۹۲۷۷۷۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

باقری: تیم ملی بازی سختی با عراق دارد

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی دیدار سختی برابر عراق در پیش دارد اما امیدوارم بازیکنان با تمرکز و تلاش بتوانند پیروز این دیدار باشند.

خبرگزاری مهر: کریم باقری که امروز به محل تمرین تیم ملی رفته بود در این مورد گفت: خوشحالم که کنار تیم ملی بودم و تمرینات بازیکنان را دیدم. فرصتی شد که هم بازیکنان تیم ملی را ببینم و هم بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی را از نزدیک ببینم.

وی در مورد دیدار تیم ملی با عراق گفت: بازی سختی برابر عراق داریم که چند بازیکن تیم‌شان در ایران بازی می کنند. با این حال کادر فنی شناخت خیلی خوبی از تیم عراق دارد و امیدوارم تیم ملی بتواند نتیجه خوبی بگیریم.

باقری در مورد مشکلاتی که تیم ملی با آن مواجه خواهد شد گفت: موضوعی که برای تیم ملی مشکل ایجاد خواهد کرد دیر جمع شدن بازیکنان کنار هم است. امیدوارم این مورد برای تیم ملی دردسرساز نشود. قطعا از عهده بازیکنان ما برمی آید که بتوانند برابر عراق نتیجه بگیرند.

وی در مورد نگرانی مردم برای تیم ملی و توصیه اش به بازیکنان تیم ملی گفت: همه بازیکنان باتجربه هستند. اما یک مشکل در فوتبال ایران بوجود آمده که بازیکنان داخل زمین بسیار پرخاشگر و عصبانی هستند. خواهش من این است که بازیکنان داخل زمین آرامش بیشتری داشته باشند. یکی از معضلات فوتبال ایران این است که بازیکنان اعصاب ندارند و مدام در زمین درگیری و تنش ایجاد می کنند.

کریم باقری در مورد دیدارش با ستاره پیشن تیم ملی فوتبال هلند نیز گفت: سیدورف یکی از بزرگان فوتبال هلند است. در دیداری که با هم داشتیم در مورد فوتبال صحبتی نکردیم.

مربی پرسپولیس درباره حاشیه ای که بابت رقم قراردادش با سرخپوشان به وحود آمده است اظهار داست: به هر حال بگذارید هرچه می خواهند بگویند این موضوع مهم نیست.

وی در پایان صحبت هایش نیز از برخوردی که با علی علیپور پس از خراب کردن پنالتی چیپ خود مقابل ماشین سازی تبریز داشت سر باز زد و گفت: کاری به این کارها نداشته باشید. حرف ها را در رختکن زدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه دونس آقا کریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج