۹۲۷۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

یونایتد آماده بازگرداندن ابراهیموویچ به اولدترافورد

مدیران باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند مهاجم پیشین خود را به اولدترافورد بازگرداندند.

خبرگزاری تسنیم: مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در اقدامی غیرمنتظره زلاتان ابراهیموویچ را به اولدترافورد بازگردانند. نشریه «دیلی‌میل» انگلیس ضمن انتشار این خبر، گزارش داد مدیران این باشگاه انگلیسی قصد دارند همکاری مجددی با این مهاجم سوئدی داشته باشند و به همین منظور در ماه ژانویه سراغ جذب ایبرا خواهند رفت. زلاتان ۳۸ ساله که قراردادش با باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در پایان ماه دسامبر (ماه آینده میلادی) به پایان می‌رسد، اخیراً بحث بازگشتش به میلان هم مطرح شد، باشگاهی که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ برای آن بازی می‌کرد.

دان گاربر، رئیس سازمان لیگ فوتبال آمریکا (MLS) اخیراً مدعی شد که زلاتان ابراهیموویچ در فهرست خرید تیم فوتبال میلان قرار دارد و ممکن است به سری A برگردد، اما یک روز پس از این ادعا، دن کورتمانچ، نایب رئیس بخش ارتباطات MLS این ادعا را رد و شایعه بازگشت این مهاجم سوئدیی به میلان را تکذیب کرد.

زلاتان ابراهیموویچ که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به مدت ۱۸ ماه در منچستریونایتد عضویت داشت، در فصل اول حضورش در این تیم در ۴۶ بازی ۲۸ گل به ثمر رساند، اما فصل دوم حضورش تحت‌الشعاع مصدومیت شدیدش قرار گرفت، برای همین تنها در ۷ بازی یک گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

ایبرا که اخیراً شایعه پیوستن او به تیم‌های همچون بولونیا، بوکاجونیورز و فلامنگو هم مطرح شد، در دو فصل اخیر در ۵۸ بازی از رقابت‌های مختلف برای لس‌آنجلس گلکسی به میدان رفت و ۵۳ گل هم به ثمر رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      این ایبرا هم مثه اسطوله استیل آذین علی کریمی یا همون علی فک میمونه خخخخخ تو همه تیما بازی کرده علی فکم تو ایران تو همه تیما بوده بعد یه عده معلوم الحال نیگن اسطولمونه خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج