جاباما
۹۲۸۰۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت جو پایدار طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ آبان ماه) در بیشتر مناطق کشور از ورود سامانه بارشی به ایران از جمعه (۲۴ آبان ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت جو پایدار طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ آبان ماه) در بیشتر مناطق کشور از ورود سامانه بارشی به ایران از جمعه (۲۴ آبان ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ آبان ماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و غرب دریای عمان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر پنجشنبه تا دوشنبه (۲۳ تا ۲۷ آبان ماه) در سواحل دریای خزر و اردبیل ابرناکی، بارش متناوب باران، وزش باد شمالی و کاهش تدریجی دما حدود ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: جمعه (۲۴ آبان ماه) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، شمال خوزستان و چهار محال و بختیاری بارش آغاز و برای سایر مناطق در نوار غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه (۲۵ آبان ماه) فعالیت سامانه بارشی به کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب اصفهان و شمال فارس، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گسترش می‌یابد. بارش در استان‌های لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کرمانشاه و قروین شدت بیشتری پیدا می‌کند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ آبان ماه) با تشدید فعالیت این سامانه در نوار غربی کشور در شمال شرق خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب همدان و کرمانشاه بارش شدت بیشتری خواهد داشت و به مناطقی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در تهران و سمنان نیز گسترش می‌یابد.

وی افزود: جمعه (۲۴ آبان ماه) در ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف و طی روزهای شنبه تا دوشنبه (۲۵ تا ۲۷ آبان ماه) دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و در جنوب و جنوب غرب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۲ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهرقسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۱۸ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت پس فردا (۲۳ آبان ماه) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر افزایش ابر خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز سانتیگراد ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج