جاباما
۹۲۷۹۹۸
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

چرا برنامه تازه مهران غفوریان جذاب نیست؟

خبر پخش برنامه «اعجوبه‌ها» با حضور کودکان، نوید یک اتفاق تازه در تلویزیون و برنامه‌ای هیجان‌انگیز با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی که اقتضای حضور رده سنی ۳-۱۳ سال است، می‌داد، اما دو قسمت از آن روی آنتن رفته و به اندازه‌ای که انتظار داشتیم، جذاب نبوده است.

خبرآنلاین: خبر پخش برنامه «اعجوبه‌ها» با حضور کودکان، نوید یک اتفاق تازه در تلویزیون و برنامه‌ای هیجان‌انگیز با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی که اقتضای حضور رده سنی ۳-۱۳ سال است، می‌داد، اما دو قسمت از آن روی آنتن رفته و به اندازه‌ای که انتظار داشتیم، جذاب نبوده است.

چرا برنامه تازه مهران غفوریان جذاب نیست؟

البته که حضور کودکان و پرداختن به توانایی‌های آن‌ها به خودی خود اتفاق خوبی است ولی برنامه ضعف‌هایی دارد که باعث شده «اعجوبه‌ها» سروصدایی به پا نکند.

مهران غفوریان به عنوان مجری، هم نقاط قوت دارد و هم نقاط ضعف. او شخصیت شوخ‌طبعی دارد و استفاده از این وجه شخصیتش چه در ارتباط با شرکت‌کنندگان و چه در ارتباط با تماشاگران، باعث شده مخاطب شاهد لحظات بامزه‌ای در برنامه باشد. غفوریان در ارتباط برقرار کردن با کودکان هم موفق است و گفت‌وگوی خوبی میان آن‌ها شکل می‌گیرد، اما از طرفی او تجربه اجرا ندارد و در این زمینه لنگ می‌زند. مثلاً سوالاتی را که از کودکان می‌کند، به ذهن نسپرده و از روی تخته‌شاسی که در دست دارد می‌خواند یا فن بیان خوب را که لازمه یک مجری است، ندارد.

مهارت‌های غیرقابل نمایش در استودیو

اگر «اعجوبه‌ها» محدود به توانایی‌ها و استعدادهایی می‌شد که قابلیت اجرا در استودیوی برنامه را داشتند و مخاطبان شاهد اجراهای صحنه‌ای شرکت‌کنندگان بودند، مسابقه می‌توانست جذاب‌تر از چیزی که می‌بینیم شود. طبیعتاً کودکی که در زمینه فوتبال یا کوهنوردی مهارت خاصی دارد، قابلیت زیادی برای نمایش مهارت خود در استودیو ندارد و این به هیجانی که «اعجوبه‌ها» می‌توانست داشته باشد لطمه زده و برنامه را بیشتر به یک برنامه گفت‌وگومحور تبدیل کرده است.

اگرچه که گفت‌وگوی بامزه و صادقانه با کودکان بخشی از همین جذابیت است، اما مسلماً همه چیز نیست. گفت‌وگو کافی نیست با توجه به آن چه در این دو قسمت دیدیم، بخش زیادی از برنامه به گفت‌وگوی مهران غفوریان با شرکت‌کنندگان درباره توانایی و استعدادشان می‌گذرد و جای خالی اجرای آن‌ها کاملاً حس می‌شود. گفتیم مهارت بعضی از کودکان طوری‌ است که امکان اجرا در استودیو ندارند و خب تکلیفشان مشخص است، اما در «اعجوبه‌ها» حتی از کودکانی که می‌توانند اجرای صحنه‌ای داشته باشند، هم اجرای خاصی نمی‌بینیم. هرچند در قسمتی که یک شنبه‌شب پخش شد، بعد از پایان گفت‌وگو با کودک پارکورکار، بخش‌هایی از اجرای او را در عرض کمتر از یک دقیقه دیدیم اما از این که شرکت‌کنندگان برنامه خاصی برای چند دقیقه اجرا داشته باشند، خبری نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای مهران غفوریان واسه مجری گری خوب نیست.

    • بدون نام

      خیلیییی لوس بی مزس جمع کنید بابا مسخره بازیارو

    • حق گو

      چرا؟زیرایک دلقک بی مصرف ولمپن تاریخ مصرف گذشته که کفگیربریزوبپاشهاش به ته دیگ خورده،اومده بازبرای پاروکردن پول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نحوه انتقاد کردن شما نشونه بی فرهنگی شدیدتونه دوست عزیز

    • بدون نام

      فروغی داره خودشو پاره میکنه مخاطب گیر بیاره ولی اینکاره نیست که نیست . یه نود و فردوسی پور یه تنه کله برنامه های چرند و بی خاصیت مثل عصر کپی و فوتبال ترتر و ... حریف بود . پانیده باد عادل

    • CR7

      اصل برنامه خوبه ولی مجیگری ایشون کلا کار رو زیر سوال برده . مخصوصا خنده های بی معنی ایشون . ایشون از وقتی که وزن کم کردن دیگه صورتشون اون شیرینیه قدیم رو نداره و خنده هاشون بسیار توی ذوق میرنه . مضاف بر جملاتی که بکار میبرن که کاملا بی معنیه

    • عزت

      اصلا نه برنامش بدرد بخور نیست و نه مجریش
      بیشتر کارایی که بچه ها انجام میدن را بچه های دیگه هم میتونن انجام بدن کار خارق العاده ای نیست

    • بدون نام

      برنامه سعی کرده برای حل این قضیه از ویدئو هایی استفاده کنه که استعداد بچه ها رو نشون بده.ولی خیلی مختصر نشون داده

    • بدون نام

      غفوریان خیلی لوس حرف میزنه. هم لحنش هم محتوای حرفهاش واقعا بی مزه است.

    • بدون نام

      قبلا هم سرسریال اسمان شهر لطمه خورد عبرت نگرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از چی لطمه خورد؟

    • drg kh

      خیلی هم خوبه کمدین با استعدادی هستند اجباری هم نیست سایر کمدینها و مردم همکاری بکنند بهتر میشود اقای مهران غفوری موفقی موفقتر میشوی

    • saeed

      چرتته اونایی که تعریف کردن از برنامه و کامنت گذاشتن نونو بهه نرخ روز خورن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج