جاباما
۹۲۸۷۴۵
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

هوا سرد می‌شود؛ احتمال بارش برف در تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز تا روز یکشنبه (۲۶ آبان) با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد گفت: آسمان تهران طی روز شنبه (۲۵ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز تا روز یکشنبه (۲۶ آبان) با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد گفت: آسمان تهران طی روز شنبه (۲۵ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان بیان کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها تا ظهر امروز (۲۳ آبان) همچنان جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود که پیامد آن تداوم وضعیت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

هوا سرد می‌شود؛ احتمال بارش برف در تهران

وی افزود: از بعد از ظهر امروز تا روز یکشنبه (۲۶ آبان) با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد. همچنین از بعدازظهر امروز بارش در استان‌های ساحلی خزر آغاز خواهد شد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، جمعه (۲۴ آبان) ضمن تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی بارش باران و برف و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیائیان تصریح کرد: روز شنبه (۲۵آبان) در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور بارش باران، برف و وزش باد و در برخی نقاط جنوب و جنوب غرب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر اظهارات مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در نیمه غربی کشور باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین شدت بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب، غرب کشور و سواحل غربی خزر است.

ضیائیان با بیان این که سواحل دریای خزر نیز از بعد از ظهر پنجشنبه تا روز دوشنبه مواج است، اظهار کرد: روز شنبه در شمال خلیج فارس و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال و مرکز خلیج فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و دریا در این نواحی مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری و غبار صبحگاهی و اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ درجه و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۲۵ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و برف با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۷ درجه سانیتگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi...3424

      بریم دنبال لباس غواصی و شنا پس،از بس مدیریت تهران قوی هست بعد بارش برف و باران شهر میشه دریاچه فقط شانس آوردیم لذت از این حجم آبگرفتگی رو بلیطی نکردن رایگان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج