جاباما
۹۲۸۷۲۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فرکی: عراق یکی از حریفان جدی ما در آسیا است

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید قبول کنیم عراق یکی از حریفان جدی ما در آسیا است.

خبرگزاری میزان: حسین فرکی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: ما توقع داشتیم در ۱۰ هفته اخیر عملکرد بهتری داشته و امتیازات بیشتری جمع کنیم، ولی از شرایط فعلی ناراضی نیستیم. ما تغییراتی داشتیم و باید به هماهنگی می‌رسیدیم. هر چند در ادامه بازی‌های سخت‌تری پیش رو داریم، ولی امیدوارم به هماهنگی بهتری برسیم و نتایج لازم را کسب کنیم. از این رو از جهاتی از تیمم راضی و از برخی جهات ناراضی هستم.

وی با تایید ضعف دفاعی تیم پیکان گفت: ما روی نکات زیادی تمرکز کردیم و جای خوشحالی دارد که شرایط دفاعی تیم بهتر شده است. نتایج تیم ما نشان می‌دهد که عملکرد رو به رشدی داشتیم. با این حال قبول دارم همانطور که در خط حمله عملکرد خوبی داشتیم در خط دفاع اشتباهات فردی باعث شد امتیازاتی را از دست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به بازی تیم ملی ایران مقابل تیم عراق تصریح کرد: این بازی همواره حساسیت‌های خاص خود را دارد و باید قبول کنیم عراق یکی از حریفان جدی ما در آسیا است. بازی با این تیم قطعا ساده نخواهد بود، ولی در مجموع نفرات تیم ما بهتر از عراق هستند. برخی از این نفرات در خارج از کشور بازی می‌کنند و بقیه هم جزو بهترین‌های لیگ محسوب می‌شوند.

فرکی در مورد شکست تیم ملی ایران مقابل تیم بحرین اشاره کرد و گفت: در هر مقطعی ممکن است روز بد یک تیم یا یک بازیکن باشد. فکر می‌کنم ما بازی با تیم بحرین را خیلی جدی نگرفتیم و به همین دلیل در کمال ناباوری شکست خوردیم. تیم ما به لحاظ کیفی تفاوت زیادی با بحرین دارد و اگر بار دیگر با این تیم بازی کنیم، قطعا چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. ما بیشتر به خودمان باختیم تا تیم بحرین.

وی به عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال اشاره کرد و ادامه داد: هنوز برای قضاوت در مورد این مربی زود است. هر چند امیدوارم او بتواند توانایی‌های خود را به تیم ما انتقال دهد و با تیم ملی نتیجه بگیرد، اما اجازه می‌خواهم در این مورد فعلا اظهار نظر نکنم تا در ادامه با اطلاعات بیشتری در مورد او قضاوت کنیم.

مربی سابق تیم ملی کشورمان در پایان با گلایه از رفتار ویلموتس خاطرنشان کرد: اتفاقی که اخیرا در مورد تاخیر کار تیم ملی رخ داد را نپسندیدم. ویلموتس یک مربی حرفه‌ای است و باید به ایران می‌آمد و کارش را انجام می‌داد. او نباید چنین رفتاری می‌کرد و باید هر حرفی داشت با رئیس فدراسیون مطرح می‌کرد تا چنین اتفاقات و حواشی رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام آقای فرکی.فقط عراق حریف جدی ما نیست.بیشتر تیم های عربی مانند بحرین عربستان و......حریف جدی ما هستند.یا علی مدد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج