۹۲۷۹۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تماس تلفنیِ مثبت مکرون با ترامپ درباره ایران

رئیس‌جمهور فرانسه از تماس تلفنی بسیار خوب با همتای آمریکایی خود درباره ایران خبر داد.

خبرگزاری فارس: «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه بامداد سه‌شنبه در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت با همتای آمریکایی خود درباره پاره‌ای از مسائل از جمله ایران گفت‌وگو کرده است.

تماس تلفنیِ مثبت مکرون با ترامپ درباره ایران

مکرون درباره تماس تلفنی خود با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده توضیح داد: «تماس فوق‌العاده‌ای با ترامپ درباره ایران، سوریه و ناتو داشتم. همگرایی‌های بسیاری مورد تاکید قرار گرفتند و ما پیش از نشست ناتو در لندن با هم دیدار خواهیم کرد».

تماس تلفنیِ مثبت مکرون با ترامپ درباره ایران

این تماس تلفنی در حالی انجام شده که مکرون طی روزهای اخیر اظهارنظرهای جنجالی درباره ایران و سازمان پیمان همکاری شمالی (ناتو) به زبان آورده است.

وی هفته قبل طی سخنرانی در سفارتخانه فرانسه در پکن، ضمن متهم کردن تهران را به خروج از توافق هسته‌ای، گفت باید ایران را برای بازگشت به محدودیت‌های توافق هسته‌ای تحت فشار قرار داد.

رئیس‌جمهور فرانسه همچنین در مصاحبه‌ای با نشریه «اکونومیست»، عدم هماهنگی میان آمریکا و اروپا در ناتو و رویکرد یکجانبه ترکیه در سوریه را به‌عنوان نشانه‌های نابسامانی در این سازمان دانسته و تاکید کرد که ناتو دچار مرگ مغزی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بر تو و ترامپ لعنت باد

    • بدون نام

      مکرون چرا راه حلی برای جلوگیری از مخالفت اش از سوی جلیقه زردها انجام نمی دهد ، آخر تا چند هفته اعتراض و نا آرامی و کشتار در فرانسه ؟ همین الان کشور بولیوی رئیس جمهور آن بخاطر مخالفت از سوی مردم ، استیضاح خود را انجام داده و خود را در کشور دیگر تبعیض کرده است تا کشتار و جنایت رخ ندهد !!!

    • بدون نام

      این همه تماس گرفتی این همه رفتی آمریکا با اون ترامپ صحبت کردی این همه موگیرینی پشت بلندگو صحبت کرد این همه گفتید شبکه پولی مالی ایران اروپا این همه ... آخرش یه قدم مثبت برای ایران برداشتید ؟

    • بدون نام

      اینجا مکرون را مسخره می کنند و به ترامپ توهین

    • بدون نام

      حتماً دلار بالا رفت میخواین با این روش پایین بیارین.موفق باشید.

    • کهنه سرباز وطن

      ضرب المثلی هست قدیمی که میگوید که اگر به جنازه کمی رو بدهی گوشه کفنش رو کثیف میکند. اگر دولت مردان کشور مان همان روز های اول خروج آمریکا از برجام طبق مفاد برجام تعهدات برجام رو یکی پس از دیگری متوقف میکردند الآن رئیس جمهور احمق فرانسه برای کشورمان اما و اگر نمی توانست بیاورد

    • بدون نام

      مدیران وبزرگان ایران منابع وسفره بزرگ را برای همه ملت عادلانه مهن بکنن اونوقت اتحاد وببینن چهار تا کشور که هیچ دنیا نمیتونه در مقابل ایران حتی نگاه بکنه اما متاسفانه دزد بیشتر وفاصله طبقاتی فراوان داریم مدیران دلسوز اگر هستید وقدرت دارید بپا خیزید

    • بدون نام

      مکرون غلط کرده مگه نماینده ملته ؟

    • رضا

      هماهنگی های لازم رو انجام داده اند که مکرون ایران رو با وعده های پوچ در برجام مگه داره و ترامپ هم همچنان دنبال فشار حداکثری باشه تا ایران رو به قول خودشون به تسلیم کامل وادار کنن کاشی مسعولین خیلی دروغ گو نبودن و کاش اختلاس در میان مسعولین نبود تا الان مردم بهتر با مسعولین همدل بودن در کاشکی همه با هم یک وعده خوراک به خوریم ولی تسلیم زورگویی های امریکا نشویم امریکا واقعا استکبار به معنای کلمه است ولی چیزی که مهم است اینه که همه با هم کم بخوریم کم بپوشیم و مقاومت کنیم نه یکی کم بخوره دیگری هیچی نتونه بخوره و دیگری لاکچری زندگی کنه

    • رحیم. شکری

      کارتان رابه نحواحسن درمقابل ترامپ ومکرون وجانسون انجام بدید وتامرز پیشرفت نهایت درفردوبه سرانجام برسانید هیچ ترسی از دشمن زبون نداشته باشید که فتح ونصرت خداپشت وپناه شماست نگذاریداین جلسومه های فساد درایران رخنه کنند باید کره شمالی دست چپ شما در این کارباشندوبه غیراز قدرت وتوازن موشکی توازن اتمی راهم حفظ کنید تا دشمن به زانوبنشیندووقت راازبین نبرید که دشمن شرارت هرچه میخاهدمیکندچه شما به حدنهایت برسیدوچه نرسید .خداباشماست باید سایه شوم غرب وآمریکا ازخاورمیانه وآسیاکنده شود.انشاالله.این ملت قهرمان زنده وخاموش کم ندارد فقط منتظر موقعیت هستندتا ازقافله سالارآقااباعبدالله عقب نمانند.اگرمکردرکارنبود تمام بچها سفره مخدردرشرق رابعدازجنگ فلج میکردند.امانشدولی حال واجبترازآن همین راهیست که دنبال میکنید .خدا باصابرین است.وابلیس وشیاطین ضعیف هستندوبه یاری حق نابودخواهندشد.انشاالله.

    • بدون نام

      مکرون چیکاره ماست؟ غلط کرده دخالت کرده اون احمق اگه بیل زن بود اول در ونه خودش رو بیل میزد بیشعور.خبر فارسی سوال اینکه الان خوشحالی ؟خبر میدی ؟ ما باید خوشحال باشیم ؟ یا چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج