جاباما
۹۲۸۷۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چراغپور: عراق شناخت خوبی از ایران دارد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه دیدار با عراق بازی حساسی خواهد بود، گفت: عراقی ها شناخت کاملی از بازیکنان تیم ملی ایران دارند و این موضوع کار را برای ویلموتس سخت می کند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران در حالی چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را عصر پنجشنبه مقابل عراق برگزار می کند که شاگردان مارک ویلموتس با کسب دو پیروزی و یک شکست با شش امتیاز شرایط مبهمی در گروه دارند.

ایران در حالی به مصاف عراق می رود که حریف سنتی خود همراه با بحرین، هفت امتیازی است و بالاتر از ایران در گروه قرار دارند.

حساسیت رویارویی دو تیم از این حیث بیشتر می شود که تنها بهترین تیم های هشت گروه به همراه چهار تیم برتر رده دوم به دور بعدی این مسابقات راه خواهند یافت.

شاگردان مارک ویلموتس در صورت شکست مقابل عراق شانس کمتری برای صعود به مرحله نهایی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیدا می کنند که این موضوع در سه دهه اخیر بی سابقه است.

بازی سنتی خاصی با عراق داریم

جلال چراغپور در خصوص بازی چهارم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا مقابل عراق گفت: بدون شک یک بازی کاملا خاص با حریف سنتی خودمان داریم که با حکم فیفا قرار است در کشور بی طرف برگزار شود. دیداری که نا خودآگاه بازیکنان تیم ملی ایران را تحت تاثیر باخت مقابل بحرین قرار می دهد.

باخت مقابل بحرین اعتماد به‌نفس را کم کرد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان ایرانی افزود: اعتماد به نفس بازیکنان با وجود باختی که کسب کردیم کمتر شده است اما این بدان معنی نیست که ترس داشته باشیم. موضوع روانی در این دیدار بسیار اهمیت دارد که به نظر می رسد شرایط خوبی نداشته باشیم.

هرگز نشاط لازم برای بردن عراق نداشتیم

وی با اشاره به تاریخچه بازی های ایران عراق یادآور شد: ما هرگز نشاط و شادابی لازم را برای غلبه بر عراق نداشتیم. در دوران آقای کی روش هم دیدید که پس از هماهنگی هشت ساله ای که با این مربی داشتیم نتوانستیم آناه را در جام ملت های ۲۰۱۹ ببریم. در جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا در کشور استرالیا نیز به این تیم در ضربات پنالتی باختیم و حذف شدیم.

عراقی ها دانش بالایی از تیم ملی ایران دارند

چراغپور درباره میزان شناخت دو تیم از بازی یکدیگر افزود: بدون شک شناخت عراقی ها بیشتر از ماست. آنها بشار رسن را پرسپولیس دارند که در تیم باشگاهی خود با نیمی از ملی پوشان همبازی است. شرایط لیگ فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی را می شناسد. قطعا از او نیز بهره خواهند برد.

وی تصریح کرد: متاسفانه تیم ملی ایران شناخت کمتری از انها دارد. بازیکن ایرانی در لیگ عراق بازی نمی کند و این تیم را خیلی خوب هم نمی شناسیم. این موضوع می تواند برای تیم ملی ایران خطرناک باشد.

ویلموتس روی بازیکنان مسلط نیست!

مربی دهه شصت تیم ملی فوتبال ایران درباره درباره برنامه تمرینی تیم ملی با مارک ویلموتس افزود: قببل از اینکه بخواهم درباره این موضوع صحبت کنم باید بگویم او خیلی خوب از توانایی های بازیکنان تیم آگاه نیست و روی آنها تسلط ندارد.

ویلموتس با هفتاد ساعت معطلی حرفه‌ای رفتار کرد!

چراغپور تاکید کرد: مارک ویلموتس به خاطر مطلباتش از فدراسیون فوتبال حدود هفتاد ساعت دیرتر به تهران بازگشت . در ترکیه ماند و پولش را خواست. رفتار او کاملا حرفه ای است و نمی توان از او خرده ای گرفت. باید واقعیت را پذیرفت که او و هر مربی خارجی دیگری در وهله اول به خاطر پول به ایران می آیند.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: یک مربی هم که چندین قهرمانی کسب کرده بود بعد از پنج سال تصمیم گرفت قهرمانی های متوالی اش را کنار بگذارد و با همان منطق حرفه ای به لیگ عربستان برود. ویلموتس هم پول را اول از هر چیز دیگری مدنظر دارد.

فدراسیون مقصر اتفاقات است

چراغپور درباره مشکلات مالی به وجودآمده برای مارک ویلموتس اظهار داشت: فدراسیون فوتبال بدون شک مقصر است. کودک چهارساله هم می داند که تحریم های اقتصادی مانع از انتقال ارز می شود. آنوقت آقایان می گویند به همین خاطر پول ویلموتس با تاخیر پرداخت شد. اگر صعود نکنیم شک نداشته باشید که همین مدیران فدراسیون مقصر اصلی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج