۹۲۸۳۰۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی و پورعلی‌گنجی جانشین حاجی‌صفی می‌شوند

حسین عبدی معتقد است بازی در زمین بی‌طرف بیشتر به نفع ایران است تا عراق زیرا فشار هواداران حریف کمتر خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: حسین عبدی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگویی درباره دیدار روز پنجشنبه ایران و عراق اظهار کرد: به نظر من بازی پرهیجانی خواهد بود. این بازی می‌تواند نکاتی داشته باشد که به نفع ما است. اولین نکته برگزاری بازی در زمین بی‌طرف به جای زمین حریف است.

وی ادامه داد: نکته دوم قدرت تیم ملی و دلهره‌ای است که به جان رقبا می‌اندازد. این دلهره شاید ظاهری نباشد اما می‌تواند در اوایل بازی نظم تاکتیکی حریف را به هم بزند که زمان مناسبی برای گل زدن است. البته به هر حال با توجه به اینکه عراق حریف ما است، نباید از پتانسیل و قدرت این تیم چشم پوشی کنیم. آن‌ها از لحاظ فوتبالی پتانسیل‌های بالایی دارند و از نظر تکنیکی، سرعتی و قدرتی نزدیک به ایران هستند به طوری که در سال‌های اخیر چند بازیکن این کشور در لیگ ما بازی کرده‌اند.

عبدی اضافه کرد: با توجه به نتیجه دیدار با بحرین، این پیروزی برای ایران حیاتی است. تجربه دیدار قبلی نشان داد که تیم ملی باید باز بازی کند و از فضا بهره لازم را ببرد. همچنین نباید تنها به خط حمله و بازی هجومی فکر کرد و دفاع را رها کرد. در دیدار با بحرین، ضدحمله‌های خطرناکی خوردیم که راه حل جلوگیری از آن غافل نشدن از دفاع در زمان صاحب توپ بودن است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره کم مهره‌بودن تیم ملی در پست هافبک دفاعی تصریح کرد: به هر حال هر مربی دست خودش است که چه بازیکنانی را دعوت کند و خودش می‌داند چگونه با ابزاری که دارد نتیجه بگیرد. با مصدومیت حاجی‌صفی امکان دارد که از مجید حسینی یا پورعلی‌گنجی با توجه به فیزیک آن‌ها در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد.

او درباره حواشی به وجود آمده برای تیم ملی نظیر دیر پرداخت شدن پول ویلموتس یا دیر جمع شدن ملی‌پوشان گفت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد اما این نه تقصیر فدراسیون است و نه تقصیر ویلموتس. تحریم‌ها باعث شده تا انتقال پول برای خارجی‌ها به مشکل بخورد و کاری هم از دست فدراسیون بر نمی آید. ویلموتس هم حق و حقوقش را می‌خواهد و باید راهکاری اندیشیده شود که کار به اینجاها نرسد زیرا این اتفاقات به ضرر تیم ملی است.

عبدی در پایان و درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی بیان کرد: شما می‌دانید من زیاد اهل پیش‌بینی نیستم ولی اگر پتانسیلی که بازیکنان از خود دارند را به نمایش بگذارند، تیم ملی می‌تواند با ۲ گل عراق را شکست دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      زارت لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج