۹۲۸۱۲۸
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

آریا برزگر؛ مهاجمی در راه سردار آزمون

آریا برزگر در هر سه بازی تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها گل زد تا پیش بینی ها درباره آینده درخشان او سر زبان ها بیفتد.

ورزش سه: آریا برزگر مهاجم بلند قامت تیم ملی جوان شبیه سردار آزمون بازی می کند. بازیکنی که هم روی هوا خوب است و هم روی زمین. اما حکایت این دو بازیکن کمی متفاوت است. سردار آزمون بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان راهی تیم سپاهان شد اما چون از سوی امیر قلعه نویی به بازی گرفته نشد، به روسیه رفت و در فوتبال این کشور بود که چهره شد و در ادامه از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.

اما آریا برزگر به نیت بازی راهی تیم پرسپولیس شده است و می خواهد با چهره شدن در این تیم راهی تیم ملی بزرگسالان شود و دست کم اکنون برنامه ای برای حضور در تیم های خارجی ندارد.

شاید در برهه ای که سردار آزمون پیراهن تیم سپاهان را بر تن می‌کرد بازی ندادن به این بازیکن از سوی امیر قلعه نویی طبیعی بود. سردار آن روزها یک بازیکن ۱۷ ساله بود و بازیکن ۱۷ ساله حتی از نظر بدنی هم ظرفیت حضور در بازی های لیگ برتر را ندارد. از سویی انتظارات در تیم های پرطرفدار بالاست و هیچ گاه تماشاگر نتیجه را قربانی بهاء دادن به جوان ها نمی کند. به نظر پرسپولیس باید آریا برزگر را مدیریت کند و در ابتدای مسیری کوتاه به او بازی دهد تا رفته رفته تجربه حضور در ترکیب تیم پرسپولیس را به دست بیاورد و از همه مهمتر انتظارات از یک تیم روی دوش او بار نشود.

چه بهتر در دقایقی به میدان بیاید که تیم نتیجه را پیش است. در چنین وضعیتی آریا بدون دغدغه بازی خواهد کرد ودر چنین شرایطی بهتر قابلیت های فنی خود را به رخ خواهد کشید. به واقع نه بی توجهی نسبت به آریا برزگر خوب است که موجب دلسردی او شود و نه باید به یکباره به او میدان داد تا به عنوان یک بازیکن زیر ۱۸ سال مامور تحقق خواسته های یک تیم بزرگ شود. چنین انتظاری بیش از ظرفیت آریا است و به جای اینکه او را بزرگ کند خراب خواهد کرد.

آریا برزگر یکی از مهاجمان خوب و جوان فوتبال کشور است که در ابتدای مسیر قرار دارد. اکنون مدیریت او بر عهده باشگاه پرسپولیس است. او در آینده ای نزدیک در صورت صعود تیم ملی جوانان تجربه حضور در جام جهانی را هم به دست خواهد آورد و در این صورت تبدیل به مهره ای باارزش تر برای تیم پرسپولیس خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohammad

      سردار اومد پرسپولیس و توسط رویانیان مشکلش حل شد و رفت روسیه

    • بدون نام

      برو عمو چی می گی شما
      امباپه مگه چند سالش بود قهرمان. جام جهانی شد
      یا مسی یا رونالدو....
      اگه می خواهید بازیکن بزرگی بشه باید چکش کاریش کنین از الان

    • بدون نام

      چه خبره مثل اینکه این بچه یا باباش خوب خرج میکنند خوب براش تیتر میزنید خوبببب !!!
      پول چکارها که نمیکند یاد هوشمند تو سریال هیولا مدیری افتادم الهی شکر...

    • بدون نام

      قلعه نویی چاله میدونی

    • پیرمردپرسپولیسی

      همین حالا هم اگه مربی شجاعت بخرج دهد ودر ترکیبش قراردهد صد شرف دارد به علیپور و جونیور ،بعدهم دراخرفصل بامبلغ خوبی ترانسفر خواهد شد و درآمد خوبی هم نصیب پرسپولیس می کند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولا ماچیزی ندیدیم ازاین بازیکن

    • پرویز

      البته پول نقش بسزایی در سیبل کردن یک بازیکن دارد ولی فکر کنم برزگر نیازی به این تبلیغات نداشته باشد در حالیکه آزمون از هر حربه ای استفاده می کند تا مطرح شود چاپ خبرهای کذب توسط برخی از جراید خارجی در خصوص پیوستن ازمون به تیم های آرسنال لیورپول و حالا هم رئال مادریدخوب کسانیکه قدر ی با حرفه رسانه ای اشنا باشند می فهمند که موضوع از چه قرار است حتی فردوسی پور هم برای ازمون خیلی تبلیغ می کرد البته نه مجانی
      برای همین مقایسه برزگر با ازمون اصلا درست نیست

    • بدون نام

      بله برزگر چون لنگیه حمایت میشه چرا از صیادمنش اینجوری حمایت نکردین؟

    • ایرج دهیار

      تیم بزرگ دقیقا کدوم تیم بزرگ افتخار ایران خدایی استقلال و پاس هستند چون استقلال دو بار و پاس یک بار قهرمان اسیا شدن من عاشق و طرفدار دو اتیشه تراکتور کبیر هستم ما خودمون میدونیم حتی مسی و رونالدو رو هم بیاریم نمیزارن قهرمان بشیم در حالیکه ما هیچکس مشکلی نداریم و عاشقانه ایرانمون رو میپرستیم و مطیع مقام معظم رهبری هستیم به هر روشی شده به ما تحمت زد قومیتی میزنین در حالیکه ما فقط از این خوشحالیم گروهک پ ک ک تو مرز سوریه و ترکیه و ارومیه و کرمانشاه نمیتونه سربازهای بی گناه رو سر ببره والا به خدا قسم ما کردهای کشورمون رو برادران خودمون میدونیم و گروهک پ ک ک اصلا کرد نیست یهود هستن چند تا از شهرهای کرد نشین رو اسیر کرده بودن حتی ۱۰۰ ها فیلمم اومده چطور مردم بیگناه به ارتش ترکیه پناه میبرن بابا این گروهک ۲۰ سال تحت حمایت امریکا و اسراعیل بودن اگه میدونستین چقدر کردهای سوریه رو همین گروهک تروریست به رسونده هیچوقت این حرفارو نمیزدین چون تو دنیا نه کشوری به اسم اسراعیل داریم نه کردستان

      پاسخ ها

      • ایرانی اصل

        دوست عزیزهیچکس کل ترکهاروبایک چشم نمیبینه.اونایی که شعارخیانت سرمیدن یک اقلیت کوچکن.من کوردم ودههادوست ترک توشهرم دارم یک ازیک بامعرفتر.

    • بدون نام

      ارياخوبه.اگه.ازش.استفاده.کنند.نه.بخاطر.پول.مثل.صيادمنش.بفرستنش.خارج.تاحق.دلاليشونوبگيرن.واقعا.صيادمنشوبخاطرپول.حرامش.کردن

    • معین

      هیچ بازیکن ایرانی نمیتونه به پای سردار برسه نه علی دایی نه علی کریمی نه خداد عزیزی و .... فقط سردار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااااای نصف شبی پاچیدم از خنده

    • علیبرززززز

      بجای جونیور بازیش بده تازه هر چی باشه بهتر از علیپوره

    • بدون نام

      فوتبال اینم تو لنگ نابود میشه کرمعلیچپ هم زمانی تو تیم جوانان یک فوق ستاره بود ولی الان کجاس

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      تیم پر افتخار لنگ،؟ میشه بگی کدوم افتخار؟ متوهم های حقیرخخخخخ

    • بدون نام

      صیادمنش چی پس؟
      چرا براش از این متن ها ننوشتین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج