۹۲۸۷۶۲
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

برقراری آتش‌بس بین جهاد اسلامی و اسرائیل

در پی تن دادن رژیم صهیونیستی به شروط گروه‌های فلسطینی در غزه از جمله جهاد اسلامی، میان این رژیم و غزه آتش‌بس برقرار شد.

جوان آنلاین نوشت: در پی تن دادن رژیم صهیونیستی به شروط گروه‌های فلسطینی در غزه از جمله جهاد اسلامی، میان این رژیم و غزه آتش‌بس برقرار شد.

یک مقام مسؤول در جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی و جهاد اسلامی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بسی که مطابق با شروط مقاومت است، موافقت کردند.

وی به «فلسطین الیوم» گفت: در راستای موافقت گروه‌های فلسطینی و جنبش جهاد اسلامی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس فوری و حفظ مسالمت‌آمیز بودن راهپیمایی‌های بازگشت، این آتش‌بس حاصل شد و در مقابل اسرائیل نیز با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس فوری و توقف ترورها و نیز توقف تیراندازی به سمت فلسطینی‌های مشارکت‌کننده در راهپیمایی بازگشت موافقت کرد.

این منبع آگاه در ادامه گفت، این آتش‌بس از ساعت ۵:۳۰ صبح (به وقت محلی) امروز (پنجشنبه) وارد فاز اجرایی شد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین دیشب اعلام کرد، صهیونیست‌ها خواستار آتش‌بس شده‌اند و جهاد اسلامی نیز شروط خود را برای تحقق آتش‌بس اعلام کرده است.

النخاله در تشریح شروط جهاد اسلامی فلسطین برای آتش‌بس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به عملیات ترور فرماندهان مقاومت در غزه پایان داده و از شلیک به سمت راهپیمایی‌های حق بازگشت خودداری کند و همچنین از محاصره غزه دست بردارد.

سخنگوی جهاد اسلامی:رژیم اشغالگر به شرایط مقاومت فلسطین تن داد

«مصعب البریم» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد، پس از آنکه رژیم اشغالگر صهیونیستی به شرایط مقاومت فلسطین و جهاد اسلامی تن داد، آتش‌بس وارد فاز اجرایی شد.

وی به فلسطین‌الیوم گفت: آتش‌بس بر اساس شروطی است که جهاد به نیابت از مقاومت مطرح کرد و شامل توقف سیاست ترور، حمایت از تظاهرات‌کنندگان در راهپیمایی‌های بزرگ بازگشتو آغاز اجرایی کردن اقدامات برای شکست محاصره غزه می‌شود.

البریم تأکید کرد، مقاومت حرف خود را زد، هیبت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در هم شکست و از ملت فلسطین دفاع کرد.

درگیری‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که این رژیم سه‌شنبه (۲۱ آبان ماه) با هدف ترور فرماندهان جهاد اسلامی دو حمله جداگانه به غزه و دمشق داشت، در حمله به غزه منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش به شهادت رسید. در حمله دوم به دمشق «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی که هدف این ترور بود آسیبی ندید، اما پسرش «معاذ» شهید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخ .... چه شرایط مسخره ای

    • بدون نام

      نخاله؟!

    • داداش

      کمپ دیوید را چه کسی امضا کرد مسئله فلسطین به سادگی توسط رهبر قابل حل است وحتی سوریه اگر سخنرانی کنه و بگه هر گونه تجاوز به کرانه باختری و غزه لبنان وسوریه و عراق اگر کشور مورد حمله درخواست رسمی کمک بخواهد مستقیما با ایران طرف است هیچ جنگنده اسراییل به پرواز در نمیاد

    • بدون نام

      خخخخخخ. بیچاره جهاد اسلامی، تا نیروهاش صبح بیدار میشن می‌فهمن رئیسشونو توی اتاق خوابش اسرائیلی ها با موشک زدن. آتش بس میدن تا یکی دیگه بیارن

    • بدون نام

      در کل این اسراییل است که از اتش بس سود میبرد زیرا یک نیروی اشغالگر سعی در ارام کردن سرزمین اشغال شده را دارد که هدف اصلی اوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج