌کنش به حواشی اخیر به ورزش سه گفت: من، بازیکنانم، مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره حق داریم که ناراحت باشیم. به خصوص بالا دستی‌های ما که خیلی برای تیم زحمت می‌کشند و اگر ناراحت نباشند غلط است. ۲۴ تیم در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد که تیم فوتبال ویترین آن است. به همین خاطر همه حق دارند که نگران و ناراحت باشند.

وی در ادامه گفت: ما یک خانواده هستیم که برای آن یک سری ناهمواری به وجود آمده و به شان باشگاه لطمه خورده است. علی‌رغم اینکه فوتبال خوبی بازی کردیم و دچار برخی بدشانسی‌، ناداوری و تزلزل در برخی خطوط شدیم؛ اما حالا وضعیت خوبی نداریم و می‌خواهیم آن را درست کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: در ابتدا باید خوشحال باشیم که در ذوب‌آهن هستیم. من همه چیز را با مدیرعامل باشگاه، اعضای هیئت مدیره و در راس همه با مدیریت کارخانه جلو می‌برم. فقط باید بگویم که به اندازه همه افراد باشگاه، فقط من ناراحت هستم. بنده سال گذشته در چنین شرایطی آمدم و می‌دانم که وضعیت برای هواداران، مدیریت و بازیکنان سخت است.

اما باید تلاش کنیم تا این بحران حل شود. امروز با اعضای محترم هیئت مدیره جلسه دارم و سعی داریم به بهترین شکل ممکن مشکلات را حل کنیم. من نمی‌خواهم سوهان روح کسی باشم و باید یک سری مشکلات حل شود. چند ایده من و چند ایده هیئت مدیره دارد که به واسطه آن بحران را رفع می‌کنیم.

منصوریان که از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت بود، در خصوص حواشی به وجود آمده گفت: یک سری افراد از وضعیت به وجود آمده خوشحال نباشند. فقط بدانند روسیاهی برای آن‌ها می‌ماند که آتش این ماجرا را زیاد کردند. خیلی‌ها لطمه می‌زنند اما ما مبارزه می‌کنیم، می‌جنگیم و از این مرحله و بحران گذر خواهیم کرد.

باشگاه ما با اینکه وضعیت مالی معلومی دارد و نتوانسته ریخت و پاش کند اما تا به اینجا در پرداخت قرارداد بازیکنان موفق عمل کرده و تلاش مدیریت باشگاه ستودنی است. امیدوارم امروز در جلسه به خرد جمعی برسیم و تیم را از بحران دربیاوریم. همه با هم می‌جنگیم‌ تا ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود بازگردد و مطمئن باشید که موفق خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنقدر ببازد تا به دسته یک سقوط کنید

    • بدون نام

      باید مربیان و بازیکنان بیست درصد از قراردادشان کسر شود بعنوان جریمه. دروازه بان جدید هم لازم دارند. جریمه بدجور موثر است

    • سعید رحیمی

      بازیکنان انگار به زمین چسبیدن
      تک‌روی زیاد میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیشنهاد میدهم ب علی آقا منصوریان ارسلان مطهری را ب استقلال بدهید و بجایش مرتضی تبریزی را بگیرید این رمز موفقیت ذوب آهن هستش والا تیم ذوب آهن در خطر هست منصوریان بهتر هستش ک زودتر غزل خداحافظی را بخواند
        گود بای علی منصور

    • بدون نام

      تنها راه حل اخراج جنابعالی و آوردن فیروز خان کریمی

    • بدون نام

      وقت لب دهنی حرف میزنی علی کچل پاس همدان که به دسته یک فرستادی تیم امیدم نابودکردی ببینم میتونی ذوب اهن هم بفرستی دسته یک

    • بدون نام

      فقط بایداقای اذری برگرده.هرکسی دیگه ی ام بیادنمیتونه تیمودرست کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج