جاباما
۹۲۸۳۷۰
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

حاضران و غایبان سرشناس جشنواره فجر تاکنون

حاتمی کیا و کیمیایی فرم پر کردند خبری از مهرجویی و مجیدی نیست. حاضران و غایبان سرشناس جشنواره فجر یک هفته مانده به پایان مهلت ثبت نام هنوز به طور قطع مشخصنیستند. در حالی که ثبت نام آثار متقاضی برای جشنواره فجر مدتی است که آغاز شده و یک هفته تا پایان این مهلت باقی مانده تعدادی از نام‌های سرشناس فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده‌اند و چند فیلم پر سر و صدای امسال هنوز متقاضی حضور در جشنواره نشده اند و ممکن است در این جشنواره حضور نداشته باشند.

سینمادیلی: در حالی که ثبت نام آثار متقاضی برای جشنواره فجر مدتی است که آغاز شده و یک هفته تا پایان این مهلت باقی مانده تعدادی از نام‌های سرشناس فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده‌اند و چند فیلم پر سر و صدای امسال هنوز متقاضی حضور در جشنواره نشده اند و ممکن است در این جشنواره حضور نداشته باشند.

حاضران و غایبان سرشناس جشنواره فجر تاکنون



از میان چهره های سرشناس ابراهیم حاتمی کیا با فیلم «خروج» متقاضی حضور در جشنواره فجر شده در کنار او موسسه اوج برای دیگر محصولات امسالش هم از جمله فیلم بهروز شعیبی فرم جشنواره را پر کرده

صادق رنجکشان هم با چهار فیلم در کنار موسسه اوج از پرکارهای امسال تولید است. «خون شد» کیمیایی، «عنکبوت» ابراهیم ایرج زاد و «شنای پروانه» محمد کارت و «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله که سه فیلم از این جمع به احتمال زیاد به جشنواره فجر می رسند اما تکلیف «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله ‌و رسیدنش به جشنواره فجر همچنان نامشخص است.

«درخت گردو» مهدویان، «روز صفر» سعید ملکان، «مغز استخوان» حمیدرضا قربانی و «آتابای» نیکی کریمی دیگر فیلم هایی هستند که فرم جشنواره را پر کرده‌اند هر چند مشخص نیست «درخت گردو» به جشنواره فجر برسد یا خیر.

اما جشنواره فجر سی و هشتم احتمالا چند غایب سرشناس هم خواهد داشت. مجید مجیدی که فیلم «خورشید» را در دست تولید دارد هنوز تصمیمی برای حضور در جشنواره فجر نگرفته و اولویت سازندگان این فیلم حضور در جشنواره جهانی فجر است و وضعیت فنی این فیلم هم نامشخص است. داریوش مهرجویی هم فرم جشنواره را برای «لامینور» پر نکرده و این فیلم پربازیگر می‌تواند دیگر غایب سرشناس فجر امسال باشد. رضا درمیشیان بعد از دو جشنواره پر حاشیه با «عصبانی نیستم» و «لانتوری» برای «مجبوریم» هنوز متقاضی جشنواره فجر نشده و فیلم پر سر و صدای «مست عشق» حسن فتحی هم دیگر غایب احتمالی جشنواره فجر است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یعنی جشنواره فیلم فجر شده محل تجمع جوجه ها...
      بزرگان فقط در گوشه ای نظاره میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درمیشیانو که نمیگی؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج