۹۲۷۸۰۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

۱۷ روز سرنوشت‌ساز برای کالدرون و پرسپولیس

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس اعلام کرد تا ماه دسامبر صبر خواهد کرد.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس همچنان اسیر مشکلات مالی است و هنوز نتوانسته حقوق گابریل کالدرون را بپردازد. در ابتدای فصل قرار بود ۳۰ درصد از قرارداد او پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد و بخش کوچکی از این مبلغ در اختیار سرمربی سرخ ها قرار گرفت.

در ماه های قبل کمتر پیش آمد که او به مشکلات مالی و بدقولی مدیران پرسپولیس اشاره کند اما در هفته های اخیر صبر کالدرون نیز لبریز شده و او پس از ۴ ماه پیگیر مطالباتش شده است. محمد حسن انصاری فرد که دومین ماه حضورش در ساختمان باشگاه را آغاز کرده، جلساتی با گابریل کالدرون برگزار کرد اما هنوز او نتوانسته پولی به باشگاه تزریق کند.

کالدرون که حالا بی طاقت تر از همیشه صحبت می‌کند، در ابتدای صحبت های امروزش ابراز امیدواری کرد که باشگاه ابتدا مطالبات فصل گذشته و امسال بازیکنان را بپردازد و سپس حقوق او را نیز بدهد. اما نکته مهم همان جایی بود که کالدرون گفت: «من تا دسامبر با باشگاه همکاری می کنم و سعی می کنم با آن ها راه بیایم و وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری کنم که از این تاریخ تا دسامبر به باشگاه آسیبی نرسد. همانطور که منطقی است من جان و زندگی ام را برای باشگاه بگذارم و آن موقع می توانیم تصمیمی بگیریم. می بینید که من تا آن زمان تلاش خواهم کرد».

حالا ۱۸ روز تا پایان ماه نوامبر باقی مانده و باتوجه به این که روز پایانی ماه نیز تعطیل است، باشگاه پرسپولیس ۱۷ روز فرصت دارد تا مطالبات سرمربی را پرداخت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مدیر عامل این سرمربی بی عقل کاری تا الان برای پرسپولیس بزرگ انجام فقط جسمش اینجا هست وپول مفت میخاد بگیره وهمون کارها وتاکتیک های اون اجنبی نامرد واستعداد خود بازیکنان تا اینجای جدول هستش جالبه همین بی عقل بی شعور داره باشگاه بزرگ وبا چهل میلیون هواردار تهدید میکنه آقا برو گمشو ما اسطوره بنام کریم خان داریم. تو چه پوخی هستی

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      آره آره. طبق گفته انصاریفرد قبل از شروع لیگ ینی بازی اول پانزده ملیارد پول گرفتن و دوهفته پیش هم پانزده ملیارد دیگه قرض گرفتن ک میشه سی ملیارد تومن.‌این پولها چیشد؟ حرفهای مدیر عامل خودتونو ک قبول دارید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج