۹۲۸۵۱۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

یک نماینده: فشار برای خروج از برجام زیاد است

عليرضا رحيمي نماینده مجلس در مورد آينده برجام گفت: نگاه ما به توافق هسته‌‌ای این بود که برجام يک گام سازنده در امنيت بين الملل و مناسبات هسته اي ايران است.

عصر ایران: عليرضا رحيمي نماینده مجلس در مورد آينده برجام گفت: نگاه ما به توافق هسته‌‌ای این بود که برجام يک گام سازنده در امنيت بين الملل و مناسبات هسته اي ايران است.

اين عضو هيات رئيسه مجلس ادامه داد: حفظ برجام يک خواست متقابل است ولی اینکه در عمل بتوانند برجام را حفظ کنند موضوعی است که به رفتار اروپایی ها بستگی دارد چراکه آنها در عمل ما را با تردید مواجه کرده‌اند؛ یعنی عملکرد اروپا باعث شد که ایران نسبت به توانمندی و جدیت اروپایی‌ها در حفظ برجام با تردید مواجه شود علی رغم اینکه ضرورت آن مورد اجماع همه طرف‌ها به جز آمریکایی ها است .

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: هم در اینستکس و هم در سه گامی که ایران برداشت فرصت مناسبی برای اروپایی‌ها برای عمل به تعهداتشان بود اما آنها نتوانستند اراده خودشان را در عمل نشان دهند و قاعدتا دورنمایی مبهمی برای برجام علی رغم ضرورتی که این توافق نامه دارد باید تصور کرد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: فشارهای داخلی برای خروج ایران از برجام زیاد است و در عین حال خصومت آمریکایی ها و در عمل تضعیف و بی خاصیت کردن برجام از طرف آنها موضوعی است که ایران را به سمت گام‌های چهارگانه سوق داده است چراکه ایران عملا نتوانسته است از منافع برجام بهره برداری کند.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: خروج ایران از برجام فعلا در دستور کار نیست ولی ما با تردید جدی در کارایی برجام مواجه هستیم .

رحیمی در مورد اینکه حداکثر زمانی که ایران در برجام خواهد ماند چندماه یا سال است گفت: زمان را هیئت عالی نظارت بر برجام مشخص می کند یعنی به متغیرها و عناصرهای که اروپایی ها در عمل نشان می دهند بستگی دارد ولی قابل پیش بینی است که گام پنجم در برجام گام تعیین کننده ‌و‌سرنوشت سازی برای این معاهده بین المللی خواهد بود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فراکسیون امید!
      فراکسیون روحانی!
      بایدهم اینو بگی!

    • داداش

      برجام دیگه وجود ندارد تعهدات بلند مدت ایران فقط در مورد سلاح هسته ای است و چون ایران دنبال اون نیست دیگر مفهمومی ندارد البته مشروط بر هر اقدام که انجام میگیرد به آژانس اطلاع داده شود بردن ایران به فصل هفتم با این توان نظامی ایران به صرف آنها نیست فقط میخواهند بهره برداری کنند

    • بدون نام

      خوب چرا خروج نمیکنید

    • بدون نام

      بابا مردم بدبخت کردید با این برجام بیخالش بشید برید بمب هسته ای درست کنید تا ازشما وکشور ایران بترسند

    • بدون نام

      یعنی واقعا هنوز در حفظ برجام تردید دارید؟!!!! میشه بگید که طرف های مقابل به کدوم یک از شرایط برجام پایبند هستن یا اصلا پایبند بودن؟ ا

    • بدون نام

      اگر میگذاشتن برجام هم خیلی خوب بود ۲/۸۰۰۰۰۰۰بشکه نفت فروش داشتیم

    • م

      جرات خروج برجام وجود نداره

    • بدون نام

      اقای نماینده چرا نمیکی فشار رو مردم زیاد است به فقر وهزینه بالا خانواده ها از هم متلاشی می شوند

    • یادیار

      به به سلفی جان باور کن چند روز نبینمت دلم تنگ می شود آخه کسی را ندارم به اندازه شما حرفهای خنده دار بزند تازه خیلی ها با دیدن وضعیت خراب دولت فعلی حتی زیبا کلام از حسن کلید دست شسته اند فقط توماندی وحسام جون آشنا واین چیز بنویس نوجوان مدرسی جون

    • بدون نام

      کی نذاشت برجام باشه ها .چرا نمیفهمی.ما به ترامپ دستور دادیم پارش کنه تووعده انتخاباتی ترامپ و نمیدونستی .همون موقع گفت قبولش ندارم .الان از برجام چیزی جز اسمش وتعهد یکطرفه ما مونده .؟اگر برجام نبود که ما دیگه به همه خاسته هامون توهسته ای رسیده بودیم مثل پاکستان هندوستان ووغیره ...ادمای ترسو هر روز میمیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج