۹۲۸۵۷۴
۴۲ نظر
۵۰۷۶
۴۲ نظر
۵۰۷۶
پ

فرجام تلخ رابطه‌ی هوس‌آلودِ زن جوان

آن روز روابط هوس آلود ما تا مرز رسوایی پیش رفت و من در حالی نگران آینده ام شدم که می‌ترسیدم افشای این موضوع با وجود قول ازدواج آریا به آبروریزی بینجامد، اما خیلی زود آن حادثه شوم را فراموش کردم و دوباره به همین روابط پنهانی ادامه دادم.

روزنامه خراسان: زمانی که در اوج جوانی دل به رابطه‌ای هوس آلود بستم و بی پرده به این رابطه خیابانی تا مرز رسوایی ادامه دادم، هیچ گاه فکر نمی‌کردم که این روابط گناه آلود روزی به متلاشی شدن زندگی ام می‌انجامد و ...

زن ۳۸ ساله که مدعی بود از خیانت‌های آشکار همسرش به تنگ آمده است و قصد طلاق دارد در حالی که سرنوشت تلخ خود را نتیجه رفتار‌های هوس آلود دوران مجردی اش می‌دانست به کارشناس اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: پدرم رفتگر ساده‌ای بود که به صورت قراردادی با شرکت‌های پیمانکاری همکاری می‌کرد. اما درآمدش به اندازه‌ای نبود که بتواند هزینه‌های خانواده هشت نفره را تامین کند.

به همین دلیل مادرم نیز در مناطق مرفه نشین شهر به کارگری می‌پرداخت تا با نظافت منازل و پرستاری از سالمندان به مخارج زندگی و همچنین پرداخت اجاره منزل کمک کند. در این میان سرپرستی خواهران و برادران کوچک‌تر و انجام امور خانه به عهده من بود در واقع در سن نوجوانی کدبانوی خانه بودم چرا که وقتی مادرم از سر کار به منزل بازمی گشت از شدت خستگی توان حرف زدن با ما را نیز نداشت.

به همین دلیل همواره جسم فیزیکی من در کلاس درس حضور داشت و روح و روانم در جای دیگری سیر می‌کرد. کمبود محبت‌های خانوادگی آزارم می‌داد و هیچ تفریح و سرگرمی نداشتم تا این که در سال آخر دبیرستان با پسری به نام «آریا» آشنا شدم. این آشنایی خیابانی خیلی زود به رابطه‌ای هوس آلود انجامید که نام عشق بر آن گذاشته بودیم.

اگرچه در ابتدا هیچ هدف خاصی از این ارتباط غیرمتعارف نداشتم و فقط در پی جبران کمبود محبت‌های خانوادگی بودم، اما آرام آرام لذت‌های زودگذر و هوس آلود این رابطه خیابانی را بیشتر کرد و من از هر فرصتی برای ملاقات با آریا استفاده می‌کردم و از این که مورد توجه پسری قرار گرفته ام خوشحال بودم چرا که بسیاری از کمبودهایم را در لابه لای این خوشگذرانی‌ها از خاطر می‌بردم. همواره به همکلاسی هایم غبطه می‌خوردم که در کلاس‌های فوق العاده ثبت نام می‌کردند یا پدر و مادرهایشان سوار بر خودرو به مدرسه می‌آمدند یا به مسافرت خانوادگی می‌رفتند!

در این میان دلخوشی من فقط آریا بود، با او قرار می‌گذاشتم و به تفریحات خیابانی می‌پرداختم بدون آن که از وضعیت خانوادگی ام بگویم در واقع خودم را دختری با شرایط عادی جلوه می‌دادم در حالی که اوضاع خانوادگی و اقتصادی آریا با خانواده من قابل مقایسه نبود. خلاصه دیدار‌های پنهانی من و آریا در مکان‌های مختلف ادامه داشت تا این که روزی مرا به منزل پدرش دعوت کرد چرا که خانواده اش به شهرستان رفته بودند و کسی در منزل آن‌ها نبود.

آن روز روابط هوس آلود ما تا مرز رسوایی پیش رفت و من در حالی نگران آینده ام شدم که می‌ترسیدم افشای این موضوع با وجود قول ازدواج آریا به آبروریزی بینجامد، اما خیلی زود آن حادثه شوم را فراموش کردم و دوباره به همین روابط پنهانی ادامه دادم.

از سوی دیگر نیز آریا به خاطر ترس از قانون و رسوایی بیشتر هنگامی به خواستگاری ام آمد که حدود دو سال از آشنایی ما می‌گذشت، اما خانواده اش با دیدن وضعیت خانوادگی ما با این ازدواج مخالفت کردند و حتی به شغل پدرم ایراد گرفتند. من هم برای سرپوش گذاشتن به رسوایی به بار آمده مانند آریا اصرار به ازدواج داشتم تا این که بالاخره شش ماه بعد خانواده او به این ازدواج رضایت دادند، اما کنایه ها، سرزنش‌ها و متلک پرانی‌های خانواده آریا برای تحقیر خانواده ام ادامه داشت تا این که در نهایت با کمک خیران و همسایگان زندگی مشترک ما آغاز شد.

با به دنیا آمدن اولین فرزندم و راه اندازی تعمیرگاه خودرو توسط همسرم زندگی ما سر و سامان گرفت و خانواده او نیز مرا به عنوان عروسشان پذیرفتند. مدتی بعد برادر کوچکم به اتهام سرقت دستگیر شد و آریا همه تلاشش را برای آزادی او به کار گرفت در حالی که این ماجرا موجب نگاه‌های تحقیرآمیز اطرافیانم شده بود تازه فهمیدم که آریا و برادرم هر دو به مواد مخدر آلوده شده اند.

همه تلاش‌هایم برای ترک دادن آریا بی فایده بود و من مجبور شدم با به دنیا آمدن فرزند دیگرم در منازل افراد ثروتمند کار کنم و در واقع جا پای مادرم گذاشتم. اما وقتی فهمیدم همسرم در نبود من، زنان خیابانی را به خانه می‌آورد و به من خیانت می‌کند دیگر نتوانستم تحمل کنم و تصمیم به طلاق گرفتم، اما‌ای کاش...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ محسن باقی‌زاده (رئیس کلانتری میرزاکوچک خان) این پرونده در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری مورد بررسی‌های کارشناسی و حمایتی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      چه خانوادهای بی بند و باری و چه فرزندان بی بند و باری همین طور الا اخر

      پاسخ ها

      • الناز واقعی

        بی بند وبار چرا؟؟؟ بیچاره مادر به خاطر نداری میرفته سرکار تا کمک خرج شوهرش بشه تو زندگی

      • بدون نام

        بد جوری نفست از جای گرم در میاد

      • بدون نام

        خانم جان طلاق بگیر برو برای خودت حال کن با هرکسی دوست دای کیف کن دمت گرم عزیزم

      • بدون نام

        دست این خانم ها درد نکنه کارتون درسته الکی برای چی نگه داشتی بده مردم استفاده کنن خدا برکت بده

      • ضد حرف مفت

        اصلا به یه همچین کسای که معلومه عقلشون مشکل داره محل ندید یه چرتی میگن شمام جواب میدید طرف فکر میکنه یه چیزی حسابش کردید

    • بدون نام

      این داستان که قبلا روایت شده بود تکراری بود

    • ماهانLMP

      یکی نیست به امثال باباهای این دختر بگه شما که شپش تو جیبتون سه قاپ بازی میکنه مجبورید بچه درست کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما ربطی نداره،شما که شپش تو جیت داری بچه زیاد نیار

    • بدون نام

      بی خیال طلاق بگیر

    • علی غصه خور

      باز هم حماقتی دیگر متاسفانه همیشه دختران جوان و مسن و حتی گاهی متاهل برای توجیه حماقت و اشتباه خود متوسل به دلایل بیهوده می شوند مگر قرار است هر کس کمبود محبت دارد با پسران نامحرم شب خواب کند اول می روند هر غلطی دوست دارند می کنند بعد توجیه می کنند چگونه می روی خانه جوانی که هیچ نسبتی با شما دارد معلوم است اون آن چه در می آید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت نگو لطفا نه فقط دختر بلکه پسر ها هم به دلیل کمبود محبت به بیرون از خونه و روابط غلط کشیده میشن
        تا کی میخواین یک طرفه قضاوت کنید .

      • بینام

        اون پسران هم همجنس توبودن که اون کاررا با اون دختر کردن
        نه اینکه پسرها پاک هستن وصادق !!!

      • بدون نام

        یک روز یکی از دوستانم مرا مهمان کرده بود وقتی وارد شدم دیدم دوست مشترکمان هم داخل هال منزل نشسته، قبل از اینکه به او برسم دیدم یک خانم با چادر خودشو پوشانده من هم سلام کردم، ببخشید خواهر و از این حرفها، نگو خانم هم پیش دوست مشترک نشسته بوده، آن دوست به او گفته خانم بوی عرق تو خر میکشه برو دوش بگیر بعد بیا بنشین من هم بیخبر از همه جا با آن احوالپرسی با این خانم دوتا دوستم شروع به خندیدن کردن من هم راحت بلند شدم هرچه التماس کردن چیزی نیست شوخی بود رفتم که هنوز هم با اون دو نفر حرف نمی زنم، ميتوانستيم هر دوی آنها را سخت کتک کاری کنم اما همون طور بیرون رفتم و با آنها قطع رابطه، منظورم اینه دختر و پسر نداره آدم میتواند خودش را کنترل کند

    • بدون نام

      خیلی غم انگیز بود
      امیدوارم تغییر و تحول مثبتی در زندگی خودش و بچه اش ایجاد بشه

    • بدون نام

      اسم دختره را یادتون رفت بنویسین. یا شراره یا ملیکا یا ... اگه اشتباه میکنم بگین

    • بدون نام

      بازم شروع شد.مشهددددد.مدتی راحت شده
      بودیم ابرویمان توی این شهر بخاطر روزنامه
      خراسان وبزرگنمایی مسایل مشهدرفت

    • ر

      برترین ها، تغییر رویه دادی! قبلا این خبرهارو اول صبح میذاشتی...

    • بدون نام

      زنان مطلقه خیابانی مسبب از هم پاشیدن خانواده ها هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و چه کسانی باعث مطلقه شدن این زنان میشوند؟؟
        معلومه بیشتر وقتا مردا
        یه تنه به قاضی نرو

      • الناز واقعی

        این زنان خیابانی مطلقه را کی مطلقه کرده؟؟؟آیا خودشون مطلقه شدن !!!!!

      • بدون نام

        چرا داداش خیلی هم خوب هستن اینها هم باید نون بخورن

      • علی

        دمت گرم الناز جان خیلی دوست دارم همیشه حرف حق میزنی عزیز دلم

    • بدون نام

      کاش رئیس کشور بودم. کاش این قدرت در دست من بود. کاش همه چیز را فقط برای مردم میخاستم. کاش میتوانستم کاری کنم ک هیچ پدری شرمندهء زن و بچش نباشه. کاش میتونستم کاری کنم تا هیچ مادری کارگری نکنه. کاش میتونستم کاری کنم تا هیچکسی بخاطر نبود پول در خانه مجبور به تن فروشی نباشه. کاش میتونستم ریشهء فقر و بی عدالتی رو بسوزانم. کاش میتونستم خیلی کارها کنم.......اما چه فایده... در حالیکه الان خودم در وضعیتی هستم ک از سر ناچاری و بی پولی و با اینکه خودم رو ب هزار در و دیوار کوبیدن حاظرم خیلی کارهای بد کنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ کاری نمی تونستی بکنی

      • جمشیدی

        اگر رئیس کشور شدی
        بنزین راجان مادرت ارزان کن وازبرجام خارج
        نشو چون ترامپ ترتیبت رامی دهدفقط تکبیر
        بگو.

    • بدون نام

      خداتقاص دل شکسته ات رو از دزدان این مملکت بگیره که باپهن کردن بساط فقردرخانواده ها خانواده ها به ناچار دارن به فسادواعتیادکشیده میشن

    • بدون نام

      در عجبم از این همه زن ستیزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی در عجب نیست؟
        زن ستیزی عده ای چاهل عصرحجری بیداد می کنه حتی در لباس روشنفکری

      • بدون نام

        زنان حقشونه
        زعیفه های خودخواه

      • الناز واقعی

        به 10/8
        ضعیفه درسته
        نه زعیفه با سواد کی بودی تووووو

    • بدون نام

      ای بابا نویسنده محترم اینگونه داستانها علاوه بر شکستن روحیه جوانان و سوق آنان به راه خلاف چیزی ندارد،

    • Omid faghihi

      باز هم مشهد(مقدس)

    • بدون نام

      من نمی دونم چرا بعضیا به جای تلاش برای زندگی بهتر هی حسرت دیگران رو میخورن شما که فقیر بودی میرفتی یه رشته خوب توی دانشگاه دولتی بعد هم میرفتی سرکار یا بعد از دیپلمت شغل خانگی میگرفتی به جای اینکه دقیقا سال آخر دبیرستان این گند رو بزنی. اون پسره هم یه آشغال بوده که هم موادی شده هم زن باز.

      پاسخ ها

      • بینام

        پول کجا بود بره دانشگاه؟؟

    • ترامپ سور

      چقدر از این جمله شایان ذکر است بدم میاد

    • ترامپ سور

      چقدر از این جمله شایان ذکر است بدم میاد

    • عسل

      داستان سرایی می کنی چرا واسه جذب مخاطب

    • آیلین

      داستان یکم دیر شروع نشد ،؟ چه ربطی داشت به دوستیش با پسر و گناه کار دونستنش
      کمک کن همسرت ترک کنه و پیش مشاور ببرش تا کار کنه سرشو با بچه داری و کار کردن گرم کن خو نشد بعد طلاق بگیر اگه حامله نیستی

    • بدون نام

      چه تیتر های چرتی با شوهر خودش بوده دوست بودن و ازدواج هم کردن
      یعنی اگر اون رابطه قبل ازدواج نبود الان خوشبخت بودن؟
      چرا انقد چرت و پرت میگید

    • بدون نام

      شیطونه میگه پاشم برم مشهد زندگی کنم. خیلی لس آنجلسی هست.

    • بدون نام

      بازم مشهد؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج