جاباما
۹۲۸۰۹۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

حقوق ۳۵ برابری روحانی در روسیه نسبت به ایران!

مربی تیم ملی کاراته ایران با به دست گرفتن هدایت روسیه حقوقی ۳۵ برابری نسبت به ایران دریافت خواهد کرد.

ایسنا: حسین روحانی، دستیار شهرام هروی در تیم ملی کاراته ایران پس از توافق با روسیه، هدایت تیم ملی کاراته این کشور تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بر عهده گرفت.

دارنده ۴ مدال طلا، نقره و برنز جهان، ۲ طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۲ نقره آسیا پس از مذاکرات با رییس فدراسیون کاراته روسیه، اواخر هفته گذشته راهی این کشور شد و رسما کار خود را آغاز کرد.

در برهه حساس کنونی که تیم ملی با حضور در رویداد‌های مختلف بین‌المللی و برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند، روحانی به عنوان یکی از مربیان تاثیرگذار کاراته ایران، از کادر فنی تیم ملی جدا شد و پیشنهاد روس‌ها را قبول کرد، موضوعی که با توجه به حقوق اندک وی در تیم ملی چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

روحانی در تیم ملی کاراته فقط ۲ میلیون تومان دریافتی داشت، این در حالی است که از روسیه بابت هر ماه ۶ هزار دلار (حدود ۷۰ میلیون تومان) به اضافه سایر امکانات جهت اسکان و پاداش دریافت خواهد کرد.

شهاب سلطانی دیگر مربی ایرانی است که هدایت تیم ملی ازبکستان را بر عهده گرفته و او نیز ضمن دریافت حقوق ماهیانه ۵ هزار دلاری، هم‌چون روحانی از تمامی امکانات لازم برخوردار است.

این که مربیان کاراته ایران از کشور‌های مختلف پیشنهاد همکاری دارند نشان دهنده جایگاه بالای کاراته ایران و دانش مربیان ایرانی است، اما در این میان نیاز است مسوولان ورزش با توجه بیش‌تر نسبت به این رشته المپیکی که از شانس‌های اصلی مدال‌آوری ایران در المپیک است، زمینه را برای رضایت هر چه بیش‌تر مربیان تیم ملی فراهم کنند.

این موضوع درباره دیگر رشته‌های المپیکی هم‌چون کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و... که همیشه جزو رشته‌های مدال‌آور ایران در ادوار المپیک بوده صدق می‌کند و مربیان تیم‌های ملی همواره از بی‌توجهی مسوولان به وضعیت‌شان گلایه داشته‌اند.

با توجه به اهمیت کسب موفقیت ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰، لازم است مسوولان ورزش نگاه ویژه‌تری نسبت به حقوق مربیان تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشند تا آن‌ها با دلگرمی و انگیزه بیش‌تری به کارشان ادامه بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نسبت هزینه ها زیاد نیست

    • hamiiiiiid

      دمش گرم هر کی میره از این ویرانکده،،تعصب و میهن پرستی واسه داستانهاست،،،دلار و یورو رو عشق است،،الکی نیست ٨میلیون ایرانی خارج از کشور داریم،هرچی نخبه و سرمایه دار بوده فراری دادن،،خودشون مثل خوره افتادن به جونه منابع و ثروت کشور.

    • بدون نام

      ای گل گفتی رفیق ، قربون دهنت

    • تقی بندل

      میومدبه من خصوصی اموزش میداد بهش دونیم ملیون میدادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج