جاباما
۹۲۷۸۵۵
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

هوشیاری کلیدساز هم از سرقت جلوگیری نکرد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق منزل و ۲ مالخر اموال سرقی در منطقه دارآباد خبر داد و گفت: سارق برای باز کردن درب منزل مال باخته کلید ساز آورده بود.

خبرگزاری مهر: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق منزل و ۲ مالخر اموال سرقی در منطقه دارآباد خبر داد و گفت: سارق برای باز کردن درب منزل مال باخته کلید ساز آورده بود.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: در چهاردهم مهر ماه امسال خانمی به کلانتری ۱۶۴ قائم مراجعه و اعلام کرد: از منزلش در منطقه دارآباد سرقت شده است که به علت بررسی تخصصی پرونده برای شناسایی سارق یا سارقان به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی پس از مراجعه به پایگاه یکم در اظهارات خود گفت: سارق یا سارقان پس از تخریب درب منزل وی، تعدادی اموال از قبیل: طلاجات، وجه نقد، لپ تاپ و...سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه یکم عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت: در زمانی که شاکی در منزل حضور نداشت سارق به همراه یک کلید ساز به درب منزل مراجعه است ولی با تخریب درب منزل وارد ساختمان شده است.

دست خال با اشاره به شناسایی کلید ساز و دعوت وی به پلیس آگاهی، عنوان کرد: فرد کلید ساز اظهار داشت فردی ناشناس با من تماس گرفت تا برای بازنمودن درب منزل به نشانی اعلامی از سوی وی مراجعه کنم. پس از حضور در نشانی مذکور به ایشان اعلام کردم یکی از همسایگان را برای احراز هویت خویش صدا کند که سارق از این امر طفره رفت و در نهایت من نیز از باز کردن در منزل امتناع کردم و موضوع را کنسل کرده و بابت کنسلی مبلغ ۲۰ هزار تومان اجرت دریافت کردم.

رئیس پایگاه یکم عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، چهره سارق شناسایی شد و مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سارق با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی از همان محل کشف شد.

وی عنوان کرد: سارق که تعدادی از اموال سرقتی را به ۲ تن از مالخران در محدوده شمال تهران فروخته بود، هر ۲ مالخر شناسایی و دستگیر شدند و بخشی از طلاجات شاکی و لپ تاپ و هارد اکسترنال از مغازه های آنان کشف شد.

وی افزود: هر ۲ مالخر و سارق منزل با دستور بازپرس شعبه ۱۰دادسرای ناحیه ۱ روانه زندان شدند.

در پایان رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد با مقادیر بالا و جواهرات در منزل خودداری کنید و محل مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مانند نصب سیستم دوربین مداربسته با کیفیت بالا مجهز کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صبح آزاده و برای سرقت های دیگه شروع ب کار میکنه باز میگیرنش باز آزاد کلا این داستان ادامه دارد

    • shanjani.............

      ''''' من فکر کردم ' منظور ' شما '' از کلید ساز '''' آقای ' روحانی میباشد'!

    • عبدالله

      سارق هفته اینده که اززندان ازادمی شودحساب کلیدسازراکف دستش خواهدگذاشت مگراینکه ظرف یک هفته مکانش راتغییردهد

      پاسخ ها

      • اهوازی

        لایک

    • کم حرف

      اقا یکی تو این مملکت یک کلید ساخت مشکلات 80 میلیون رو صد روزه حل کرد بعد این یکی کلید میسازه برای دزدی واقعا که

    • م

      اعدام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج