۹۲۸۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دنیزلی: حاج‌صفی مقابل شهرخودرو غایب است

سرمربی تراکتور می‌گوید پس از قهرمانی این تیم در لیگ، سمتش تغییر می‌کند اما این به معنای ترک تراکتور نیست.

ایسنا: مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم اظهار کرد: اگر به سه بازی اخیر دقت بکنیم، در آن سه شکست، دو بازی را نسبتا خوب عمل کردیم اما در یکی از آن‌ها مشکل داشتیم. ما فقط یک سوم لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر فقط بازی‌های ما مهم نیست و بازی‌های تیم‌های صدرجدولی هم مهم است. از اهداف روز اولمان جا نماندیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

به هر حال این نتایج در همه جای دنیا رخ می‌دهد. از ۱۰ بازی‌ای که انجام دادیم، شش بازی خارج از خانه بوده است. اگر این‌طور ارزیابی کنیم، نتایج بدی کسب نکردیم. اگر این جدول را برعکس کنیم و اول لیگ شکست‌ها را داشتیم و سپس بردها را کسب می‌کردیم، همه بیشتر راضی بودند. پرشورها خیالشان راحت باشد، من به تیمم اطمینان دارم.

او افزود: من با آقای زنوزی و صادقیان درباره مسائل مختلف تیم مشورت می‌کنیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. بعد از آخرین بازی مصاحبه‌ای داشتم که به پرشورها گفتم یقین داشته باشید که به هدفمان می‌رسیم. این را دوباره تکرار می‌کنم. به هر حال این طور مسائل در تمام لیگ‌ها و کشورها رخ می‌دهد. برای مثال پارسال در سوپرلیگ ترکیه باشاک‌شهیر در پنج هفته پایانی هشت امتیاز از باقی تیم‌ها جلو بود اما در پایان قهرمان نشد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: در آستانه دیدار با شهرخودرو خبری آمد که حاج‌صفی مصدوم شده و او را در اختیار نداریم. ما نمی‌دانیم تا آغاز بازی مشکلی خواهیم داشت یا نه ولی در ادامه این موضوع مشخص می‌شود. هر شرایطی که پیش بیاید، پرشورها خیالشان راحت باشد چون ما از پس مشکلات بر می‌آییم.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که چرا دستیار ایرانی ندارد، گفت: به لحاظ فکری مشکلی نداریم. در ابتدای فصل چنین فکری داشتیم اما نشد. به هر حال ما آنالیزهایمان را انجام می‌دهیم و یک دوست ایرانی هم داریم که در این زمینه هم کمک می‌کند. من کل بازی‌ها را تماشا و آنالیز می‌کنم.

او در ادامه درباره حمایت‌هایی که از سوی زنوزی صورت گرفته بیان کرد: به هر حال ما برای برنامه طولانی به اینجا آمدیم نه برای یک سال. من در تیم خواهم ماند و با تیم کار خواهم کرد. این همکاری به مدت طولانی خواهد بود. تا زمانی که تراکتور قهرمان شود، من موقعیتم را تغییر نخواهم داد. بعد از قهرمانی تراکتور، احتمال تغییر شغلم وجود دارد. البته این به معنای رفتن از باشگاه نیست و می‌مانم و شغلم را تغییر می‌دهم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم. امیدوارم آن‌ها را به هرچه که لایق هستند، برسانیم.

سرمربی تراکتور در پایان درباره فشارهایی که برخی دلالان به باشگاه وارد کردند که دنیزلی برکنار شود، تصریح کرد: چه کسانی بودند؟ ما با دلالان کاری نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صالح

      آقای دنزلی سال قبل محسن فروزان تراکتور را به زیر کشید وامسال احسان حاج صفی این ماموریت را دارد چه بخواهید وچه نخواهید او این کار را خواهد کرد زیرا این ادم به سپاهان بدهکار است وامیر قلعه هم که استاد ساخت وپاخت میباشد انشالله که هوادران غیرت مند تراکتور ناراحت نشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج