۹۲۷۸۳۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

سلطانی‌فر: جلوی هتاکی برخی هواداران گرفته شود

وزیر ورزش و جوانان در جلسه کمیته صیانت از ارزشهای فرهنگی و اخلاقی گفت : درموضوع صیانت از ارزش‌ها و اخلاق در میادین ورزشی باشگاه ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال هم باید پاسخگو باشد.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: دکتر سلطانی‌فر در نشست کمیته صیانت از ارزشهای اخلاقی و فرهنگی که با حضور مسئولان دستگاههای مختلف و اساتید دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش و اثر گذاری ان در جامعه گفت : از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می دهد حساس هستند.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که خود رهبر معظم انقلاب نیز بر روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همیشه در دیدارهایی که داشتیم ایشان رهنمود های خود را بیان می کنند و پیگیر مسایل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به حواشی رقابتهای لیگ اشاره کرد و افزود: در موضوع صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی باشگاه ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون ها حتما باید پاسخگو باشد و سایر دستگاهها از برنامه ها و فعالیت های آنان حمایت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت : نگاه این کمیته تنها منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات ان در سایر رشته ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاهها و فدراسیون های مربوطه دقیقا اجرا شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد هیچ مدیر باشگاه، بازیکن و مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی فضای امن و جذاب ورزش به ویژه فوتبال را پر التهاب کند.

وی از فدراسیون‌ها خواست با حاشیه پردازان که امنیت و ارامش خاطر مردم را بهم می زنند برخورد انضباطی کرده و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

وزیر ورزش گفت : باید جلوی بد اخلاقی و فحاشی و هتاکی بر خی طرفداران ورزشی گرفته شود و مردم باید در محیطی شاد و آرام و سالم بیننده رقابتهای ورزشی باشند.

دکتر سلطانی فر همچنین نقش رسانه ها را در کنترل حواشی بسیار مهم دانست و از نماینده رسانه ملی در این نشست خواست تا از مجریان و گزارشگران بخواهد در ارامش بخشی فضای ورزش کمک حال مدیران ورزش ، فدراسیون ها و باشگاهها باشند.

وزیر گفت : نقد کردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا من طرفدار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهیهای مردم هستم ولی نقدها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب برای مردم شود چرا که با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بخورد.

مسعود سلطانی فر گفت : جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار و فعالیت و سازندگی آماده تر است و ورزش و بخصوص فوتبال می تواند نقش برجسته ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وزیر ورزش گفت : توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم ولی به شایعات هم دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم من از رسانه ها انتظار همکاری و ارامش بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتون باعث شدید که این وضعیت پیش بیاد در حالیکه باید از اول با این مسئله برخورد قاطع میکردید و بین تماشاگر نماهای تیمها تبعیض قائل میشدید .

    • بدون نام

      لنگی

    • بدون نام

      تو تاج را برکنار کن یا مجبور به استعفا کن بیشتر این مشکلات حل میشود فقط یک ذره وجود میخواهد که بعید میدانم تو داشته باشی

    • CR7

      جناب وزیر . بجای افتادن بجان هوادار ، لطفا به وضع اسف بار فدراسیون فوتبال رسیدگی کنین . شما به چه حقی پول دولت رو بی دلیل منطقی میریزین توی حلق این دوباشگاه و فدراسیونکه سرمنشاء تمام ناپاکیها در ورزش فونبال هستن .

    • بدون نام

      باعث همه این ها تو خودت هستی اقا وزیز چون همه تیم ها به یک چشم نگاه نمیکنی فرق میزاری بین تیم ها

    • بدون نام

      راستی هتک حرمت مادر دو شهید و دو جانباز چه عواقبی داره؟؟؟ اون هواداران تیم محلی چرا محاکمه نشدن؟؟؟

    • بدون نام

      شب دراز است قلندر بیدار

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      آره پنج سال جلوی انواع هتاکی و توهین وجنگ و درگیری تیم محبوبت رونگرفتی جلوی خیانت هواداران لنگ به تیم ملی و کی روش رو نگرفتی حالا از خاب بیدار شدی و دم ازپاکی میزنی.؟ کفتار . حالا لنگیا میان چرت میگن اما همین جا جوابتونومحترمانه میدم یک بار مدرک و منطق روقبول کنید .مگ شما لنگیا به سرکردگی برانکوه و پولهای هدایتی و رسانه ها کی روش و تیم ملی رو نکوبیدید و دعا نمیکردید ک تیم ملی ببازه ک کی روش بره؟ انکار نکنید تمام فیلمها و مطالبش هست و تاریخ ثبت شده. تنها رسانه ای ک خوب بود و حلال کارمیکرد همین رسانه بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج