جاباما
۹۲۸۷۸۱
۲۶ نظر
۵۰۰۱
۲۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تابش: از تهدید پرسپولیسی‌ها نمی‌ترسم

مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن ابراز خوشحالی از حضور محمدحسن انصاریفرد در باشگاه پرسپولیس گفت: از او انتظار دارم جلوی رفتار نادرست سرمربی تازه تیمش را بگیرد.

خبرگزاری مهر: صحبت‌های اخیر مسعود تابش در خصوص قرارداد ۶ بازیکن پرسپولیس به ارزش بالای ۵۰ میلیارد تومان و همچنین صحبت‌های گابریل کالدرون مبنی اینکه نتایج برخی تیم‌ها مهندسی شده است سبب شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های مدیرعامل سپاهان موضع‌گیری داشته و پاسخ او را بدهند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اولین شخصی بود که نسبت به ادعای قرارداد شش بازیکن این تیم با ارزش نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان واکنش نشان داد و گفت: این اظهارنظر که شش بازیکن پرسپولیس آپشن بالای پنجاه میلیاردی دارند صرف نظر از آنکه تشویش اذهان عمومی محسوب می‌گردد کذب محض است و نمی‌دانیم ایشان چرا و بر چه مبنا چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند.

حال که این فرافکنی‌ها مطرح شده برای روشن شدن افکار عمومی باید بگوییم مجموع اصل قرارداد کلیه بازیکنان پرسپولیس (با احتساب ارز آزاد برای بازیکنان خارجی) پنجاه میلیارد تومان هم نمی‌شود و آپشن‌های قرارداد آن‌ها هم مربوط به قهرمانی در لیگ، حذفی و موفقیت‌ها در آسیا می‌شود که این آپشن‌ها هم شامل حال همه بازیکنان نشده. واقعا جای تعجب دارد که چرا اینگونه علیه یک باشگاه و بازیکنان آن آمار و ارقامی کذب مطرح می‌شود و چنین هجمه‌هایی علیه آن شکل می‌گیرد در حالی که اصلا و ابدا صحت ندارد.

پس از صحبت‌های قدوسی، محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد تا پاسخ همتای خود در سپاهان را که عنوان کرده بود جمله «نتایج برخی تیم‌ها مهندسی شده است» مربوط به گابریل کالدرون است را داده و او را تهدید به شکایت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: از اقای تابش که مدیر باتجربه‌ای است تعجب می‌کنم که حرف‌های ناپخته‌ای زده است. اعلام کرده ام از این به بعد اگر کسی بخواهد حدس و گمان خود را بدون مدرک و سندی علیه پرسپولیس مطرح کند شکایت خواهیم کرد.

مسعود تابش بار دیگر درباره این مسائل صحبت کرد و نسبت به تهدید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به انصاریفرد ارادت ویژه دارم اما...

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌های انصاریفرد که او را تهدید به شکایت کرده است اظهار داشت: من به ایشان ارادت ویژه‌ای دارم. او سال‌ها بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده و واقعا خوشحالم باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس توسط چنین چهره ورزشی و مدیری اداره می‌شود، اما انتظارم خیلی بیشتر از این هاست که نظارت خوبی روی صحبت‌های سرمربی خارجی تیمش که فقط چهار ماه است به ایران آمده داشته باشد.

تابش افزود: چطور می‌شود یک مربی خارجی مثل کالدرون خیلی زود بیاید و بگوید نتایج برخی تیم‌ها مهندسی شده است و درباره قرارداد‌های مالی سایر تیم‌ها صحبت کند. آیا این صحبت‌های یک مربی خارجی تازه وارد است یا این حرف‌ها را به او القا می‌کنند؟

کالدرون مدام درباره قرارداد‌های ما صحبت می‌کند

وی در واکنش به ادعای خود راجع به قرارداد شش بازیکن پرسپولیس به ارزش ۵۰ میلیارد تومان تاکید کرد: آقای کالدرون و سایر افراد بطور مستمر و مدام درباره قرارداد‌های باشگاه سپاهان صحبت می‌کنند. این رفتار صحیح نیست که درباره تیم‌های دیگران صحبت شود. من اهل هیاهو و کری خوانی نیستم، اما واقعا دیدم که اگر سکوت کنیم شاید پیش خودشان فکر کنند ادعاهایشان درست است. آقایان بدانند من هشتاد تیم ورزشی دارم نه صرفا یک تیم فوتبالی. بدوجه فوتبالی ما بسیار پایین‌تر از خود همین باشگاه هاست.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس ادعایم را تایید می‌کند

تابش افزود: من صحبت هایم را با مدرک زدم. در برنامه زنده تلویزیونی، مجری از بازیکن ملی پوش پرسپولیس می‌پرسد آپشن قراردادهایتان X تومان است؟ بازیکن خودشان هم آن را رد نمی‌کند. بازیکن پرسپولیس طوری جواب داد که مبالغ آن‌ها اندازه کل بودجه باشگاه سپاهان است. همین صحبت‌های این بازیکن ادعایم را تایید می‌کند.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: من اهل کری خوانی نیستم. تابش را در این فوتبال شناخته اند. نمی‌خواستم پاسخ کالدرون را بدهم، اما مجبورم کرد.

برای سپاهان «مهندسی معکوس» شد!

مدیرعامل سپاهان درباره شایعه مهندسی نتایج رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: صحبت از این مسائل فقط روح هوادار را ناراحت می‌کند. این چه حرفی است که ما درباره یک داور با شرف و یک انسان آزاد می‌زنیم و آن را قضاوت می‌کنیم. در همین بازی با تراکتور مشکل خاصی از لحاظ داوری رخ نداد، اما در بازی‌هایی که سپاهان مقابل سایپا و پارس جنوبی انجام شد چهار امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم که قطعا به ضررمان خواهد شد. حتما برای سپاهان «مهندسی معکوس» می‌شود.

حقوق بلد هستیم، از تهدید پرسپولیسی‌ها نمی‌ترسم

تابش درباره تهدید مدیرعامل پرسپولیس که در صورت تکرار ادعا‌های مدیرعامل سپاهان اقدام به شکایت می‌کنند تصریح کرد: ما هم حقوق بلد هستیم. می‌دانیم روی چه مدارک و سند‌هایی صحبت کنیم. من واقعا نمی‌خواستم وارد این موضوعات شوم. ازم ن سوال پرسیده شد که می‌گویند شما هزینه‌های هنگفت می‌کنید که من هم پاسخ ابهامات را دادم. سندم هم حرف‌های بازیکنان خودشان است. از هیچ کس هم نمی‌ترسم.

بیایند قرارداد‌ها را روی میز بگذاریم

مدیرعامل سپاهان درباره بدوجه باشگاه سپاهان نسبت به پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتور افزود: من نمی‌گویم بیاییم قرارداد‌ها را در رسانه‌ها منتشر کنیم که بار حقوقی هم پیدا کند، اما حاضرم در دفتر سازمان لیگ، تمام قرارداد‌های فصل جاری را بطور شفاف با همین باشگاه‌ها اعلام کنیم تا مقایسه کنند. آن موقع ببینم باز هم کسی هست که در رسانه‌ها ادعای واهی کند یا خیر.

بحث درباره نورافکن آزاردهنده بود

مدیرعامل سپاهان درباره شایعه حمایت مدیران اصفهانی فدراسیون فوتبال از سپاهان تاکید کرد: وقتی امید نورافکن به اردوی تیم ملی دعوت شد عنوان کردند به خاطر سپاهان است تا سهمیه این تیم زیاد شود تا زمان دیدارش در جام حذفی به تعیق بیفتد. همین حرف من را خیلی آزار داد. مگر می‌شود چنین چیزی را هضم کرد. شما پنج کارشناس فوتبال بیاورید که یکی از آن‌ها بگوید حق نورافکن پیراهن تیم ملی نیست آنوقت من هم چنین حرف‌هایی را می‌توانم هضم کنم.

فشاری بابت قهرمانی روی تیم نیست

تابش درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: خوشبختانه از شرایط فنی تیم راضی هستیم. هیچ فشاری هم بابت قهرمانی روی سپاهان وجود ندارد. قدم به قدم پیش می‌رویم تا به اهداف برسیم. پس از چند سال دوباره باید در آسیا بدرخشیم و این خیلی مهم است که بتوانیم در تمام بازی‌های داخلی و آسیایی خود نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

باز هم می‌گویم از انصاریفرد انتظار بیشتر دارم

مدیرعامل سپاهان در پایان بار دیگر به حاشیه‌های به وجود آمده این روز‌ها بین او و انصاریفرد اشاره کرد و گفت: باز هم می‌گویم از باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس که مدیرعامل با شخصیتی همچون انصاریفرد دارد انتظار می‌رود با سرمربی خارجی خود که مدام درباره سایر تیم‌ها صحبت می‌کند برخورد داشته باشد تا بحث‌های نادرستی نکند. انتظارم از آقای انصاریفرد خیلی بیشتر از اینهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای تابش نفست از جای گرم بلند میشه بالاخره خودمونیم یه پشتوانه‌ای داری

      پاسخ ها

      • رسول

        مدیررییس مافیاست انتظاری بیشترازاین نیست

      • آنتی کیسه

        بله ، رئیس مافیای فوتبال ، سرمربی تیم شله زرده ، بلید هم نترسی ، هر چی سرمربی تیمت و خودت تهمت و توهین بکنی محروم نمیشی ادامه بده !!!!!

    • بدون نام

      جناب بیرانوند 17میلیارد تومان البته سه ساله است، جونیور شش میلیارد، فقط همین دوتا که رسانه ای شده بود شده 23میلیارد ،بقیه ........خدا می داند،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مبالغ رو از کجات درآوردی ؟؟؟؟ بیرانوند که هنوز قراردادش تمدید نشده مبلغش رو از کجا آوردی ؟؟؟؟ استاد چرند گویی و هیاهو وجنجال و دروغگویی هستید

    • قرمز

      باید هم نترسی ...آخه همه اصفهانی هستن فدراسیون نشین‌ها ...نترس خیالت راحت آقا ...تازه جام هم بهتون میدن..پرسپولیسی هستم ولی استقلال قهرمان بشه بهتره تا اصفهان و تبریز بشن.

    • علی

      مدیر عامل مافیا.سر مربی مافیا .همشون مافیا.
      امیر مافیا کل فوتبال و فدراسیون و وزارت ورزش رو با عنوان مهندسی کردن نتایج فوتبال زیر سوال برد هیچ کس واکنش نشون داد.این همون مافیاست دیگه.

    • yj

      منم اگه تاج هوامو داشت همینطور بودم

    • بدون نام

      بیخود ترین آدمی که توی فوتبال دیدم تابش مدیر سپاهان. شارلاتان ترین حقه باز ترین کثیف ترین وهوچی باز ترین مدیر فوتبالی. همه کار میکنه همه حرفی میزنه اما آب از آب تکون نمیخوره. برای اینکه پشتت به جای گرمی. مثل مربی مافیایی خودش قلعه‌نویی که اونم همینطور. فقط با مظلوم نمایی ها سعی در حق نشون دادن خودشون هستند ای کاش یک نفر آدم شجاع پیدا می‌شد و پرونده‌های این آقایون را که همیشه پنهان و پشت پرده مونده را برای مردم و رسانه‌های اجتماعی روشن می‌کرد تا همه بفهمند که با چه آدم های کثیفی سروکار داشتن. حتی کسانی که سنگ این آدمارو به سینه می‌زنند و بی‌خبر از همه جا هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن شیر مادر جلالت که قشنگ ترین تعبیر را در مورد شان نوشتید.

      • بدون نام

        عزیزم مجتبی محرمی بود فیسشو میکشید که اونم خاک به سرش شد این عنتر زبونش دراز شده کجاییییی محرمیییییی

    • بدون نام

      نبایدم بترسی. هر چی اصفهانیه ریخته تو فدراسیون اصفهانی

    • من یک لنگی بی افتخارم

      همه از لنگیای حکومتی متنفرند، مخصوص یکی دو باشگاه نیست، لنگ باید از صفحه روزگار پاک بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره فقط بی اصالت هایی مثل تو که یک آشغال هستید این نظر را دارند.

      • ایرانی اصل

        بخاطرهمینه پرطرفدارترین تیم ایران واسیاس.وقت پمادت رسیده زودتربزن بدترنشی کیسه.

    • بدون نام

      خود خوری نکن قهرمانی سندش تاج زده

    • بدون نام

      بایدم نترسی آقای کاج هواتونو داره

    • بدون نام

      بازم این لنگیهای آویزون برای قهرمان شدن دست به هر کثیف کاری میزنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند تواین چند سال خیال کردید خودندن قهرمان شدید یا تیمهای دیگه ضعیف کردند تا شما قهرمان بشید حالا که تیمها جون گرفتند حرف مفت میزنید.

    • بدون نام

      آره منم تمام ارکان فدراسیون اصفهانی پشتم باشن از هیچی نمیترسم

    • a

      آقای تابش ازاینکه بازیکنان فوتبال ایران همه بیشتراز آن توان فوتبالی که دارن بیشتر پول میگیرن اما واسه همه ثابت شده که تیم مافیای سپاهان فوتبال کشور رانابودکرده وسپاهن ازطرف فداراسیون فوتبال بیش ازحدحمایت میشه وهزینه وبودجه سپاهان ازبیت المال است

    • لعنت بر فاشیست و نژادپرست

      تا بسوزند هر چی تاسیه خخخخ لعنت به هر چی بزدله که تو زمین حرف نمیزنه شله زردها اگه هواتونو نداشتند دو سال پیش سقوط میکردید

    • ایرانی اصل

      یعنی حاضری قراردادهای شله زردوباضاافه اصلاحیه هاش وپولهای زیرمیزی به گروهبان قندلی وکیروش و.....بزاری رومیز؟قسم میخورم جرات اینکارونداری.توادم هوچیگرومعاون مافیای گروهبان قندلی هستی اینوخودتم میدونی.

    • رضا

      بروگمشو بانظر دادنت کلمی تابش ۷

    • بدون نام

      هرچی اصفهانی تو فدراسیون ومدیرعامل باشگاه هستند مثل تاج کفاشیان تابش وجدیدا قلعه گویی هم از تهران به جمع لجنا اضافه شده گند کشیدن فوتبالو رفته

    • علی11

      خوبه همین مدیران اصفهانی با مهندسی کامل 3 سال جام رو هدیه کردن به پرسپولیس، آخه یکی نیست به لنگیا بگه اگه اینا قرار بود کاری برا سپاهان بکنن این چند سال میکردن، عقل هم خوب چیزیه

    • علی11

      همینکه میبینم آنقدر از سپاهان میترسن این لنگیا، لذت میبرم، قبل از بازی با سپاهان لرز تو تنشون میفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج