۹۲۸۷۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

برنده جایزه گلداسمیت معرفی شد

لوسی اِلمان، نویسنده انگلیسیِ کتابِ «اردک‌ها: نیوبری‌پویرت» موفق شد برنده جایزه گلداسمیت، که مختص داستان‌های ساختارشکن است، شود و جایزه ده هزار پوندی را به دست آورد.

ایبنا نوشت: لوسی اِلمان، نویسنده انگلیسیِ کتابِ «اردک‌ها: نیوبری‌پویرت» موفق شد برنده جایزه گلداسمیت، که مختص داستان‌های ساختارشکن است، شود و جایزه ده هزار پوندی را به دست آورد.

لوسی اِلمان، نویسنده انگلیسی با کتاب «اردک‌ها: نیوبری‌پورت» برنده جایزه گلداسمیت ۲۰۱۹ شد. هیئت داوران داستان جدید اِلمان را «شاهکار» نامیدند؛ «کتابی که در این روزگار کیمیا است و با خواندن آن خیلی زود می‌توان به شاهکار بودنش پی برد.»

برنده جایزه گلداسمیت معرفی شد
این جایزه، که با همکاری نیو استیتسمن، مجله فرهنگی سیاسی انگلیسی برگزار می‌شود، بزرگداشتی برای آثار تجربی است و به داستانی تعلق می‌گیرد که قالب‌ها را بشکند یا امکانات فرم رمان را توسعه ببخشد.

اِلمان امسال در میان نامزدهای نهایی من‌بوکر هم قرار گرفته است و نقدهای مثبتی برای کتاب «اردک‌ها: نیوبری‌پروت» دریافت کرد.

البته نویسنده‌یِ انگلیسی، که در ایالات متحده به دنیا آمده است، با دنیای جوایز غریبه نیست و اولین کتابش تحت عنوان «دِسرهای شیرین» پیش از این برنده بهترین داستانِ گاردین شد. «دسرهای شیرین» وقتی وارد بازار کتاب شد که او در مجله ادبی تایمز درباره هنر مطلب می‌نوشت. کتاب داستان زندگی پیچیده دو خواهر است که پدرشان مورخ هنری اهل آکسفورد است.

جایزه گلداسمیت به آثار تجربی اهدا می‌شود که در بریتانیا و ایرلند منتشر شده باشند و امکان داستان بلند را ارتقا دهند. «دختر نیمه‌شکل یافته است» نوشته ایمیر مک‌براید، «خوشحال» نوشته نیکولا بارکر، و «برداشت طولانی» نوشته رابین رابرتسون از برندگان پیشین جایزه گلداسمیت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج