جاباما
۹۲۷۸۶۲
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

منتظر سورپرایز بزرگ باشگاه پرسپولیس باشید

با اینکه بازی‌های باشگاهی تعطیل است و مدیران باشگاه‌ها به امور داخلی خود می‌پردازند، اما از داخل باشگاه پرسپولیس، خبر‌های جذابی به گوش می‌رسد. خبر‌هایی که می‌تواند خاطرات خاص و ویژه هواداران را بار دیگر تداعی کند.

خبرورزشی: این روز‌ها کمیته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی و مطالعه طرحی جذاب است تا یک سورپرایز ویژه برای هواداران داشته باشد. سورپرایزی که می‌توان حدس زد چیزی شبیه کشاندن یکی از تیم‌های بزرگ دنیا به تهران باشد؛ شبیه همان اتفاقی که برای تیم بایرن‌مونیخ یا میلان رخ داد و این تیم‌ها به ایران آمدند.

در سال ۱۳۸۴ که اتفاقاً محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه به خاطر رابطه دوستانه‌ای که با محمودرضا فاضلی ایجنت ایرانی ستاره‌های مطرح جهان داشت، موفق شد زمینه حضور بایرن‌مونیخ در ایران را فراهم کند.

منتظر سورپرایز بزرگ باشگاه پرسپولیس باشید

بایرن با رقم ۳۰۰ هزار یورو (حدود ۴۰۰ میلیون تومان در آن زمان) به ایران آمد که برای اولین بار در کشور، بابت این بازی، یک باشگاه توانست از صدا و سیما حق پخش بگیرد.

هماهنگی برای تهیه بروشور تبلیغاتی، تجلیل از علی دایی و کریم باقری، خداحافظی احمدرضا عابدزاده و... توسط قدوسی انجام شد هرچند خودش به علت عدم دسترسی به بلیت VIP از جایگاه استقلالی‌ها این بازی را به تماشا نشست.

همان دیدار برای پرسپولیس ۳۵۰ میلیون تومان درآمدزایی به همراه داشت که بخشی از آن توسط تبلیغات محیطی و بخشی دیگر با حق پخش و در نهایت بلیت‌فروشی تأمین شد.

اگر زمان بیشتری برای پرسپولیس وجود داشت و در آن روز، برف سنگین نمی‌بارید، هم ورزشگاه پر می‌شد و هم باشگاه با سود دو برابری، بازی را مدیریت می‌کرد.

بازی با میلان هم برای پرسپولیسی‌ها فراموش‌نشدنی است. البته در سطح پیشکسوتان دو باشگاه برگزار شد، اما حضور پائولو مالدینی، ماسارو، گتوزو، باره‌سی، داریو شیمچ و... در تهران جذابیت‌های منحصر به فردی داشت.

برای هماهنگی آن دیدار نیز، با اینکه ۱۰ نفر برای عقد قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس به ایتالیا سفر کرده بودند، اما بعد از توافق، هیچ خبری از ادامه دادن برنامه‌ها نشد تا اینکه شش ماه قاضی‌میرسعید نماینده و رایزن باشگاه میلان در خاورمیانه در تماس با قدوسی مدیر روابط عمومی وقت باشگاه جویای شرایط شد.

درست یک روز قبل از توافق نهایی برای برگزاری بازی، اسپانسر مدنظر رویانیان اعلام کرد هیچ پولی در بساط ندارد و سفر ایتالیایی‌ها به تهران لغو شد، اما این بار نیز کمیته روابط عمومی دست به کار شد و با پیشنهاد یک اسپانسر به رویانیان، مبلغ ۲۲۰ هزار یورو (حدود یک میلیارد تومان در آن زمان) تأمین شد. جالب اینکه هیچ کدام از طرفین برای عقد این قرارداد، پورسانتی تعیین نکردند!

حضور میلان در تهران با حاشیه‌های پیچیده‌ای همراه شد. از هماهنگی برای تبلیغ بازی، مبارزه با اخبار ضد و نقیض، همراهی با اسپانسر جهت انجام امور تبلیغاتی، راضی کردن میلانی‌ها برای رفت‌وآمد در تهران، حضور ستاره‌های میلان در شیرخوارگاه آمنه، هماهنگی با علی پروین جهت تدارک تیم پیشکسوتان باشگاه که همه آن‌ها نیز با یکدیگر مشکل داشتند، هماهنگی جهت دعوت از ستاره‌های موسیقی و سینمای ایران برای حضور در شب ضیافت پرسپولیس به مناسبت حضور میلانی‌ها در تهران و... برنامه‌هایی بود که از سوی روابط عمومی تدارک دیده شد و به حالت اجرا رسید.

دوباره کمیته روابط عمومی دست به کار شده و صحبت‌هایی دال بر سورپرایز‌های شیرین می‌شنویم. البته هنوز به صورت شفاف مشخص نیست که این سورپرایز، چه می‌تواند باشد، اما بعید نیست قدوسی و همکارانش بار دیگر بتوانند یک باشگاه بزرگ دنیا را به ایران بکشانند.

دیروز در این رابطه شنیدیم این سورپرایز فعلاً در مرحله مطالعه و بررسی و همچنین تعیین اسپانسر و تأمین منابع مالی است، اما اگر به نتیجه برسد، می‌تواند افتخار دیگری برای باشگاه رقم بزند و نام پرسپولیس را در سطح بین‌المللی بر سر زبان‌ها بیندازد.

فعلاً باید منتظر پایان بررسی‌های باشگاه پرسپولیس باشیم، اما شنیدن همین خبر هم جذابیت‌های خاص خود را برای هواداران دارد زیرا تجربه نشان داده مدیران فعلی پرسپولیس توانایی انجام چنین کار‌هایی را دارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول کالدرون نمی توند جور کنند میخواهند بارسا به ایران بکشوند به افتخار بارسا یک ستاره دیگه بچسپوند خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • محسن

        بدبخت با این کار هم درآمد زایی زیادی میشه حتی در حد 50 میلیلارد .هم سورپرایز و هم یک دیدار بزرگ که همه تیم های لیگ حسرتش رو بخورند

    • بدون نام

      سوزپرایز لنگی چی میتونه باشه. برای هواداراش لنگ میفرسته

    • بدون نام

      به نطر شما استقلال با این همه افتخار و قدمت چرا نمیتونه این کار رو بکنه بله چون پشمک حاج عبداله توسط امداد غیبی اداره میشه وگرنه کدوم احمقی با این گاگول ها بازی میکنه

    • بدون نام

      خخخخ
      واقعا این افتخار حساب میشه..
      حالا برید ده تیم خارجی بیارید باهاش بازی کنید و بعد یه ستاره بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه بود که چهار تیم رو برا چهارجانبه امجدیه دعوت کرد و ستارشو بعد بیست سال چسبوند

    • محسن حاجتی

      امروز هم بهترینا ایران و جهان مشخص شد که لنگ زیر سرورش

    • بدون نام

      شجاع رو دریاب

    • بدون نام

      میتونن یک ستاره دیگه بزنن

      اصلا" کی به کیه دو تا دیگه بزنن

    • بدون نام

      آقا راسته میگن استهلاک کیسه هم آفتابه سازی آمازون رو دعوت کرده نخندید جدی جدیه

    • بدون نام

      پول کلدرون کله خراب روبدهند که حرف چرت میزنه میگه پول ندارم برم شیراز فقط دروغ میگن پول دارن

      پاسخ ها

      • محسن

        با این کار درآمد زایی میکنن که پول همین امثال کالدرون و الباقی طلبکارا رو بدن

    • saeed

      با چه خبرهایی باید شب رویا پردازی کنیم خدایا شکرت !

    • بدون نام

      هر چند انجام این بازیها جذاب و دلنشین است ولی قهرمانی در لیگ و آسیا و فوتبال زیبا بازی کردن خیلی دلچسبتر است

    • بدون نام

      توجه کنید: افتخاری دیگر برای پرسپولیس،نام پرسپولیس را در جهان برسر زبان بیاورد،خخخخخخخخخ
      پول بدی برای بازی دوستانه افتخاره!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟افتخار!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
      کل افتخارات لنگ همینه که پول بده تا باهاش بازی کنن تا افتخار کسب کنه ،لنگ بی افتخار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سعید

      رئاله

    • آسمان ابی بلداجی

      نمیخاد ول خرجی کنن برن بدهیا طلب کارا وبرانکو بدن والا زشته برا فوتبال ما که بیان قراداد ببندن بعدشم برن ونقره داغمون کنن والا این دیگه برا طرفدارا هم شده عادت هم استرس حرفم فقط برا پرسپولیس نیست استقلال هم همینطوره الان طرفدارا هردو تا تیم استرس اینا دارن که مربیا وسط کار ول نکنن برن یا بازیکنی نره شکایت بکنه تا تیما خصوصی نشن همینطوره جالب اینه که فقط میگن پول بیت المال خب اگه ضرر دارن چرا چند سال نمیدنشون ب بخش خصوصی پس نفعشون بیشتر از ضرر اینا گفتم برا اونای که میگن تیمهای استقلال وپرسپولیس مایه ضررن

    • بدون نام

      تیمهای بزرگ پول بزرگ میخوان که بیان ایران آقای انصاریفردبجای این دلقکبازیهابااین پول بزرگ میتوانیدپول کالدرون وبخشی ازپول برانکوراپرداخت کنید
      گداقرات

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      خخخخ اینا سی ملیارد از پول اسپانسر و وزیر رو گرفتن و هاپولی کردن الان پول نون شب ندارن بعدمیخان تیم بیارن؟ با بازی کردن با تیمها افتخار بدست میارن؟ چه افتخاری؟ مگ تورنمنته و جام بهش میدن؟ خخخخخ . باوا باید بالای پنج ملیارد هزینه کنن.‌ درضمن تو عالم واقعی لنگ چنتا جام بین المللی و قاره ای داره؟ خخخخخخخخ. ی تیم شصت ساله توعمرش هنوز یه جام بین المللی ک همون آسیا و قاره ایه نداره میخاد با این بازیها حسادتشو خالی کنه رسانه های لنگی و لنگیا هم مث گزارشگر تراکتور توهم زدن میگن هوادار داشتن روتپه و فقط بازی کردن با تیمها بهتر از جام هست و اسمشونو دنیا میشنوه. آره جام ک ندارید ک بسناسنتون لااقل با این بازیها دلتونو خوش کنید. مگ استقلال با شالکه و اشتوتگارت و و و .. بازی کرد جام و افتخاری بهش دادن؟ بیاید خدا رو بشناسید ب فکر مدیریت تیم باشید تواین نداری و بی پولی الکی ده ملیارد هزینه نکنید باشگاهها رو بدبخت نکنید. چاپ کن رنگی نباش

    • بدون نام

      پ ن پ سورپرایزش قهرمانی در آسیاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج