۹۲۷۹۸۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ابقای مشروط منصوریان تا نیم فصل در ذوب آهن

در جلسه ٥ ساعته اى اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان برگزار شد، سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن بصورت مشروط ابقا گردید.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، با برگزارى جلسه طولانى هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن، با امید به آینده و جهت رسیدن به شرایط مناسب و ایده آل و با لحاظ نقطه نظرات و رهنمودهای مدیریت باشگاه که بخشی از آن در متن گفت و گگوى سخنگوى باشگاه ذوب آهن با سایت باشگاه آمده است، بصورت مشروط در تیم فوتبال ذوب آهن ماندگار شد.

در جلسه ٥ ساعته اى که عصر دیروز و با حضور اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان برگزار شد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن بصورت مشروط ابقاء گردید و به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن ادامه مى دهد.

در همین راستا احمد جمشیدى سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به سایت رسمى باشگاه گفت: جلسه تعاملى و خوبى داشتیم که در آن در ارتباط با تمامى شرایط و مسائل تیم فوتبال باشگاه بحث و بررسى انجام گرفت و در پایان این جلسه و با توجه به گفتگوهاى انجام شده، علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال، به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن با لحاظ شروط تعیین شده، ادامه خواهد داد.

سخنگوى باشگاه در ادامه افزود: بایستى در ابتدا از صبر و شکیبایى و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب آهن که سرمایه های اصلى این باشگاه پرافتخار و قدیمى بوده و به نوعى یار دوازدهم تیم فوتبال باشگاه محسوب مى شوند، تقدیر و تشکر نمایم و هواداران عزیز مطمئن باشند که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه با نهایت دقت و موشکافى اوضاع موجود، به چنین جمع بندى و تصمیمى رسیده اند که بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم مستتر بوده و از این عزیزان تقاضا مى کنیم که با تمامى توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

وى همچنین ابراز کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استانى که همواره از مجموعه عظیم ذوب آهن به عنوان یکی از قطب های فوتبال کشور و استان حمایت کرده اند، تقاضا میکنم که این همراهى و یارى را همچنان ادامه داده تا تیم فوتبال ذوب آهن در این برهه حساس و حیاتى، از اقتدار فوتبال اصفهان همچون دهه ها و سالهاى گذشته دفاع نماید.

جمشیدى در ارتباط با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار کرد: مقرر گردید که هیات مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان و متعاقب آن کسب امتیازات موردنظر این هیات مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با ایشان ادامه کار داده و انتظار می رود که وى با درایت ویژه اى که در این مسئولیت دارند و توانایی های درخشان گذشته، خواسته هاى مدیریت باشگاه، هواداران و مردم شریف اصفهان را برآورده نموده همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب آهن باقى بمانند و چنانچه امتیازات مورد نظر هیات مدیره باشگاه محقق نگشت، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله عملیاتى مى گردد.

همچنین مقرر شد که تغییراتى در تنى چند از بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلى تیم خواهد شد توسط کادر فنی صورت پذیرد و به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمى قطعى و مشروط براى کادر فنى و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای مدیریت باشگاه، مجددا قابل بررسی است.

از طرفى با همفکری سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن و مدیریت باشگاه و موافقت صورت پذیرفته و به جهت تقویت کادر فنى تیم فوتبال، آقاى حسن استکى بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که تجربیاتى چندین ساله در امر مربیگرى داشته و در دو مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربى فعالیت کرده است، به کادر فنى تیم اضافه می شود.

جمشیدى از مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره باشگاه که سه روز کارى پرفشار و سخت را در تبیین شرایط تیم فوتبال ذوب آهن پشت سر گذاشتند، تقدیر و تشکر نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بایداقای اذری برگرده

    • بدون نام

      خوب شوت میزنه البته به کلمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج