۹۲۷۶۳۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گیتاریست افسانه‌ای رمان‌نویس شد

پیت تاونزند (Pete Townshend) موسیقی‌دان، خواننده و گیتاریست معروف انگلیسی پس از ساخت پرفروش‌ترین آلبوم‌ها و موسیقی‌های متن برای گروه راک انگلیسی «دِ هو» (The Who)، نخستین رمان خود را به‌رشته تحریر درآورد.

خبرآنلاین: پیت تاونزند (Pete Townshend) موسیقی‌دان، خواننده و گیتاریست معروف انگلیسی پس از ساخت پرفروش‌ترین آلبوم‌ها و موسیقی‌های متن برای گروه راک انگلیسی «دِ هو» (The Who)، نخستین رمان خود را به‌رشته تحریر درآورد.

گیتاریست افسانه‌ای رمان‌نویس شد

این هنرمند ۷۴ ساله در مراسم رونمایی از این کتاب با عنوان عصر دلواپسی گفت که کتاب بخش های زیادی از زندگی او را شرح می دهد. وی افزود: ۸۰ درصد مطالب کتاب واقعیت دارد و شاید به نحوی بتوان آن را زندگی نامه خود نامید.

مضمون اصلی رمان را مواد مخدر و موسیقی راک اند رول تشکیل می‌دهد. وی با یادآوری ارتباطش با مواد مخدر و رها شدن از سوی والدین در کودکی افزود: شاهد اتفاقات بسیاری بودم.

شخصیت های رمان تاونزند را یک ستاره راک که بعدها به گوشه نشینی رو می آورد و صحنه های مکاشفانه را نقاشی می کند و نیز یک دلال هنری با دیدگاه های خبیثانه متاثر از مواد مخدر، تشکیل می‌دهند.

این هنرمند که ترانه سرای اصلی گروه دِ هو است، گفت که انتظار زیادی کشیده است تا به یک نویسنده تبدیل شود. وی که قصد دارد این کتاب را به صورت اپرای راک درآورد و امیدوار است که آن را در سال ۲۰۲۱ روی صحنه برد.

تاونزند بیش از ۱۰۰ ترانه برای ۱۱ آلبوم ضبط شده گروه دِ هو در استودیو سروده است.

وی در سال ۱۹۴۵ در خانواده ای اهل موسیقی در غرب لندن متولد شد. پدرش نوازنده حرفه ای ساکسیفون آلتو بود و مادرش نیز آواز می خواند. آنها زمانی که تاونزند کودکی نوپا بود از هم جدا شدند و او را نزد مادربزرگ مادری اش گذاشتند. تاونزند بعدها مادربزرگش را یک دیوانه نامید. سرانجام اما جدایی دو ساله والدین پایان یافت و پیت کوچک شادمانه به والدین خود پیوست.

این هنرمند همچنین ازدواجی ناپایدار و ناموفق را نیز تجربه کرد. وی اغلب از خانواده دور بود و به همراه گروه موسیقی اش سفر می کرد.

تاونزنددر شرح زندگی خود گفت که دوستان زیادی نداشتم و بخش اعظم کودکی ام را با خواندن رمان های ماجراجویانه سپری می کردم.

تازه‌ترین آلبوم گروه د هو با عنوان او (WHO) قرار است ۶ دسامبر (۱۶ آذرماه) منتشر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج