۹۲۷۹۴۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

چالش پرسپولیس و مصاحبه‌های تنش‌زای کالدرون

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس مقابل خبرنگاران ایستاد و حرف‌هایی را بر زبان آورد که تا حدودی فضای این تیم را تحت تاثیر قرارداد.

فرهیختگان: گابریل کالدرون در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس مقابل خبرنگاران ایستاد و حرف‌هایی را بر زبان آورد که تا حدودی فضای این تیم را تحت تاثیر قرارداد. صحبت‌هایی که باشگاه هنوز موضعی درخصوص آنها نگرفته ولی به‌نظر می‌آید ناراحتی مدیرعامل سرخ‌ها را در بر داشته است.

مدیرعامل پرسپولیس از زمان اعلام محرومیت سرمربی تیمش اقدامات لازم را برای حمایت از کالدرون آغاز و با مصاحبه‌های مختلف سعی کرد تا به‌نوعی فشار را از روی سرمربی تیمش برداشته و توپ را به زمین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیندازد.

درست در زمانی که مدیرعامل سرخ‌ها به‌دنبال بخشش محرومیت کالدرون بود، این مربی حرف‌هایی را علیه باشگاه درباره مشکلات مالی باشگاه، امکانات تمرین و بحث حقوق خودش مطرح کرد که باعث تعجب انصاری‌فرد شده است.بعد از این مصاحبه، مدیرعامل پرسپولیس روزه سکوت در پیش گرفت و مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها را قطع کرد تا این شک و شبهه به‌وجود بیاید که او از کالدرون دلخور است و احساس می‌کند که زحماتش در این تیم توسط سرمربی تیمش نادیده گرفته شده است.

ماجرای قلب شکسته بشار

بشار رسن که برای اردوی قبلی تیم‌ملی کشورش در عراق به‌سر می‌برد یک استوری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن قلب‌های شکسته قرار داشت. آن روزها خیلی‌ها این قلب‌های شکسته را به عدم پرداخت مطالبات این بازیکن عراقی مرتبط دانستند، ولی حالا اطرافیان این بازیکن خبر می‌دهند این قلب‌ها ربطی به باشگاه پرسپولیس نداشته و ظاهرا بشار رسن از سرمربی خودش گلایه دارد.

موضوع از این قرار است که کالدرون در مصاحبه‌هایش بارها به این موضوع تاکید داشته که پرسپولیس برخلاف سایر تیم‌ها بازیکن خارجی ندارد و این حرف کالدرون باعث دلخوری رسن ملی‌پوش شده است. او بر این باور است اگر بازیکن مدنظر کالدرون نبود، چرا بعد از انتخاب این مربی برای پرسپولیس، قراردادش تمدید شده است؟!

دشمن‌تراشی، هر روز بیشتر از دیروز

به‌نظر می‌آید اگر شرایط بستن تیم پیش از شروع فصل به‌طور کامل دست سرمربی سرخ‌ها بود حالا خیلی از بازیکنان که محبوب هواداران هم هستند در این تیم جایی نداشتند. او از ابتدای فصل تا امروز که هفته دهم هم به پایان رسیده با چند بازیکن سر ناسازگاری گذاشته که البته با واکنشی از سوی بازیکنان مواجه نشده است.

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و شجاع خلیل‌زاده بازیکنانی هستند که به طریقه‌های مختلف با کالدرون دچار چلنج شده‌اند و این نگرانی برای هواداران و باشگاه وجود دارد که هر لحظه این اختلافات علنی شود و حاشیه، پرسپولیس را در بر بگیرد.

جونیور را چه‌کسی پسندید؟

کالدرون که از نداشتن مهاجم و بازیکن خارجی حرف می‌زند هیچ‌وقت گردن نگرفت که جونیور را او پسند کرده است. حالا چه این بازیکن گزینه اول سرمربی آرژانتینی بوده، چه گزینه آخرش! در هر صورت این بازیکن از لحاظ فنی مورد تایید کالدرون بوده و اگر او فکر می‌کرده توانایی فنی جونیور بالا نیست، چرا اصلا نامش را از لیست نفرات منتخبش برای خط حمله پرسپولیس خارج نکرده است؟

سرمربی منتخب هیات‌مدیره از کسی خط می‌گیرد؟

خیلی از اتفاقات و رفتارهای کالدرون با توافقات او همخوانی ندارد. به‌طور مثال او برای دریافت طلبش تا ماه دسامبر به مدیران تیمش وقت داده بود و مصاحبه تازه او و اولتیماتوم دوباره به باشگاه کمی عجیب است. این اتفاقات باز هم اختلافات هیات‌مدیره پیش از انتخاب انصاری‌فرد را در ذهن تداعی می‌کند.

زمانی که یکی، دو عضو هیات‌مدیره برای گرفتن صندلی ایرج عرب فشارهایی را وارد می‌کردند که البته درنهایت هم به توفیقی دست پیدا نکردند و مدیرعامل جدید سرخ‌ها از خارج مجموعه انتخاب شد. حالا این سوال مطرح شده که کالدرون این روزها از کسی برای انجام این مصاحبه‌ها خط می‌گیرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالش زیاد خوب نیست. به یه روانشناس باید مراجعه کنه!
      خدایی نگاه قیافه اش بکنید خیلی کل قوز هست! خدا بداد باشگاه لنگ برسه اگر این مربی اخراج بشه یا قراردادش تموم بشه ولی پولش رو نگرفته باشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز این کیسه تنان از غار اومدن بیرون جا جا جا

    • بدون نام

      خخخخخخخ

    • بدون نام

      این که تا ی و. از جیبش واسه لنگ خرج می‌کرد! نکنه نزول خوره.؟

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      باباشمالُنگی هادرک ،که ندارید،هرچی هم ماتاجی هاروشنتون میکنیم انگارنه اینگار،بابابارهاگفتیم براتون این گاوچرون الدنگه،کودنه،احمقه،هویجه،کرگدنه ولی بازشمانَوَفهمید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر کیسه ادب داشته باش شما کیسه ها واقعا که گندش را د ر اوردید و این القاب مختص تیم کیسه وطرفدارانی مثل تو هست

    • asd

      مشت نمونه خرواره....
      ذات باشگاه لنگ همینه،هر مربی که میاد به جای اینکه سرش به کار خودش باشه مدام از بقیه تیم ها صحبت میکنه، سه ماه از قراردادش نگذشته بود میگفت چهار ماهه حقوق نگرفتم یا فلان بازیکن را اول من میخواستم...
      لنگی بودن یک بیماریست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا قدر برانکو رو میدونیم

      • بدون نام

        ب کیسه جماعت می‌مونه فقط هوچی گری

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      نه اینکه خیلی باوقاریت شمالنگی ها،شما هرچی بهتون بگن لایقتونه،میفهمی لایق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج