۹۲۷۷۷۷
۱۲۶ نظر
۵۰۰۸
۱۲۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ذوالنور: وظیفه من به زیر کشیدن روحانی است!

رئیس کمیسیون امنیت ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا برگه‌ای که شما روی بیانیه منتشرشده امروز در مجلس گذاشته بودید مبنی بر اجرای ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی، تهدید رئیس‌جمهور محسوب می‌شود یا نه، گفت: تهدید نیست، اما اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم.

اعتمادآنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا برگه‌ای که شما روی بیانیه منتشرشده امروز در مجلس گذاشته بودید مبنی بر اجرای ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی، تهدید رئیس‌جمهور محسوب می‌شود یا نه، گفت: تهدید نیست، اما اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم. از آقای روحانی شکایت خواهیم کرد و از قوه قضاییه خواهیم خواست که بر اساس ماده ۶۰۶ ایشان را مجازات کند. قانون مجازات اسلامی برای پابرهنگان و آفتابه‌دزدان است؟

ذوالنور: وظیفه من به زیر کشیدن روحانی است!

او ادامه داد: باید با مردم شفاف رفتار کرد، همین آقایی که اعلام می‌کند باید حرف مردم را شنید و از نقد استقبال می‌کنیم، رفتار خودش و دولتش متناقض است. باید ادعای او و حرف‌هایشان را باورکرد یا عمل‌شان را؟ این ماجرا مصداق قسم حضرت عباس (ع) را باورکنیم یا دم خروس است! شعار مردم یزد مطالبات اقتصادی بود، فحش ندادند، اما او به مخالفانش فحش می‌دهد، مردم گرسنه اند، اما ایشان با کفش چند میلیون تومانی پشت صفحه تلویزیونی قرار می‌گیرد. وقتی او سبک زندگی‌اش این گونه است چطور می‌تواند حال گرسنه‌ها را بفهمد؟

حرف‌های دیروز روحانی تداعی‌گر بنی‌صدر و ۱۴ اسفند بود

این نماینده مجلس در خصوص چرایی درخواست اعمال ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی در مورد رئیس‌جمهور، گفت: آقای روحانی دیروز می‌خواست مردم یزد را به جان هم بیندازد، چون من در حادثه ۱۴ اسفند و ماجرای بنی‌صدر حضور داشتم، جو دیروز سخنرانی روحانی و حرف‌هایش برایم تداعی‌گر بنی‌صدر و ۱۴ اسفند بود.

او با بیان اینکه صحبت‌های روحانی، لحن، فرافکنی و وحدت‌شکنی بنی‌صدر را زنده می‌کرد، ادامه داد: البته یک تفاوت داشت و آن اینکه پایه صحبت‌های بنی‌صدر منافقین و ضدانقلاب‌ها بودند که تا بنی‌صدر گفت: چماق‌داران را از دانشگاه بیرون کنید آن‌ها دستور حمله را اجرا کردند، اما سخنان روحانی در دارالمومنین یزد بود. او سعی کرد مردم را به جان هم بیندازد، اما مردم فهیم و بصیر یزد توطئه او را عقیم گذاشتند. مخصوصاً وقتی روحانی گفت: شعار اقتصادی مال عده قلیلی است که خواست آمریکا از حنجره‌شان بیرون می‌آید و نگذارید! نگذارید یعنی چه؟ یعنی حمله کنید! او دیروز می‌خواست حادثه ۱۴ اسفند را ایجاد کند، اما نیرو در صحنه نداشت.

ذوالنوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بیانیه شما مغایر با منافع ملی نیست؟ گفت: من وکیل‌المله هستم نه وکیل‌الدوله. وظیفه من این است که از مردم دفاع کنم تقابل یعنی چه؟ مردم گرسنه چطور باید از خودشان دفاع کنند؟ یا به من که رای دادند باید از آن‌ها دفاع کنم و یا باید به آقای روحانی صدایشان را برسانم که دیروز زمانی‌که می‌گفتند «حاشیه را رها کن بیکاری را دوا کن» گفت: همین عده قلیل را به اسلام دعوت می‌کنیم. یعنی، چون گفتند بیکاری را دوا کن مسلمان نیستند بلکه کافر هستند.

اگر من این حرف‌ها را برای تسکین درد مردم نزنم چه بلایی بر سر کشور و مملکت می‌آید؟

او ادامه داد: مردم باید چگونه حرف‌شان را به رئیس‌جمهور برسانند. مردم باید بریزند در خیابان تخریب و همه چیز را نابود کنند؟ اگر من این حرف‌ها را برای تسکین درد مردم نزنم چه بلایی بر سر کشور و مملکت می‌آید. آیا این وفای به ملت و تقابل با رئیس‌جمهور است؟ چرا صورت مساله را عوض می‌کنید.

ذوالنوری تصریح کرد: آنچه من نوشتم اصلا بیانیه نیست. آقای رئیس‌جمهور گفتند که ۱۸ میلیارد دلار گم و حیف و میل نشده و در حساب و کتاب هم مشکل پیدا کرد و گفت: ۱۹ میلیارد! آنچه من نوشتم بیانیه نبود بلکه جهت اطلاع نمایندگان فرمایشات رهبری راجع به ۱۸ میلیارد دلار را که بر باد رفت منتشر کردم. از سوی دیگر حرف‌های دیروز آقای رئیس‌جمهور را آوردم که در خصوص ۱۸ میلیارد دلار چه گفته. صحبت‌های رئیس‌جمهور کاملاً در مقابل فرمایشات آقاست و حتی ایشان به کسانی که این حرف را زدند توهین کرده و گفته کسانی که از اخلاق و ایمان سهمی ندارند می‌گویند ۱۸ میلیارد از بین رفته... اگر شما فارسی حالی‌تان است آیا حرف‌های رئیس‌جمهور مقابل آن حرف‌های مقام معظم رهبری نیست؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: بنده اولین باری است که یک چیزی را چاپ می‌کنم. این متن را تهیه کردم و بردم که تکثیر کنند، اما گفتند اگر بخواهد تکثیر شود باید یکی از اعضای هیات‌رئیسه دستور بدهد که تکثیر شود. متن را پیش آقای یوسف‌نژاد بردم و گفتم برای تکثیر شما باید امضا کنید، ایشان هم امضا کردند و چیزی هم به من نگفتند. در اینجا من پاسخگو نیستم.

از آقای روحانی شکایت خواهیم کرد

او در پاسخ به اینکه آیا برگه‌ای که شما روی این بیانیه مبنی بر اجرای ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلام گذاشته بودید، تهدید رئیس‌جمهور محسوب می‌شود یا نه، گفت: تهدید نیست، اما اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا اینجا ایشان را برسانم و دنبال این هستیم. از آقای روحانی شکایت خواهیم کرد و از قوه قضاییه خواهیم خواست که بر اساس ماده ۶۰۶ ایشان را مجازات کند. قانون مجازات اسلامی برای پابرهنگان و آفتابه دزدان است؟ چرا رئیس‌جمهور کانون‌های فساد را تاکنون به دستگاه‌های ذی ربط معرفی نکرده است؟

ذوالنوری در پاسخ به شائبه انتخاباتی بودن اقداماتش ادامه داد: اگر کار من انتخاباتی است به نفع مردم یا به ضرر مردم است؟ اگر کار من حرف دل مردم است که مردم از کار من اعلام رضایت می‌کنند و من افتخار می‌کنم که رضایت مردم را جلب کنم. می‌خواهد بگویند این کار پوپولیستی است یا انتخاباتی. اگر این کار خلاف منافع مردم است پس چرا انتخاباتی است؟ چون به ضرر من است؛ بنابراین در اینجا دچار پارادوکس می‌شوید. یک وقت حرف من را خلاف منافع ملی و مردم می‌دانید و یک وقت می‌گویید پوپولیستی است! چیزی که بر خلاف نظر مردم است می‌تواند پوپولیستی باشد یا ریزش رای دارد؟ تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید.

وجدان من هنوز راحت نیست

او با تاکید بر اینکه سخنان روحانی در تقابل با فرمایشات رهبری بوده، گفت: یک ذره انصاف لازم است. حداقل شب که می‌خواهید بخوابید باید وجدانتان آرام باشد که دروغ نمی‌گویید. سوال من این است که سخنان روحانی با فرمایشات رهبری هم‌پوشانی دارد یا در تقابل با آن است؟ وجدان من هنوز راحت نیست، چون احساس می‌کنم وظیفه‌ام را انجام نداده‌ام.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه وظیفه شما چیست؟ تاکید کرد: وظیفه من به زیر کشیدن آقای رئیس‌جمهور است که انقدر پدر مردم را از نظر اقتصاد در نیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با بازی جدید مردن رو به حاشیه نکشین همتون دستون توی یه کاسه است

      پاسخ ها

      • محمد

        علی برکت الله

      • علی

        من که کار به روحانی و دیگران ندارم ولی فکر میکنم ایشون دنبال جلب نظر مردم برای انتخابات پیش رو هستند

      • بدون نام

        متوهم

      • بدون نام

        مگر اینکه خودتون همدیگرو نابود کنید

    • بدون نام

      متاسفم
      این که من از روحانی بدم میاد دلیل این نیست که از تعامل با دنیا بدم بیاد
      دلیلش اینه که مثل خودت دروغ میگه
      تو اگه راست میگی و از روحانی بدت میاد طرح استیظاحش رو ارائه کن حداقل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعامل؟

      • بدون نام

        استیضاح از ریشه وضوح یعنی طلب وضوح و شفافیت کردن

    • رحیم. شکری

      آقای ذالنور این تویی که امنیت ملی رابه خطر داری میاندازی دراین موقعیت واپسین حرفهای شما عجیب وغریب است من نه طرفداراحمدی نژادبودم نه طرفدار روحانی ولی احساس میکنم این شمائید که هم مجلس رامیخواهید چنددستگی بیاندازید وهم مردم وهم وحدت بین قوای سه گانه را امیدوارم بالودگیتان لطمه ای به عزت مسلمین واهداف آینده نزنید حواستان به موقعیت وامنیت کشورباشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بدون نام

        پاچه خواری به جایی رسیده دیگه امنیت کشور و مردم را هم فدای خود خواهیشون میکنند

      • بدون نام

        عزت مسلمین !! خخخخخخخ جمع کنید تو دنیا اصلا اعتبار ندارید جز خفت و خواری

    • بدون نام

      جنابعالی به نمایندگی از چند نفر می خواهید شکایت کنید.

    • بدون نام

      ایشون رئیس کمسیون امنیت ملیه یا پاچه خواره ؟
      اصلا چی گفت ؟ دادستان کجاست؟ کی چکار ست ؟
      چه ربطی داشت؟ چقدر ایشون دانشمنده ما نمیدونستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی حرف حق زده ولی نمیشه باور کرد

    • بدون نام

      خیلی جالبه ،شما از زمان بنی صدر تا حالا در مسند قدرت هستی،به قول شماها که این صندلیها وقتی به شما وفا نمیکند و بازم به قول شماها در ان دنیا بازخواست میشوید به خاطر اینکه قدرت لغزش و گناه میاره !!!!چرا ول کن این صندلی نیستید؟!!!!! و حتما برای خدمت به مردم و گرفتن حق مظلوم از ظالم هستید!!!!!!!!! اقای عزیز دیگه حنای شما و امثال شماها رنگی نداره و نخواهد داشت و سرتا پا یک کرواس هستید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرباس

      • بی نام ؛

        سخت نگیر از مشکلات کیبورد کوچک گوشیه

    • بدون نام

      واقعا دلسوز مردمین یا به فکر انتخابات!؟؟
      اگر صدای مردم رسانه ای نشه که شماها ازتون خبری نیست

    • بدون نام

      احسنت درود برشما .اگر الان نشد بعد از دوره ریاست جمهوری باید پاسخگو باشد .

      پاسخ ها

      • پاکدل

        همه جناحها دوزدن اونم از جیب ملت

    • علی

      همه اتان واسه قدرت زور میزنین کسی فکر مردم نیست، هیچ گربه ای واسه رضای خدا موش نمی گیره آقای نماینده قم۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا دیگه خجالت بکشید برید بازنشسته بشوید تا نسل جوان با فکر جوان بیاد سرکاردیگه بس است

      • بیطرف

        لطفا برای مردم دل نسوزانید که شما جزئ مردم نیستیدمردم انتخابشان روحانی بودشما ازجائی دیکه میسوزید

      • بدون نام

        واقعاگل گفتی فقط فکرمنفعت خووشونن چشم دیدن همدیگرروندارن..

    • بدون نام

      احسنت درود برشما .اگر الان نشد بعد از دوره ریاست جمهوری باید پاسخگو باشد .

    • بدون نام

      خواهشا" اینقدر دم از مردم نزنید ماهیت شما براى مردم مشخص است شما کسی بودید که پرچم یک ملت را در صحن مجلس آتش زدید و باعث و بانی این همه تحریم ظالمانه شدید، برچه اساس خود را وکیل مردم مى دانید و رییس جمهور را که با رای همین مردم انتخاب شده است به مبارزه طلبی مى خوانید و مى خواهید گریبانش را پاره کرد.لطفا"از مردم مایه نگذارید و آنها را سپر امیال جاه طلبانه خود قرار ندهید

    • بدون نام

      درود بر روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدرود بر روحانی

    • بدون نام

      تو عددی نیستی

    • احمدی ارشیراز

      فرمایشات شما انتخاباتیست رئیس جمهور ری مردم را داره ده بیست برابرشما .شماامثال شما درمجلس چکار کردید دراین دوره که حالا تلاش میکنید برای این دوره برادرمن.

    • بدون نام

      توباصدهزاررای شدی نماینده مردم اما اون با بیست چهارمیلیون رای انتخاب مردم نیست!!!!مشکل دقیقاخودتوئی دقیقاخودت.دست ازسرمردم بردارمشکلات حل میشه کسی هم گوشش دراز نیست که حرفهاتوباورکنه.

      پاسخ ها

      • مجید

        همین شما بیست و چهار میلیون نفر ما و خودتون رو بدبخت کردید

    • بدون نام

      خیییلی مردی

    • بدون نام

      دمت گرم اقای ذوالنور.خداکنه همه مسئولین پشت سرت باشن واین دروغگوروب سزای اعمالش برسانن

    • بدون نام

      شمارا به مقدسات عالم بسه پیگه
      ما از این درگیریها خسته ایم
      حرکت رو بجلو نه توقف وعقب گرد
      با دوستان مروت با دشمنان مدارا

    • م

      درود بر تو که حرف دل ملت رو زدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منفي هاتو ببين بعد حرف از ملت بزن

    • رضا

      اول خودتو اصلاح کن

    • بدون نام

      تواز بدترین انسان روی کره زمین هستی کینه توز منافق جنگ طلب و...........هستی از خدا و ملت فخیم ایران خجالت بکش

    • علی

      ای ول دمت گرم آقای ذوالنوری. برادر محترم جناب رییس جمهور گرفتن حالا به صدا در آمده و به قوه قضاییه حمله ور شده .

    • بدون نام

      همتون سروته از یک کرباسید خدا کی بداد این ملت خواهد رسید گفتارتان علوی وعملکردتان اموی هست

    • بدون نام

      لعنت به روح تو و روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا لعنت بر همشون

      • بدون نام

        احسنت

    • ن

      احسنت

    • م.ص.

      ببینید کی داره این حرفهارا میزنه!!!

    • علیرضا

      خوب دور هم دیگه در حال چاپیدن این مملکت هستید و عوام الناس هم شدن گوش برای حرف های از سر شکم سیری

    • cactus

      هفت خط ها...
      با همتونم

    • بدون نام

      تو ک تو مجلسی چ گلی بر سر ملت زدی تو ک اونجا نشستی و حقوق میلیونی میگیری بعلاوه پول بودجه ها چ میگی

    • بدون نام

      همه شما
      مثل لبه یک قیچی حرکت میکنید ..ولی در نهایت در جهت نابودی مردم بیچاره است

    • مهدی

      الان شما حال گرسنه ها رو میفهمید؟!!!!!!

    • بدون نام

      روحونی و هاشمی ی قماشند

    • بدون نام

      پدر ملت رو فقط روحانی درآورده؟!

    • بدون نام

      لیست بده رای بدیم .تا این مجلس خواب وچرتی را بیرون لریزبم

    • بدون نام

      ان شاءالله موفق میشویم

    • بدون نام

      درود درود نمابنده ی انقلابی

    • بدون نام

      همه شما ها پارچه ی کرباسین و غرق در حب مال و مقام شدین.مگه خدا ب حال دل این مردم مظلوم برسه.

    • بدون نام

      معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون هم دروغ میگن و هم راست میگن بسته به منافعشون

    • بدون نام

      هرچی فکرمیکنم میبینم تنهافرق بنی صدروروحانی فقط درلباس پوشیدن آنهاست ودیگرهیچ تفاوتی باهم ندارند.خدایاسایه رهبرمعظم را۱۰۰سال دیگربرسرمامستدام بدار. امین

    • بدون نام

      انقدر بزنید تو سر هم تا رمقی براتون نماند.
      شما نه حکمت داری بلدید و نه مایل.
      سر هیچ با هم دعوا دارید خب ایشون سوال کرده چرا تهدید میکنید ؟
      نمیدانم چرا روسای جمهور ما در اخر همه با بدنامی و غضب باید بروند مشکل در انتخاب ملت است که بین بد و بدتر است

    • بدون نام

      کی میخوای زیر بکشی ، پدر مردم درآورند تمام شد ، فقط شعار می‌دید.

    • بدون نام

      تو داری عملا به طبل دشمن میکوبی .

    • ایرانی

      تو هم جیره خوار هستی، چرا دوره های قبلی ساکت بودی؟

    • محمود

      هیچکدام از شما دلتان برتی مردم نسوخته .همه دروغ میگوئید.
      شماها نه مردمی هستید و نه اسلامی پس بی خود سنگ مردم را به سینه نزنید. چون تریبون دست شماست.

    • مراد

      احسنت.فرمایشاتتان کاملا صحیح است

    • بدون نام

      بسوز فعلا

    • بدون نام

      از قدیم گفتن حرف بزرگ و سنگ بزرگ نشونه نزدن هست و با هم روی یه سفره مینشنید و با هم تطاول میکنید و در ظاهر دشمنی

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده ما هم پشت سر شماییم تا از شر این رییس جمهور به حول و قوه الهی رها شویم

    • بدون نام

      هر موقع دیدید بعضی ها از این چرت و پرت ها زدند بدونید حقیقت بوده و حرف حق تلخ هست. پس همینطور حرص بخور

    • بدون نام

      الان تو بیشتر اهانت میکنی و دودستگی ایجاد میکنی

    • azizi

      من بالاخره نفهمیدم مردم ایران طرف کی هستند. همه می گویند حرف دل مردم را میزنند درحالی که رفتار و گفتارشان ۱۸۰ درجه با هم تفاوت دارد.

    • علی اکبر

      سلام، میگن حرف رو بنداز زمین صاحبش اونو پیدا میکنه، آقای ذالنوری که گاهی گریبان انقلابی گری پاره میکنی و گاهی در سفارت فرانسه مهمونی تشریف میبری، حرف و عمل تو یکیه یا نزدیک انتخاباته شروع کردی،، انگار حرف روحانی به مذاق شما و کسایی که به جاشون صحبت میکنی خوش نیومده و احساس خطر میکنی مثل لوایح پولشویی که شما از مخالفان اصلیش به حساب میایی...

    • بدون نام

      خوب گفتی

    • بدون نام

      تو برای انتخابات چانه می زنی,ولی تو هم بدان دیگه رنگت حنا نداره

    • اکبری

      شما بیشتر پدر مردم در اوردین مروم از شما بیشتر رنج میکشن

    • حمید بازرگانی

      برو ذالنور چاپلوس ..به بهانه حمایت از رهبری داری عقده های چند ساله تو خالی میکنی ...تو را چه به امنیت ملی

    • بدون نام

      افتابه دزدها وتخم مرغ دزدها که همه شون اعدام میشن ولی دکل دزد وکشتی دزد وسارقین ملیارد دلاری رو باهاشون کاری ندارن چون هرچی دزدی کلان تر باشه یعنی دزد قدرتمند تره ونمیشه باهاش در افتاد چون در افتادن مساوی ور افتادنه

    • بدون نام

      اقای ذوالنور ادب داشته باش برای کسی که ب ظاهر لباس دین پوشیده خوب نیست شما همین طوری هم نزد مردم چهره خوبی نداری پس رعایت کن اقای روحانی گرچه از شماست ولی لااقل بالاترین مقام رسمی کشور نزد جهان است .

    • بدون نام

      دارید چرن میگی تو دست نشانده یه سری آدم ضد انقلاب هستی و خودت هم نمی دانید دارند ازت سو استفاده می کنند و این روال پیش بروی صد در صد نابود میشوید

    • بدون نام

      دارید چرن میگی تو دست نشانده یه سری آدم ضد انقلاب هستی و خودت هم نمی دانید دارند ازت سو استفاده می کنند و این روال پیش بروی صد در صد نابود میشوید

    • بدون نام

      زهی خیال باطل

    • بدون نام

      ذالنور خیلی تخته گاز نرو سقوط می کنی

    • بدون نام

      خداییش این لحن و جسارت بخاطر انتخابات اسفند که نیست!!!!
      تا حالا کجا بودین!!
      مردم زیر فشار اقتصادی به فساد کشیده شدند

    • س.م

      خدا پدرومادرت رابیامرزد.مردم واقعا وضع زندگیشون خراب شده

    • بدون نام

      اقای نماینده بخدا راست میگم من وظیفه م خارج از سیاست بود الان بازنشسته هستم اما مرور میکنم در سی سال گذشته ؟ همه با هم خوب بودن و فضای همدلی بیشتر بودو صمیمی تر بودیم با وجود جنگ تحمیلی چرا اینقدر دنبال حاشیه هستید !!!؟

    • بدون نام

      میبینم روزی را که خودت به زیر کشیده خواهی شد.

    • حسین

      حاج آقا پدر مردم و یار شفیق و همسوی شما در دولتهای قبل درآورده است تو را بخدا دیگه نگران مردم نباشید همون ۸ سال کافی است . و اما بعد .... بیند پنبه دانه ......

    • بدون نام

      این آقا زده به سیم آخر و از روی جهل گروهی و نه دلسوزی رطب و یابس بهم بافته است

    • بدون نام

      تو هم نون رو به حساب دیگران می خوری !

    • بدون نام

      جناب شما با۲۰۰هزار رأی انتخاب شدی! روحانی با ۲۴ میلیون آیا این
      توهين به حقوق وشعور مردم نیست. شما آزاد هستید هرتهمت وتوهینی بکنید واگر کسی به عنوان رئیس جمهوری کشور به خاطر مردم ومنافع مردم حرف بزند باید مورد هجمه قرار بگیرد. شما چند مورد ازخدمات خود به مردم وکشور را بیان کنید بعداً دیگران را به زیر بکشید!!؟؟

    • بدون نام

      درود و سلام خداوند بر تو امیدواریم هر کجا و در هر سنگری که مشغول خدمت به این ملت عزیز هستی موفق باشید ضمنا بایستی خدمتتان عرض نمایم که چقدر مردم شریف قم بیدار هستند وبا چشم باز رای می‌دهند از لار فارس

    • بدون نام

      خیلی بی معرفتی

    • بدون نام

      هر چه میگه آقای ذالنوری همه اش ریا کاری و دروغ است تو و امثال تو این کشور خراب کردی ولکن هم نیستی همه اش حی حرف حرف حرف و توهین

    • بدون نام

      هر چه میگه آقای ذالنوری همه اش ریا کاری و دروغ است تو و امثال تو این کشور خراب کردی ولکن هم نیستی همه اش حی حرف حرف حرف و توهین

    • پیرمردپرسپولیسی

      وایضا بالا کشیدن طیف احمدی نژاد ،ولی شک نکنید آب در هاون می کوبید . بعنوان نمایندگان ملت قوانین سفت و سختی وضع کنید که دیگر کسی فکر اختلاس برسرش نزند واین جنگ زرگری که برای سرگرم کردن ملت است خاتمه یابد .

    • بدون نام

      ملت دیگه به هیچکدومتون اعتماد ندارن همتون به اعتماد مردم به صبر مردم سوءاستفاده کردید
      خداوند از آه مردم چشم پوشی نمیکنه
      لعنت به همتون

    • بدون نام

      خدا پدرتو بیامرزه. تو هم جای اون بودی صددرصد بدتر از اون عمل میکردی چون همه تون مثل همید.

    • بدون نام

      باورکنید تا حالا این همه نماینده ما دیدیم به این لودگی ندیدیم ها ،کاراش همه ضدامنیت ملی ،تازه مجلس روکه ازهمون اول به تنش کشیده هیچ ،که میخوادقوا رو هم به جون هم بندازه نمیدونم این چجوری انتخابش کردن،!!

    • 89

      مثل همید حسن و مجتبی هر دو دروغگو

    • بدون نام

      آقای نماینده به فرموده خودت که از بدو انقلاب مسئولیتداری اگر درصدی بفکر منافع ملت بودید حال روز ملت این نبود ایراد از کفش،رئس جمهور گرفتی اینکه خیلی خوبه رئس کشور باید با کلاس،باشه خودت وضعیت شما از لحاظ،زنگی چقدر با قبل ااز انقلاب تفاوت دارد چه سمتی داشتی چقدر در آمد و زندگی داری همه شما فقط بغکر خود ونزدیکان خود هستید مردم کاملا میدانن حنای شما رنگ ندارد کشور در آرامش است کی روحانی در مقابل رهبری عزبز بزرگوار حرف زد که ما متوجه نشدیم از اعتبار و جایگاه آقا سوع استفاده نکنید حرف خوتون را بزنید آقا خیلی با هوشتر از امثال شماست تفرقه افکنی ممنوع نزدیکی های امتخابات همگی شما مردمی میشوید متاسفم از اینکه مجبوریم به امثال تو رای بدیم

    • اکبری

      چه برای انتخابات باشه چه برای حقوق مردم باشه امیدوارم دنبال کارتان را ول نکنید و تا آخرش ادامه بدهید ما هم دعا گوی شما هستیم

    • بدون نام

      تکبیر باز موقع انتخابات شد اینا ب فکر حرف مردم افتادن

    • بدون نام

      مردم روز به روز افسرده و ناامید تر میشن به داد ملت برسید نه به جون هم بیفتید

    • شناس

      ۸۰میلیون حمایتت میکنن

    • بدون نام

      همتون مثل همید!

    • بدون نام

      حرفت حقه خدا کمکت کنه

    • محمد محمدی

      اصولگرا اصلاح طلب دیگه تمومه ماجراهمتون سروته یه کرباسید مجلس که فرمایشی باشد بهترازاین نمیشودباتوجه به آیه ۱۱۳ سوره هود شرکت درانتخابات شرعا حرام است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها همش بازیه. عروسی بچه های یکیشون که بری میبینی با هم سر یک سفره میشینن .اصولگرا و اصلاح طلب هم بازی است که برای ملت ساده لوح راه انداختن

    • بدون نام

      درود برتو مرد بزرگ وباغیرت

    • بدون نام

      خوب حالا راستش را بگو کی بهت چنین وظیفه ای داده؟

    • بدون نام

      به قول امیرکبیر مملکت ملت دانا میخاهد، با ملت نادان راه به جایی نمیبره مملکت...

    • شاهین

      بیسوادی و بی خردی در مسئولان مملکتی به حد اعلا رسیده .گلو خودتو جر نده واسه چارتا رای داد هم نزنی دوتا شام هم بدی رای خودتو اوردی . مردم ما شاید تا به اون خردی برسن که فرق خوب و بد و حق و باطل و ریا درک کنن امیدی به بهبود هیچ چیز تو کشور نیس

    • ارش

      تو هیچ کاره ای همین تو نماینده کی هستی برو پی کارت بوی حلوا میدی

    • بدون نام

      وظیفه ی من به زیر کشیدن روحانی ست!
      همین شماها نمی زارین با دنیا صلح کنیم
      ولی جوابشو فقط روحانی باید بده؟

    • بدون نام

      وظیفه ی من به زیر کشیدن روحانی ست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف زدن بلد نیست آن وقت نماینده اش کردن

    • قلی

      عاشق اظهار نظرها و کامنت هاشدم ..... دم ملت گرم

    • ali

      اقای ذوالنور بدبختی کشور ما فقط بخاطر وجود امسال شماست از لاک وظاهر متدین بودن بیرون بیا با مردم روراست باشین مردم بعد 45سال همه شمارو میشناسن نزدیک انتخابات فیلم بازی نکنین تا مردم را پای صندوق بکشین

    • بدون نام

      وظیفه شما و سایر مسئولان نظام رسیدگی و بهبود زندگی مردمه نه اینکه افتادن به جون هم !

    • بدون نام

      پرونده فساد اخلاقی و فساد مالی تو چه موقع رو میشه؟؟؟؟؟

    • محمد محمدی

      وظیفه خداوند هم به زیرکشیدن شماست

    • هموطن

      انشاالله ریس جمهور پدر تو ودیگر افراطیون همفکرت را دربیاورد وشماها را به زیر بکشد که مردم وکشور از شرتان راحت شود،اینقدر خودتان را پشت رهبر پنهان نکنید وهر چیزی که از رقیب سیاسیتان شنیدید یا دیدید فورا در تقابل با رهبری قرارش ندهید واینگونه نامردانه وبا سوء استفاده از رهبری به رقیب خود تهمت نزنید وتخریب نکنید،شماها یاد گرفتید بگردید ودر صحبتهای ریس جمهور ودولتمردان وکلا رقیبان سیاسیتان نکته ایی پیدا کنید تا ان را ربط به مخالفت با رهبری بدهید! مردم عاقلند وهوشیار حاجی.

    • بدون نام

      اینو کی رئیس امنیت ملی مجلس کرده.
      عجب حرفای دشمن شادکنی میزنه
      یعنی چی مگه وظیفه تو اینه که رئیس جمهور
      مملکت ب قوه قضائیه معرفی کنی ومجازات
      بشه.مگه تو شخص چندم مملکت هستی ازبیرون ضربه نمیخوریم.بلکه این حرفاست
      که ضربه میزنه ب مملکت.

    • بدون نام

      درود براقای ذوالنور چرا تا یه نفر حرفه حقو میزنه مسخرش میکنید هرچی سرمون میاد حقمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج